Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on April 20, 2018, 12:40:18 PM
la depasirea de la secunda 1, tirul a fost obligat sa franeze brusc.
(Nu este secunda 1, este minutul 01.00)

Dar m-am uitat de 20-30 de ori (mai ales "slow-motion") si tot nu inteleg ce vrei sa spui...

Avem asa: la 01.03 camionul intra pe zona hasurata (deci este in "ilegalitate")
La 01.07 trece pe langa el o masina din sens opus, dar masina aia este corect incadrata, pe banda ei de mers, fara traseu de coliziune cu camionul....
Fix in acelasi moment soferul camionului trage insa brusc de volan dreapta, cat pe ce sa se urce peste SUV.
Dupa care urmeaza sicanele intre cei doi.
Insa pana la 01.25 se vede clar ca sunt doua benzi pe sensul lor de mens, si ca nu era nici o alta masina pe "contrasens".
Dar de la 01.07 pana la 01.35 nu mai trece nici un vehicul din sens opus (daca ar fi trecut, ar fi avut adiarc inca o stire DN7...)

Deci:
De ce a facut camionagiul manevra aia idioata la 01.07 ?!?!...
Zau daca inteleg...
(Restul "conversatiei" dintre cei doi este clar "de Balaceanca"....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

 :D Uita-te bine la secunda 01 (asa cum zice dr4qul4)
Se vede cum SUV-ul intra fortat in fata TIR-ului dupa o depasire la limita (care nu apare in filmare).
Si imediat TIR-ul franeaza brusc.
Aia a fost "scanteia" care a declansat totul.

In rest, asa cum au zis si altii - TIR-istul nu trebuia sa devina si el bizon!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

cristi5

#3137
La secunda 1 daca te uiti atent, bizonul tocmai revine pe banda lui, iar TIRul franeaza ca sa-i faca loc, pt ca venea un alt TIR pe contrasens. De acolo incepe tot.

Uite un stop-cadru


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Liviu M

Quote from: dr4qul4 on April 20, 2018, 12:40:18 PM
La o asemenea frana, marfa poate avea de suferit.
Cu manevrele care au urmat o fi incercat sa puna marfa la loc, sa nu mai sufere.  :lol:

Ionut

Quote from: Ionut on March 18, 2018, 09:40:56 AM
Am cerut de la Politia Rutiera datele pentru accidentele rutiere pentru segmentul Aiud-Turda, ca sa ne facem o idee despre ce am fi putut evita daca se deschideau la timp ST3 si ST4.





Si raspunsurile.





3 raniti grav, 5 raniti usor. Din fericire nu a murit nimeni in perioada analizata.

rizzuh

28 de accidente, majoritatea doar cu daune materiale, insa cateva cu raniti. Cate dintre acestea puteau fi evitate daca erau deschise loturile 3 si 4 imediat ce se putea circula in siguranta pe ele? (mai in siguranta decat pe DN)

Oare IPJ Cluj de ce nu a oferit informatii despre accidentele fara victime? Ionut, ai putea sa le aduci la cunostinta ca pe alea le-au omis? (probabil ca au inteles ca vreti doar cele cu victime)


P.S.: Vad ca raspunsurile sunt din 21 si 23 martie. Abia acum au ajuns?

Ionut

De la Cluj au raspuns in cateva zile de la trimiterea petitiei. De fapt, M-AU SUNAT PE MOBIL sa ma intrebe exact ce vreau. Le-am zis ca vreau doar accidentele cu victime, nu am vrut sa-i pun la treaba. :) De la Alba au luat toate accidentele (nu m-au sunat). Nu are rost sa cer si accidentele fara victime, alea pot fi multe doar tamponari usoare sau ceva de genul, e greu sa iti dai seama cate puteau fi evitate sau care au fost daunele. Victimele sunt cele mai relevante.

De la Alba am primit raspunsul prin posta (fizica) si azi l-am ridicat. Am asteptat sa primim si de la Alba ca sa dam pe forum.

Foarte profi a fost Politia (si Cluj si Alba).

rizzuh

Aoleu, i-a luat o luna postei sa duca o scrisoare din Alba Iulia la Bucuresti? :lol:

Ionut

Nu nu. De la Cluj au răspuns pe mail foarte repede. De la Alba au răspuns mai greu dar au zis ca au nevoie de 30 zile. Data aia este cand au înregistrat cererea noastră.

frunzaverde

#3145
Quote from: rizzuh on April 27, 2018, 04:49:43 PM
28 de accidente, majoritatea doar cu daune materiale, insa cateva cu raniti. Cate dintre acestea puteau fi evitate daca erau deschise loturile 3 si 4 imediat ce se putea circula in siguranta pe ele? (mai in siguranta decat pe DN)

Accidentul din 2/1 cu ranit grav si 2 raniti usor nu ar fi putut avea loc pe autostrada, fiind o coliziune frontala in depasire cu o masina care venea de pe contrasens. Separarea sensurilor elimina complet o asemenea posibilitate: https://alba24.ro/accident-pe-dn1-la-decea-doua-persoane-ranite-dupa-o-depasire-ratata-trafic-ingreunat-624690.html

Accidentul din 17/12 cu ranit grav nu ar fi putut avea loc pe autostrada, fiind o coliziune frontala cu o masina pe contrasens, dupa ce unul din soferi a adormit la volan. La fel, separarea sensurilor ar fi eliminat complet o asemenea posibilitate: http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/accident-grav-sambata-seara-pe-dn1-in-floresti-doua-masini-coliziune-frontala-video--167825.html?fb_comment_id=1351847188260423_1352270904884718#f3522a0d5308b08

De accidentul din 18/1 nu gasesc nici un fel de informatii.

Deci autostrada ar fi redus cu cel putin doua treimi accidentele cu raniti grav...

La accidente usoare : 2 dintre victimele ranite usor din lista sunt in acelasi accident din 2/1 ca cel descris mai sus. Nu s-ar fi intamplat pe A.

Si TIR-urile ciocnite:  https://www.turdanews.net/articole/actualitate/53332-circulatie-blocata-pe-ruta-turda-alba-iulia-din-cauza-unui-accident.html. Derapaj pe  DN1 (apropo de planeitatea perfecta), soldat cu rasturnarea unui TIR si coliziune frontala cu un alt TIR care venea pe contrasens. Minunat...  https://www.turdanews.net/articole/actualitate/53332-circulatie-blocata-pe-ruta-turda-alba-iulia-din-cauza-unui-accident.html

Bineinteles, nici asta nu s-ar fi produs pe autostrada...

Deci cel putin 2/3 din accidentele cu raniti nu ar fi avut cum sa se produca pe autostrada.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Eu sunt sigur ca aproape nici unul dintre cele 25 de accidente raporatate de IPJ Alba nu s-ar fi produs ...
Sa fim seriosi, alea au fost "a iesit ca boul in drum" sau "nu a dat prioritate", probabil majoritatea la intersectii cu drumuri secundare.
Fix alea care pe o autostrada NU se pot intampla...
Deci au fost cel putin 35 de cetateni (numarul masinilor implicate intre 1 si 3) care au avut de mers la Politie, la service auto etc. ca sa rezolve niste "deranjuri" care nu s-ar fi produs cu A10 functional ...

Nu mai vorbesc despre valoarea pagubelor - in lei, dar si in ore/zile/saptamani de timp pierdut inutil...
Poate se enerveaza asiguratorii (ca doar ei platesc toate "oalele sparte", caci "c'un RCA suntem cu toti datori"...) si incep sa puna presiune...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC on March 22, 2018, 08:37:42 PM
Nu mai stiu unde am scris data trecuta despre pasarele (nu vrabiute :D), dar acum scriu aici.

A fost lansata astazi licitatia pentru "Servicii de proiectare, PT+DE+DTAC+AT si executia lucrarilor pentru obiectivul: "Pasarele pietonale pe centura Municipiului Bucuresti, intre A1 si DN7", Lot 1 - km 55+870; Lot 2 - km 57+690; Lot 3 - km 59+360; Lot 4 - km 61+340; Lot 5 - km 63+340".

Valoare estimata: 3,114,258.65 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 17.04.2018

Licitatia a fost anulata pentru ca nu au fost ofertanti.

In data de 26.04.2018 a fost lansata o noua licitatie pentru acelasi obiectiv si cu aceeasi valoare estimata.

Termenul pentru depunerea ofertelor este 10.05.2018.

Ionut

Pai si de ce ar depune cineva oferte acum?! :o

adiarc

#3149
fosta legatura intre centura Sibiu ( faimosul ex giratoriu ) si DN1 spre Cristian,inainte de dec 2013 si de inaugurarea continuarii spre vama a A1

intens circulat atunci,dar si acum,fiind artera principala din zona industriala Sibiu Vest

in aceasta curba ( vis a vis de statia General Beton ,au avut loc de-a lungul timpului multe accidente....parapeti sifonati periodic,dar,care au salvat mai multe vieti

Cum rezolva cnair aceasta problema?...in dispret total fata de contribuabil si adoptand masurii antisiguranta.Ca sa nu mai tot schimbe parapetii,ii elimina de tot,pune niste stalpisori reflectorizanti si Dumnezeu cu mila....timpu trece,leafa merge













credeti ca acest capat de parapet il va impiedica pe urmatorul nefericit sa se infiga in el?...eu cred ca se va infige...capatul nefiind indoit in jos

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura