Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

VladC

Pe de o parte, ar fi fost bine sa se faca Comarnic-Brasov.

Pe de alta parte, poate cu ocazia asta nu mai au motive sa traga de timp si prioritizeaza Pitesti-Sibiu.

Tavi

Guys, la Popasului, Gherghitei ceva nou ???

AFC

Nu vreau sa fiu cobe dar imi vine sa spun " v-am zis  eu..." Totusi sper ca n-o sa se incheie asa. Este esentiala autostrada asta dar poate o sa se faca altfel, nu cu efortul asta financiar urias pe care pana la urma tot noi o sa-l suportam. Inca o data avem parte de ignoranta/lipsa de profesionalism/politicianism desantat... lista poate continua.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

alecu26

Quote from: disney on May 22, 2014, 11:12:22 PM
Intrebarea adresata (+/-, readresata ieri) catre Vinci: "Are the reports from the Romanian press, that Vinci announced on 03.05.2014 at the meeting in Vienna that it has retired from the association with Strabag and Aktor for the construction of the Comarnic - Brasov section of the A3 motorway in Romania, true?"

Raspunsul Vinci de ieri: "To answer your question, please understand that we do not comment rumors. We continue to work within the timeframe set by the government."

Raspunsul Vinci de azi: "I'm sorry my answer does not suit you but yes, reports in the press are based on rumors which we do not comment."

:o

pai de ce spuneti ca evita raspunsul?  E foarte clar...nu s-a renuntat la contract, si totul se desfasoara conform programului impus de guvern. Probabil se asteapta concluziile de la sfarsitul lui Iunie a bancilor Europene, intainte de a se face alti pasi. Sa fim seriosi...mai ales Vinci a bagat milioane serioase in aceste 3 licitatii...va fi ultimul care va renuntat. Si si daca renunta, cred ca Strabag de abia ar astepta....si si-ar freca mainile de bucurie. (cu toate ca apetitul pentru risc a lui Strabag este cam mic in ultima vreme).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

din cate stiu eu, statul se angajeaza sa plateasca o rata anuala indiferent de suma incasata din taxa. Parca asa au raspuns la intrebarea legata de valoarea foarte mica a taxei.
Asadar, care este riscul?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

teocharis

#3155
statul e constras de FMI+UE pe deficitul bugetar deci nu isi poate asuma integral riscul de trafic.

iar consortiul nu e dispus sa-si asume niciun risc (privatizeaza profitul si socializeaza riscul)

afacerea e moarta.

VladC

Concret, conform articolului din Romania Libera:

Quote
Pe durata concesiunii, de 30 de ani statul ar urma să plătească însumat o sumă de 1,8 miliarde euro, respectiv în medie 6 milioane euro pe lună sau 200.000 euro pe zi. Din aceşti bani jumătate pot proveni din plăţile de disponibilitate achitate concesionarului de la buget, însă restul obligatoriu trebuie să vină din trafic.

Si aparent traficul nu va fi suficient.

dr4qul4

in raspunsul CNADNR scrie clar ca riscul de trafic va fi preluat de statul roman. nu este o autostrada in concesiune, este de fapt o autostrada in rate.
In plus, de la anul nu vom mai avea acord cu FMI.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

teocharis



dar vom avea acord cu UE iar conditiile sunt mai mult decat draconice: deficit structural de max 1%

deficitul structural actual este undeva la 3% deci urmeaza o ajustare dureroasa de inca 2% din PIB...de unde se va taia?!?

riscul de trafic nu poate fi preluat integral la buget

adiarc

suntem niste nebuni..sau mai bine zis cei ce vor fii de acord cu asemenea conditii , ne vor face sa ramanem si mai mult in urma
polonezi se lupta sa li se accepte un deficit de 4 % , ca sa poata sa-si continue investitiile si noi , ca niste idioti , punem botu la prostiile astea cu 1% , deficit....bineanteles , ar trebuii acceptata orice crestere a deficitului , pt investitii strategice , cum sunt autostrazile...si nu pt consum
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

teocharis

toate statele membre UE - deci inclussiv Polonia - trebuie sa respecte regula de 1% defiit structural

deficitul headline - afisat - poate ajunge la 3%/PIB

delacroix

Back to A3? Sunt threaduri dedicate pentru savantlacuri d'astea.

Ionut

A fost stirea cu exproprierile pe Gilau-Nadaselu acum 2-3 zile. Sa inteleg ca vor incepe si ceva lucrari in curand? Ma refer practic, nu teoretic. Teoretic trebuia sa fie gata. Stie cineva detalii daca au ceva finantare asigurata? Cip, poti afla noutati?

MRS

#3163
Stim cu toti de radarele de pe a3 B-PL pozitionate invers sensului de mers si militienii care sar din masina in mijlocul soselei si opresc soferii direct pe autostrada de parca ar fi vreun DN normal... Azi la Moara Vlasiei insa era echipaj RAR + militia care OPREAU TIR-uri pe banda de urgenta!!!!!!!! Nu am apucat sa fac poze insa e inacceptabila situatia!! Sa deschida un spatiu de servicii si sa ne opreasca dracu acolo  :weird:  :wtf: :wtf:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

panda_no 5

Quote from: Tavi on May 23, 2014, 10:13:25 AM
Guys, la Popasului, Gherghitei ceva nou ???

La Gherghitei am tras ieri o fuga cu aparatul dupa mine.
Nu am avut ce fotografia.
Spunea cineva pe aici ca s-ar fi apucat de coloanele forate pentru pasajul peste CF.
Nici o miscare.Erau aduse in curtea organizarii de santier ceva armaturi pentru coloane dar atat.
Organizarea de santier din Gherghitei a ajuns la o suprafata foarte intinsa insa nu joaca decat rol de depozit.
Pe la Popasului trec de 2-3 ori pe zi si nimic.
A aparut o macara mica si un utilaj cisterna de udat terasament dar nu le-am vazut niciodata la lucru.
Daca lucrarea nu este inca moarta e sigur in cea mai profunda coma (autoindusa!)