Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


TibiV

4 oferte pentru realizarea lucrărilor de reabilitare a Podului peste brațul Borcea
07 Ian 2021

Miercuri, 06.01.2021, CNAIR a deschis ofertele pentru procedura de achiziție publică ce are ca obiect ,,Realizarea lucrărilor de Reabilitare a Podului peste brațul Borcea, situat pe Autostrada A2, la km 149+680".

Până la termenul limită, au depus oferte următorii agenți economici:

1. Asocierea CONSTRUCTII ERBASU S.A. - VÁHOSTAV – SK A.S.
2. Asocierea AUTOPRIMA SERV S.R.L - LUCONSA BM
3. Asocierea SC MARISTAR COM SRL – HYDROSTOY AD
4. SPIC INTERNAZIONALE

Podul peste bratul Borcea, în lungime de 970 m este o parte importanta a Coridorului IV Pan-European care traversează România de la Vest la Est.  Lucrările cu un grad ridicat de complexitate vor fi executate pentru prima oară după 38 de ani, perioadă în care acest pod nu au suferit nici un fel de lucrări de reparații semnificative pe partea rutieră.

Proiectul de reabilitare a podului va fi finanțat din fonduri europene nerambursabile -  Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.

Valoarea estimată a procedurii de achiziție publică este de 96.791.664,03 lei.

Perioada de execuție a lucrărilor este de 24 luni, iar perioada de garanție de minim 36 luni.

Concomitent cu această procedura de achiziție, CNAIR. a demarat în cursul anului 2020 și procedura de achiziție publică ce are ca obiect ,,Realizarea lucrarilor de Reabilitare a Podului de la Cernavoda, situat pe Autostrada A2, la km 157+600", cu o valoare estimata de 81.027.397,83 lei. Pentru aceasta procedura, comisia de evaluare analizează ofertele depuse.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/4-oferte-pentru-realizarea-lucr%C4%83rilor-de-reabilitare
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gsimon

Se mai stie ceva care e stadiul actual al podului peste Aries din Turda? am mers inapoi in postari pana la incepul lunii octombrie si de atunci nu am mai gasit nicio informatie.

razvan96

^ Vineri a iesit autorizatia de construire pentru Pod DN1 km 444+840 peste râul Arieș în localitatea Turda, Județul Cluj:

http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2021/03/ac%2003%20aries.PDF

stangabriel

https://www.google.ro/maps/@44.9387873,26.1268836,3a,75y,81.28h,80.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1stsO8gX9V68PrhiZHMa_VGw!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro


Pod Metalic peste raul Teleajen, Jud Prahova, de o banda ingusta de circulatie. E destul de utilizat iar traversarea lui cu masina provoaca emotii la prima trecere.

TibiV

Sa precizam ca este vorba despre DC87, iar mie imi place mai mult imaginea de pe malul celalalt...

Oar microbuzul asta are doar 800 kg?!?!.... https://goo.gl/maps/qbJAQZzsrV1U3Jc47
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

   DN5, podul peste Argeș, 19.01.2021, aprox. 16:40   E bine că s-au terminat lucrările, și se circulă normal, în zonă.... Dar, există un "dar"; intrarea pe pod are și acuma o urcare (către Adunați), cădere (către 1 Decembrie), care sincer la ce s-a făcut la pod putea fi atenuată, încât să nu mai simți chiar nimic !! Așa o fi fost proiectul  :hm: :hm:


















Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#3187
imagini cu viaductul peste CF 200 DEVA ARAD ...din nodul A1 /DN7...ILIA  :D :D (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader :D


paulmare

^ JohannDB
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/se-reia-proiectul-lui-ceausescu-canalul-dunare-bucuresti-721833
Portul era la 1 Decembrie in amonte de podul asta, si probabil ca l-au facut asa de inalt ca sa incapa navele care ar fi urcat de la oltenita spre bucuresti
Cum zice Ada Milea, "ceausescu n-a murit", se vede si in proiectul asta ca are dreptate :)

paulmare

^Razvan96 multumim de info, podul ala pe dn1 si lalaiala atatia ani pana sa il dea in lucru - e o mare rusine
Autorizatia zice reparatie prin inlocuirea suprastructurii - inseamna ca inlocuiesc si grinzile, infrastructura pila si culeele se "consolideaza", sunt 6 deschideri de cate 24 de metri

razvan96

Execuție lucrări "Reconstruirea și reconfigurarea pasajului peste calea ferată și a nodurilor aferente (pe DN13A, km 129+201)"

Ofertanti:
1. ING SERVICE SRL
2. STRABAG

Linca.Bogdan

Buna seara. Ma numesc Linca Bogdan si sunt masterand la Facultatea de Constructii din Brasov. Am ca tema de disertatia ,,Analiza privind evolutoa podurilor in timp" si vreau sa scriu si despre evolutia podurilor in Romania. Insa tot ce am gasit pe internet nu ma ajuta. As avea nevoie de un raport anul din partea CNDNR sau DRDP, sau orice legat de acest subiect din care sa poata rezulta ,,evolutia" podurilor in tara noastra. Multumeac.

razvan96

Era singura oferta O:-):

QuoteCNAIR a desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția podului peste râul Dâmbovița, pe DN 73

Luni, 01 Februarie 2021, CNAIR a desemnat câștigătorul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect "Proiectare și execuție în vederea realizării obiectivului: Pod peste râul Dâmbovița pe DN 73, km 78+519".

Ofertantul desemnat câștigător este SC MARISTAR COM SRL, cu preţul de 33.804.451,85 Lei fără TVA.

Durata contractului va fi de 5 luni perioada de proiectare și 10 luni pentru execuția lucrărilor, iar perioada de garanție a lucrărilor va fi 5 ani.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă în cel mai scurt timp, după îndeplinirea formalităților legale privind elaborarea și avizarea contractului.

Date tehnice:

Podul nou dimensionat la EuroCod va avea o lungime totală de 170 m și va fi de tip arc metalic, cu calea sus.
Rampele de acces din pamânt armat cu o înălțime de maxim 10 m și o lungime de 593 m.
Subtraversare a rampei Pitești printr-un pasaj de beton armat cu lungimea de 15 m și lățimea de 5 m, pentru accesul la proprietăți pe un drum local.
Amenajarea a două intersecții la DN73 pentru accesul spre centrul localității Podul Dâmboviței.
Podul existent de pe DN73 la km 78+519 ,,Podul Dâmboviței" este un pod din zidărie din moloane de piatră a cărui construcție s-a finalizat în anul 1886 și a fost declarat monument istoric conform listei monumentelor istorice aprobată prin ordinul ministrului Culturii și Cultelor nr. 2361/2010.

În soluția promovată, podul nou are o lungime totală de 170,00m și traversează râul Dâmbovița, în aval de podul istoric, printr-o deschidere de 100,00m, încadrată de două deschideri marginale de câte 35,00m fiecare. Lungimea totală a proiectului va fi de 760.00m (pod peste râul Dâmbovița și rampele de acces), prin această investiție realizându-se o variantă de ocolire a centrului localității Podul Dâmboviței.

De asemenea, lucrările executate vor conduce la eliminarea restricțiilor de tonaj și de gabarit de pe DN 73, astfel redeschizându-se legătura dinte Pitești și Brașov pentru traficul greu.

NGC

Urmeaza anuntul pentru "Pasaj denivelat superior pe DN21 km 105+500" (Drajna) unde am avut 2 ofertanti (unul eliminat repede la etapa DUAE) si apoi probabil anuntul pentru "Pod nou de la Cosmești, peste Siret, pe DN24, km 7+620" unde am avut din nou un singur ofertant. Grea viata au comisiile astea de evaluare! :lol: