Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

davyl

Quote from: M-H-N on April 09, 2014, 08:30:08 AM
Pentru cine si de ce consideri ca este veste proasta?!
Vestea este proasta pentru cei care incalca legea. Eu, personal, respect cat de mult pot. Cu mici exceptii...
Cred ca sunt printre putinii care respecta cu sfintenie, 50km/h in oras, indiferent de tara.

Apropo, au votat pana la urma 60 km/h in orase in Romania? N-am mai urmarit cu atentie acest subiect, insa inclin sa cred ca nu...

MHN

#601
^^
Am verificat asa sumar din ce am gasit pe web despre cresterea vitezei la 60 de Km/h si impresia mea este ca aceasta modificare nu a fost adoptata.

Quote from: dhm on June 12, 2014, 11:10:23 AM
Sunt usor de evitat; sunt in spatele portalurilor care au si pe fata camere; vor fi functionale cand va fi gata CIC Saliste; amenzile probabil mult mai tarziu dupa ce se vor semna protocoalele cu Politia Rutiera
Sistemul va permite, fara prea mari complicatii, calcularea valorii vitezei medii pe un anumit segment, iar Politia poate considera necesar amendarea depasirii limitei legale ca atare, nu doar pe raza sau in imediata apropiere a senzorilor.

Quote from: Schumy on June 13, 2014, 08:23:59 AM
Quote from: adiarc on June 12, 2014, 06:45:38 PM
bonus...probe cu sist VMS pe lotul Astaldi

Sambata am vazut acelasi lucru si pe afisajele de dupa Sebes(spre Orastie). Sunt curios cat le va lua sa fie intredevar functionale.

[...]
Teoretic, sistemul va functiona la capacitatea sa proiectata atunci cand intregul lot Nadlac-Sibiu va fi finalizat, din punct de vedere ITS binenteles.

davyl

Multumesc M-H-N! Deci tot 50 km/h in oras... E bine de stiut...

ashbird

doar ca o completare in Brasov este limita 60km/h in oras si 70 pe strazile care intra/ies in oras.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

MHN

^^
Asta da, in multe localitati, in special in orase, au fost marite limitele de viteza pana pe la 70 de Km/h, pe caile principale de acces.
De exemplu, in Timisoara cam pe toate caile majore a fost marita limita la 70. Chiar si pe unele bulevarde ce nu sunt cai de acces, insa au rolul de inel.

Nu ai pentru ce, davyl.

ashbird

Topul celor mai circulate drumuri în 2015!


Printre cele mai circulate sectoare de şosele din România, care vor depăşi o medie zilnică de 16.000 de vehicule în 2015, se vor numără Bucureşti-Piteşti, Bucureşti-Urziceni, Bucureşti-Ghimpaţi, Bucureşti-Predeal, Focşani-Adjud, Cluj-Turda, Alba Iulia-Teiuş, Vestem-Sibiu sau Oradea-Aleşd, arată o hartă a traficului rutier pusă la dispoziţie de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

Alte şosele aglomerate, cu un trafic între 8.000 şi 16.000 de vehicule pe zi, vor fi Bucureşti-Giurgiu, Craiova-Filiaşi, Ploieşti-Buzău, Aleşd-Cluj, Sibiu-Braşov sau Sibiu-Piteşti.

Printre drumurile cu trafic redus, de până în 750 de vehicule zilnic, se numără DN 56C între Devesel şi Salcia din sudul Olteniei.

În topul celor mai circulate drumuri din România conduce în prezent DN 1 Bucureşti-Borş, care are un trafic însumat al sectoarelor ce îl compun de aproape 720.000, fiind urmat la distanţă considerabilă de DN 2 Bucureşti-Siret, cu puţin peste 400.000 de ve­hicule zilnic, arată o analiză a ZF pe baza re­cen­sământului general al circulaţiei rutiere realizat în 2010 de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

Pe de altă parte, Autostrada Bucureşti-Piteşti are un trafic zilnic de peste 200.000 de vehicule, cu o medie în 24 de ore de aproape 1.700 de vehicule pe kilometru. Mai mult, trei tronsoane din această autostradă intră în top zece al celor mai circulate secţiuni de drumuri, cu un trafic maxim de aproape 48.000 de vehicule pe o porţiune de 18,7 kilometri.

http://newsbv.ro/2012/12/31/topul-celor-mai-circulate-drumuri-2015/
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

frunzaverde

#606
Quote from: ashbird on June 25, 2014, 07:59:52 PM
Topul celor mai circulate drumuri în 2015!

Harta e arhaica si e bazata pe recensamantul de trafic din 2005 - harta fiind facuta acum 8 ani! Intre timp a mai avut loc un recensamant de trafic, avem datele publicate, avem modele noi, nu inteleg de ce ce nevoie de o harta arhaica? Poftim datele de la recensamantul din 2010: http://i.imgur.com/FeLtuzb.jpg

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

stangabriel

Deja datele sunt altele datorata autostrazilor. Noul calcul cum se va face la drumurile paralele A/DN ?

adiarc

sincer , am serioase dubii ca , intre Sibiu si Pitesti sunt doar intre 8000 si 16000 de vehicule zilnic......cred ca numai tiruri sunt atatea si cu restul vehiculelor , cifra cel putin se dubleaza
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

ar fi interesant o comparatie cel putin vizuala intre 2005 si 2010...intre cele doua harti. sincer nu cred ca s-a schimbat nu stiu ce.

Si intradevar...trece repede timpul...deja anul viitor trebuie sa se apuce de recesamantul 2015.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

apropo de parapeti....in zona parcarii de pe A1 de la Orastie s-au schimbat parapetii cu unii noi nouti. Nu stiu daca e o campanie generala sau va dura mai mult. Acolo au fost distrusi asta iarna cand s-a rasturnat un camion plin cu lemne.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Quote from: adiarc on June 26, 2014, 09:27:38 AM
sincer , am serioase dubii ca , intre Sibiu si Pitesti sunt doar intre 8000 si 16000 de vehicule zilnic......cred ca numai tiruri sunt atatea si cu restul vehiculelor , cifra cel putin se dubleaza

In 2010 cifrele erau astea:

Pitesti - Rm. Valcea : 11.879
Rm. Valcea - Olanesti : 14.484
Olanesti - Calimanesti : 14.330
Calimanesti - Brezoi : 12.193
Brezoi - lim. Valcea/Sibiu : 10.304
lim. Valcea/Sibiu - Talmaciu : 9.652

N-au cum sa fie mai mult de 16.000 de vehicule/zi din considerente pur tehnice - pe undeva pe la 16.000-18.000 drumul este complet supra-saturat, adica se formeaza coloane stationare si viteza medie scade puternic, undeva la 20-30 km/h. Asta duce la scaderea numarului de masini care pot circula pe respectivul segment, formand un plafon absolut pentru numarul de masini care pot folosi drumul.

Capacitatea maxima de proiectare a unui drum 1+1 prin munti este undeva la 7.000 - 9.000 vehicule / zi. Orice peste se simte ca aglomeratie puternica, coloana etc. Dar numarul absolut nu e asa mare - a se vedea ca dupa deschiderea segmentelor din A1, autostrada nu pare "plina", desi DN1/7 era blocat si in coloana mare parte din timp.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

north

Quote from: frunzaverde on June 26, 2014, 12:02:53 PM
N-au cum sa fie mai mult de 16.000 de vehicule/zi din considerente pur tehnice

Comarnic - Sinaia: 19671
Sinaia - limita PH/BV: 19133
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

dr4qul4

cred ca ai scris din greseala Olanesti.


in ceea ce priveste cei 19-20.000 pe VP, tocmai de aceea vorbim de devieri ale traficului. 

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024