Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andi

Era minunat daca deschideau racordul acum, ca la sfarsitul lunii deviatele Bucuresti-Satu Mare si Rm. Valcea-Cluj Napoca sa circule fara intrare in Vintu de Jos, mai ales 12741 care stationeaza 20 min pt rebrusare. Cine stie cand va fi deschis oficial, nici macar semnalizarea nu era instalata.

Vice33

la trenuri care nu sunt sageata albastra (desiro) ci cu locomotiva diesel, care schimba in Vintu de Jos cu locomotiva electrica, obligatoriu trebuie sa treaca prin acea gara pentru inmanare document. IR 1741 de Satu Mare are vagoane AVA cred, nu este sageata si trebuie schimbata locomotiva (respectiv in Vintu de Jos cand va circula pe ruta deviata) ceea ce implica obligatoriu oprire in Vintu de Jos!

Nici nu se pune problema ca IR 12741 sa nu opreasca la schimbare de locomotiva in Vintu de Jos.

Phenol

Prntru 1741/2 deviat schimbul de locomotiva (care e obligatoriu) merge mai repede in Vintu decat in Alba, de exemplu. Pe un capat iese o locomotiva, pe celalalt capat intra altul. Desiro nu are de ce sa intre in Vintu.

Dar hai ca deviem de subiect. Pe racord, asumand ca macazurile de la capete sunt functionale, chiar daca nu este semnalizare, nu s-ar putea circula pe baza de cale libera?

Vice33

Teoretic se poate, nu stiu ce dispozitie a fost data pentru Sebes Alba si Vintu de Jos. Oricum, in viitorul semi-apropiat cu siguranta ca se va monta si semnalizarea...nu cred ca trebuie sa asteptam asa de mult pana la urmatorul mers ci chiar si mai repede, eu presupun dupa logica, ca pana la vara semnalizarea e functionala pe o asa distanta scurta...cat ii costa sa lege semnalizarea cu M200A si cu M200?

frunzaverde

Cum ar putea fi semnalele pe racord nefunctionale, semnalele pe magistrale functionale si aparatele de cale functionale in acelasi timp? Ca eu unul nu-mi dau seama cum ar fi posibil fara ca toate semnalele, de pe toate liniile sa fie ignorate. Si nu vad cum s-ar putea circula in toate directiile cale libera/OC acolo, fiind una din cele mai aglomerate puncte de pe retea.

Fara refacerea semnalizarii, semnalele de pe liniile existente ar da indicatie falsa sau dubioasa - cum blocul de linie nu stie de racord, poti sa ai verde pe magistrala (semnal vechi, care nu tine cont de macaz, indicand doar starea blocului curent), macazul sa fie pozitionat sa permita acces din racord spre magistrala in sensul de mers, si sa-l ataci fals. Asa ceva nu e acceptabil, fiind un imens risc de deraiere/coliziune (nu se poate accepta sa existe verde nesigur).

Deci ori se sting toate luminile, ori nu merge macazul.

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dragos76

Quote from: Phenol on March 15, 2017, 09:20:45 PM
Prntru 1741/2 deviat schimbul de locomotiva (care e obligatoriu) merge mai repede in Vintu decat in Alba, de exemplu. Pe un capat iese o locomotiva, pe celalalt capat intra altul. Desiro nu are de ce sa intre in Vintu.

Dar hai ca deviem de subiect. Pe racord, asumand ca macazurile de la capete sunt functionale, chiar daca nu este semnalizare, nu s-ar putea circula pe baza de cale libera?

Da, dar nu s-ar pierde mult timp cu intrarea până în gară la Vinț și apoi înapoi, ținând cont și că gararea se va face nu pe o linie directă? deci pe lângă distanța în plus ce trebuie parcursă mai ai și viteza mică de deplasare pe acest traseu suplimentar.

Phenol

Ceea ce nu luati in considerare in cazul trenului 12741/2 este, ca schimbul de locomotiva la acesta este necesara, ea vine cu diesel de la Sibiu si merge cu electrica la Cluj si invers.

Sa nu uitam nici de faptul ca toata zona e un imens santier.

Ps. Rog un moderator sa mute discutiile despre IR 12741/2 la un topic mai adecvat.

Phenol

Cat despre racord, hai sa asteptam putin, poate trece cineva prin zona si ne da date mai exacte despre semnalizari/macaze.

mircea_ms

In data de 23.03.2017 la ora 13:35 se va deschide circulatia pe distanta Simeria - Orastie D2. Respectiv se inchide circulatia pe distanta Simeria - Orastie D1 intre 23.03 - 31.08.2017, interval in care se spera sa se reabiliteze linia 3 halta Turdas, respectiv varianta 5 Orastie - halta Pricaz.

Vice33

Se va circula dupa data de 23 Martie 2017 pe noul traseu Pricaz-Orăştie doar pe un fir? Multumesc.

Vice33

Ce mai face tunelul de la Sighisoara? Cum decurg lucrarile acolo...?

alecu26

Quote from: District EA on March 15, 2017, 08:24:00 AM
Pe Km 614 - Barzava cap Y dupa anuntarea castigatorului (16.02.2017), care ar fi termenele legale pentru semnare contract si ordin de incepere a lucrarilor, in cazul ca nu sunt contestatii?

eu stiu ca deja sunt in proceduri de semnare contract si se negociaza acel memorandum de intelegere, prin care se clarifica anumite aspecte. In fapt...se clarifica ca proiectul e atat de prost facut, si chiar daca avem ""FIDIC ROSU"", constructorul va proiecta si adapta la teren, cea ce lipsete din proiect...adica mai tot.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Andi

Quote from: Vice33 on March 17, 2017, 01:16:07 PM
Se va circula dupa data de 23 Martie 2017 pe noul traseu Pricaz-Orăştie doar pe un fir? Multumesc.

Pai daca firul 1 se inchide, ramane celalalt..

QuoteCe mai face tunelul de la Sighisoara? Cum decurg lucrarile acolo...?

Era vorba ca partea interioara a tunelurilor sa fie gata in decembrie 2016 si probabil se lucreaza la finisaje. Oricum, din cate am vazut nu prea se lucreaza la podul peste Tarnava si fara el nu se pot apuca de linii si catenara..

TibiV

Vorbesti de podul de la intrarea/iesirea din gara Sighisoara ?
Da, pe ala l-au cam tratat cu partea dorsala...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC20 on February 17, 2017, 03:02:20 PM
Quote from: Andi on February 17, 2017, 02:29:57 PM
De pe pagina de Facebook a CFR Infrastructura:

''Bucureşti, 17 februarie 2017

Începem reabilitarea pe subtronsonul km 614 - Cap Y Bârzava

Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL a fost desemnată câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru reabilitarea la standardele impuse pentru coridoarele europene a subtronsonului km 614 - Cap Y Bârzava (2a), situat pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa.

Si CNSC? Si CAB?

Quote from: alecu26 on March 17, 2017, 04:31:15 PM
Quote from: District EA on March 15, 2017, 08:24:00 AM
Pe Km 614 - Barzava cap Y dupa anuntarea castigatorului (16.02.2017), care ar fi termenele legale pentru semnare contract si ordin de incepere a lucrarilor, in cazul ca nu sunt contestatii?

eu stiu ca deja sunt in proceduri de semnare contract

Asa stiu si eu. Oricum, la CNSC nu s-a mai contestat, asa ca nici la CAB.