Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Mie îmi miroase a motiv de suplimentare lucrări!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


Sorin62

Asta este o știre veche. Consiliul General rămâne sistematic fără cvorum (ultima oară pe 27 nov) când vine vorba de aprobarea Hotărârii de demarare a procedurii de expropriere a imobilelor din str. Fabrica de Glucoză. Asta nouă, cu suprafețe și sume mai mici. (Idem și pt Ciurel sau Prelungirea Ghencea)

DAR,

în ședința din 27 nov 2014 sau aprobat niște modificări minore pe traseul "suspendatei" (scuzați: Inelul median Colentina - Lacul Morii). Așa că eu cred că A3 va ajunge până la str. Gherghiței/CF Buc-Cța doar după terminarea Inelului median care v-a realiza conectarea dintre Sos. Colentina/Șos Fundeni și Crângași/Lacul Morii/Ciurel... De unde, când va fi gata ieșirea spre A1... pe la anul 2050 - 2100...

ciprebbe

UMB-ul e in teren si continua lucrarile si spre Gilau si spre Nadasel. Se vede activitate de pe DN.
De 3 zile ploua continuu in zona si nici nu vreau sa ma gandesc ce noroaie sunt acolo :(.
Nici o sansa de urcat sus pt pozat din pacate.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vladb

Cam care e procentul ramas la escavari...ultima data parca erau trecuti destul de bine de jumatate, chiar la 3 sferturi.
@ciprebbe: Daca nu e cu suparare, poti sa sintetizezi procentual avansul UMB, asta daca iti poti da seama bineinteles sau daca ai informatii din interior? Mersi

horatiu.cosma

Din cate stiu pe partea de Gilau sunt cam gata cu escavatiile, dincolo nu e foarte mult de escavat. In schimb dupa ce primesc avizele si intra in padure, acolo e mult de lucru.

ciprebbe

Teoretic daca luam dupa valoare financiara nu cred ca depasim 20%. Excavarile nu sunt atat de scumpe precum structurile insa au un impact vizual mare.
La structuri momentan se finalizeaza pilotii pana la cota 0 pe partea cu Gilau.Se va lucra probabil toata iarna la structuri pt a fi gata spre primavara sa primeasca grinzile. Se foreaza si spre Nadaselu.
Excavarile sunt spre 80% facute doar pe partea dinspre Gilau, dincolo spre Nadaselu nu avem decat decopertarea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vladb

Apropo, azi se deschid oferetele cu privire la SF-ul pentru tunelul de sub Meses. Any insight news?

ciprebbe

Eu sunt curios daca avem participanti. E atata liniste in SEAP la licitatia asta de te sperie.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vladb

Acum ma uitam si eu pe CNADNR si e doar o singura clarificare care defapt e o ..."autoclarificare" a Companiei. Sa speram ca sunt ofertanti ca acel tunel e cel mai dificil punct de pe traseul Nadasel - Suplac.

nedcatalin

Poate cineva sa deseneze cam in ce zona ar fi acest tunel? Multumesc!

zol21

Quote from: vladb on December 11, 2014, 12:21:54 PM
Apropo, azi se deschid oferetele cu privire la SF-ul pentru tunelul de sub Meses. Any insight news?

inca nu am aflat nici castigatorul pentru suplacu - bors (oficial) si era vorba de sapt trecuta....

horatiu.cosma

Oare cum de se poate lucra la structuri pe Gilau-Nadaselu pe vremea asta? De o saptamana ploua cu mici intreruperi, cred ca virgula camioanele cu beton urca la viaducte trase de tancuri :)

panzer

A3 intre DNCB si Bucuresti: de cateva zile se lucreaza in zona pepinierei Tei-Toboc. De la distanta doar cu telefonul nu ma prind daca este traseul A3 sau altceva dar judecand ca se distinge un bomag compactor, un buldo si un escavator + multe basculante de pietris probabil - pare un drum fix in mijlocul pepinierei.