Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 35 Guests are viewing this topic.

cosminn

Am trecut acum pe la Popasului. Se așternea asfalt sub pod; era destulă forfotă.

Sorin62

^^
La Intersecția cu Petricani se asfaltau trotuarele în seara asta.

cosminn

Or fi terminat cu rosturile de dilatație de la poduri?

alecu26

Da, dar la Basarab lansarea mai ales ca era in consola ar fi fost oneroasa cu greutatea predalelor pe ea. Plus ca e alta schema statica. Back on topic: pe anumite zone din Sighisoara Brasov este facut inclusiv PT. O firma, a si plecat din Romania din cauza gaurii de la Brasov Fagaras : Proiectant: Poyry & Consilier Construct.

Stadiul: Proiectare sistată conform actului CNADNR nr. 93/6776/08.04.2009.

Plăţi efectuate (proiectare): 6.816.856,53 lei.
Pe Fagaras Sighisoara nu s-a facut nimic in afara de acel SF de baza din 2003...2004
Pe Sighisoara Tg Mures pare ca s-a facut ceva: Proiectant: Search Corporation.

Stadiul: Proiect Tehnic - actualizare traseu şi soluţii. Proiectare sistata conform actului CNADNR nr. 93/6776/08.04.2009.

Plăţi efectuate: 8.418.281,32 lei. Aici e un pic tricky ca Tg Mures e de fapt Ogra si aici pe 15 km e proiect complet. Deci posibil de la Tg Mures incolo pana la Sighisoara sa nu fie nimic...nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Chit ca Sighisoara nu e un oras mic, mai util ar fi A2 - Braila (de care nu am auzit nimic ... ever) decat sectiunea asta TGM-BV.

Poate peste vreo 10 ani sa se faca TGM-Sighisoara ca e mai scurt.

alecu26

Si ca sa-l completez pe Ionut,Tgm Brasov nu mai exista in Master Plan.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pentium10

Straco lucreaza la Nodul Chetani

Biroul de presă al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov a anunţat că începând de miercuri, 5 decembrie, până vineri, 7 decembrie, circulaţia rutieră pe DN 15, între Cheţani şi Luduş, se va realiza pe o singură bandă.

Conform sursei citate, "restricția vine ca urmare a lucrărilor care se desfășoară la pasajul construit peste șosea, unde se va turna placa de beton", iar conducătorii auto sunt rugaţi "să circule cu prudență și să țină cont de indicațiile personalului care va dirija circulația."
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

venache

Ieri s-au trasat marcajele (in relief) la giratoriul de la Moara Vlasiei si la intersectia in T. Au ramas inca netrasate marcajele laterele de pe bretele. Cel putin pe una dintre bretele mai trebuie turnat un strat de asfalt si trebuie reparate cateva gropi.
In ceea ce priveste marcajul in sine, ar fi fost firesc sa curete mizeria adusa cu ultima zapada inainte sa se apuce de lucru.

zuma80

@Voicul, ai mers pe ruta Sighisoara - TgM? Daca Brasov - Sighisoara este mai acceptabila ca ruta, Sighisoara -TgM, pentru mine este foarte necesara. 50km facuti intr-o ora la acest moment este mult, iar la momentul cand A3 va lega TgM de CJ traficul o sa fie in crestere!
Pentru A6!

voicul

Am trecut pe acolo de mai multe ori.
E clar ca ar ajuta si e utila. Din pacate altele sunt mult mai necesare ca asta.

Datorita A10, ca alternativa pentru traficul de lunga distanta, se va amana mult timp aceasta sectiune.


realfanady

Circuland des in zona, si eu sunt de parere ca Tg Mures - Sighisoara e absolut necesar. (Cel putin ca drum expres in prima faza, dar preferabil A). Restul ... Sighisoara - Fagaras eu as face half profile, care eu zic ca ar face fata traficului cel putin 10 ani (dupa aia bineinteles intr-un viitor indepartat extins la A), adica un DN, care te scapa de Padurea Bogatii si de sate, iar Fagaras - Brasov autostrada.

Dar ... sa le luam sistematic ... Ungheni - Tg Mures sa vedem finalizat, dupa aia ar trebui insistat pentru urgenta Tg Mures - Acatari din A8. Dar ... sunt si probleme mai grave de Tg Mures - Brasov, cum ar fi A0, cum ar fi A1 PiSi, cum ar fi A3 Cj-Bors.

Ionut

Într-o altă ordine de idei, umbla vorba prin târg și sunt semnale ca lotul 1 Suplacu-Borș (adică Suplacu-Chiribis) va merge tot la Trameco. :) Trebuie confirmare, desigur.

ladposta

Nu e oare o palarie prea mare pentru Trameco?  :hm:

alecu26

Strict ca fluenta a traficului (exista si zone drepte, exista si zone cu banda suplimentara la urcare, nu sunt serpentine lungi si curbe stranse, exista si acel Acatari Ungheni ca by pass si exista si Balauseri Tarnaveni Iernut ca un by pass mai larg), traficul pe Sighisoara Tg Mures e muuuuult mai lejer si ca o ordine a importantei e departe rau de alte prioritati din tara.

OK....când vei avea o autostrada care sa ajung la Brasov si ceva mai multa autostrada de la Targu Mures incolo...da...se poate schimba ceva in volumul de trafic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

pasa_andrei e altceva basarab, asa la fel si aciliu a fost sudat bucata cu bucata si impins cu avantbec cand era gata o sectiune dintre doi piloni
Aici asamblarea se face "in situ", grinzile metalice au contrasageata aia calculata pentru greutatea proprie a podului, ca sa le anuleze sa fie aliniate grinzile sa aiba sudorii rostul perfect pe care sa il umple cu sudura trebuie sa aiba o greutate pe ele
si alt motiv e ca dalele din beton precomprimat sunt fixate cu niste elemente de prindere metalice care se sudeaza pe grinzi - daca e sudorul acolo sus in nacela le poate prinde si pe astea 
Asta e foarte interesant aici, cu baietii care umbla prin santiere si fac poze de astea cu detalii de executie - ne mai punem si noi intrebari de ce asa si nu altfel