Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 43 Guests are viewing this topic.

cutter


pasadia

16,9km daca consider acestea ca fiind amplasamentele nodurilor.

Dar de ce 9 si nu 6? Nu era de 6km sectiunea cu tuneluri de la Salini?

Europiu

Pentru ca de la Margina pana la primul tunel mai avem 3 km in lucru la S-I?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cutter

Ok, s-ar putea să ai dreptate cu lungimea pe DN între nodurile Holdea și Margina. În ceea ce privește secțiunile de pe LD2, secțiunea E1 care ar trebui să rămînă în contract are 6km și se va termina probabil în 2018, iar secțiunea E2, cu tunelele, care se relicitează are 3km. În total, 9km.

Eurocopter

Nu stiu exact traseul, dar ar fi vreo sansa sa se faca descarcare temporara si pe LD2 ca sa putem folosi E1?

cutter


GDPR

Intrebare: de ce ar dura constructia sectiunii E1 pana in 2018, daca tronsonul pana la Margina se va da in folosinta (speram) la iarna? De ce nu ar putea S-I sa termine cei 6 km in cursul anului viitor si apoi sa-si vada de sanatate si ne lase in pace?

cutter

Sunt niște viaducte lungi, parcă unul are 1,5km. Sunt 300 de grinzi de pus sus (și de fabricat). Unii furnizori nu au capacitate mai mult de 1-2 grinzi pe zi, fă socoteala cît durează numai fabricarea grinzilor...

cristi5

#30458
15,4 km intre nodurile Holdea si Margina (specificate cu coordonate)

In legatura cu E1, aici e harta zonei (traseul tunelelor nu e corect probabil). Tehnic nu exista nicio legatura intre DN68A si zona respectiva... Iar administrativ Holdea a durat vreo 8-9 luni pana la aprobarea de azi.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/45.873/22.333/0

GDPR

^^Da, asa are sens. Multumesc pentru raspuns.

laszlo.robert

Banuiesc ca forarea tunelelor va incepe concomitent altfel ar dura o vesnicie.
Daca din partea estica va exista acces chiar din autostrada sau cel putin din apropierea ei,din partea vestica va fii nevoie de constructia unui drum tehnologic cu un gabarit si de o calitate considerabila ,avind in vedere ca Salini va termina cei 6 km  (E1),abia in 2018.

GDPR

Daca se va lua in calcul criteriul pretului cel mai scazut, tunelele nu prea au cum sa fie forate in paralel. Timpul de executie ar trebui sa aiba o pondere mare la criteriile de atribuire.

Ionut

Nu stiu exact cum e proiectul in acea zona, insa ma gandesc ca daca nu le fac in paralel se poate deschide traficul pe un sens. E oricum mai sigur decat pe DN. Dar deja vorbim vorbe, mai intai trebuie sa vedem caietul de sarcini. Nu cred ca va fi pretul cel mai scazut, parca am schimbat legislatia de achizitii publice, nu? :)

GDPR

Nu mai stiu exact, dar parca renuntarea la pretul cel mai scazut se aplica la studii si consultanta.

cristi5

Quote from: vancouver on September 26, 2016, 12:26:36 AM
PS. Si sa nu ne uitam pe noi însine. Noi (eu si altii pe forum) am fost promotorii actiunii in regie proprie a CNADNR, poate ca noi am fost chiar cei care am impins lucrurile in acea directie. Dovada postul meu din 15.01.2016, imediat dupa rezilierea contractului cu Impregillo:

Intr-adevar, si altii :) :) 12 Noiembrie 2015:

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg95520#msg95520

:lol: