Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 49 Guests are viewing this topic.

florin74

^^ Chestia cu tot felul de instrumente financiare pentru a ascunde obligatiile de plata e de ceva timp apusa, de cand i-a prins EUROSTAT-ul si C.E. pe greci si italieni cu smecherii din astea, ca sa-si ascunda deficitul bugetar si ponderea datoriei in PIB. Trebuie sa fii un pic inconstient, ca sa nu zic iresponsabil, sa apelezi la chestiuni din astea in prezent. Singura solutie pe care o vad este o reducere a cheltuielilor (inclusiv cu diminuarea vitezei de deplasare  - la 100-110 km), cat si o optimizare a regimului taxarii, cu scopul de a depasi pragul fatidic de 50% a veniturilor in total costuri de finanatare si operare.

Daca nu, atunci  taiem din pomeni si ajutoare sociale si suma e redirectionata catre autostrada. Grea alegere pentru politicienii din ziua de azi.

AFC

Este clar de ceva vreme ca impasul este de ordin financiar, mai precis posibilii finantatori vor garantii de la constructori si acestea nu le poate oferii decat statul prin asumarea platilor in caz ca traficul nu genereaza veniturile estimate.
Parerea mea este aceeasi, scheme financiare nu au sa apara, artificiile posibile de aplicat sunt " fumate" de UE ca sa nu zic ca sunt chiar penale.
Cred ca ar trebui luata in calcul o varianta de etapizare a constructiei acestui tronson si nu numai, bine ar fi sa se includa si tronsonul Ploiesti-Comarnic in aceasta etapizare.
Daca s-ar licita si construi ( cu finantare de la buget ) centurile( in regim de autostrada ) localitatilor Comarnic, Sinaia, Busteni, Azuga plus un upgrade la DN1 si astea nu toate odata, cred ca am avea sansa sa vedem acest proiect pornit si la un moment dat finalizat, costurile fiind in mod cert mult mai mici.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Goldmund

"Şova: A fost trimisă notificarea de reziliere a contractului pentru primii 6,5 km ai autostrăzii Bucureşti - Ploieşti..."

Iar urmatorul pasaj are o tenta politica, din pacate:
"În perioada 2012 şi 2013, primii 6,5 kilometri ai acestei autostrăzi, pe traseul Şoseaua Petricani şi centura Capitalei, au fost o victimă a tăierii investiţiilor, sumele alocate fiind insuficiente pentru finalizarea tronsonului. În contextul reducerii finanţărilor, CNADNR a prelungit în 2013 contractul de execuţie cu italienii de la Pizzarotti şi Tirrena Scavi până în aprilie 2015, potrivit ZF."
http://www.zf.ro/auto/sova-a-fost-trimisa-notificarea-de-reziliere-a-contractului-pentru-primii-6-5-km-ai-autostrazii-bucuresti-ploiesti-12733227

pasadia

Quote from: caf on June 10, 2014, 05:16:42 PM
Cred ca ar trebui luata in calcul o varianta de etapizare a constructiei acestui tronson si nu numai, bine ar fi sa se includa si tronsonul Ploiesti-Comarnic in aceasta etapizare.
Daca s-ar licita si construi ( cu finantare de la buget ) centurile( in regim de autostrada ) localitatilor Comarnic, Sinaia, Busteni, Azuga plus un upgrade la DN1 si astea nu toate odata, cred ca am avea sansa sa vedem acest proiect pornit si la un moment dat finalizat, costurile fiind in mod cert mult mai mici.

Daca e sa vorbim de etapizare atunci e clar, cred, pentru toata lumea ca tronsonul Comarnic - nod Poiana Tapului e prioritar. Va elibera complet Comarnic, Posada si Sinaia si nu cred ca ar insemna mai mult de 30% din intreaga valoarea.
Tronsonul nod Poiana Tapului - Predeal ar fi urmatorul si ar permite si eliberarea Busteniului si a Azugii (zona cea mai aglomerata si in prezent) si concomitent cred ca s-ar putea realiza si tronsonul de campie, intre Cristian si zona cabanei Cheia. Iar ultimul tronson, intre Predeal si cabana Cheia, cel care contine cel mai lung tunel si viaductul din zona Paraul Rece, cred ca ar fi cel mai scurt si cel mai putin urgent in prezent.

Pe de alta parte upgrade la DN1 e "wishfull thinking". Nu cred in asa ceva si nu vad cum s-ar putea face.

adiarc

intre Ploiesti si Comarnic se circula f bine...in timp ce intre Comarnic si Bv e un cosmar...asa ca prioritizarea e clara ( eu personal as fii facut mai bine 20 de km din acest tronson , decat cei 60 care s-au facut intre Bucuresti si Ploiesti , si f probabil in acelasi buget , dar efectul ar fii fost incredibil )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

delacroix

 Tronsoanele vor fi  taxate? Si pe tronsoanele construite "etapizat " vor putea circula TIR-uri? Daca e doar primul DA avem o problema: lipsa venituri.  Daca e DA la ambele  avem doua probleme: tiruri prin statiuni (minunat) si blocaje pe DN1(groaznic). Prin NU la ambele intrebari se pune cruce proiectului.

isantem

http://www.realitatea.net/contractul-pentru-primii-6-5-kilometri-ai-autostrazii-bucuresti-ploiesti-aproape-de-reziliere_1459028.html

"CNADNR a transmis constructorilor primilor 6,5 kilometri din autostrada Bucureşti-Ploieşti, care ar trebui să facă conexiunea între Capitală şi centură, notificarea de reziliere a contractului, a declarat ministrul Transporturilor, Dan Şova."


iuli

Cam aceasi stire:

Primul segment din autostrada Bucureşti - Ploieşti nu va fi gata prea curând. CNADNR cere rezilierea contractului cu Pizzarotti şi Tirrena

QuoteContractul pentru construcţia primilor 6,5 kilometri de autostradă dintre Bucureşti şi Ploieşti este la un pas de reziliere. CNADNR a transmis către constructorii Pizzarotti şi Tirrena Scavi notificarea de reziliere a contractului, a anunţat marţi ministrul Transporturilor, Dan Şova.

,,A fost trimisă notificarea de reziliere a acestui contract vineri, dacă nu mă înşel", a spus oficialul.

No comment!!!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

eu aici vad doua scenarii:

- este ceva legat de Sebes Turda 1

- Reziliaza CNADNR prima ca altfel ar fi reziliat Pizzaroti din lipsa cronica a finantarii. Am auzit in ultima vreme de cateva contracte de drumuri prin tara care sunt in curs de reziliere pentru ca nu se primesc bani de cativa ani deja.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

care este motivul ptr care a fost reziliat acest contract?

Tavi

^Sau, mai precis, stie cineva ce scrie in respectiva notificare de reziliere?

Earthchild

Scrie "Din pricina subfinantarii acute a actiunii "punga si salamul" ce se va desfasura la toamna, suntem nevoiti sa taiem din investitiile inutile pentru electoratul de la sate.

Tavi

Mai pe scurt spus: lipsa parandarat :)
Totusi, sa evitam aici discutiile de "Parcare".
Intrebarea asteapta un raspuns serios daca cineva il are.
Nu se poate rezilia un contract fara un motiv concret care sa faca trimitere la termeni agreati intre parti si la legislatia aplicabila respectivului contract.

danutzu_1069

Un update de azi dimineata, zona pasaj peste centura. Era ceva forfota, cateva utilaje lucrau la taluzurile rampei dinspre popasului.
Intindeau pamant vegetal.

stangabriel

Pai da,vineri au primit rezilierea,si ei se vor apuca de treaba....sunt curios daca e asa si ma opresc acum ca urma un comentariu politic.