Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

RaduG

Sărim puțin pe A3 Ploiești-Brașov:

Adrian Veștea, președintele Consiliului Județean Brașov: "Să sperăm că vom avea cât mai repede șansa de a da ordin de începere".
Adrian Veștea, președintele Consiliului Județean Brașov, a precizat că proiectul Autostrada Ploiești-Brașov are în față un nou început care debutează prin cooperare și sprijin interinstituțional.

"Acum avem în față un nou început. Într-adevăr, au trecut 17 ani în care știm cu toții că localitățile de pe raza destinată implementării acestei autostrăzi au întâmpinat fel și fel de restricții", a subliniat Adrian Veștea.

Acesta și-a exprimat încrederea în finalizarea corectă a documentația pentru proiectul vizat. "Să sperăm că vom avea cât mai repede șansa de a da ordin de începere și de a implementa acest proiect. În ultimii ani s-au emis o multitudine de avize, certificate de urbanism și ar fi foarte important să găsim o soluție în așa fel încât documentația pentru atribuirea contractului de lucrări să fie realizată cât mai bine și să nu întâmpinăm blocaje instituționale", a explicat Adrian Veștea, președintele Consiliului Județean Brașov.




vladioan_bv

imi cer scuze, dar nu vad sa spuna ceva util....

RaduG

A spus la un moment dat că va face lobby la CNI pentru finanțarea variantei cu DJ102i Valea-Doftanei - Săcele.
Prezentându-se traseul autostrăzii a convocat serviciile de urbanism ale UAT-urilor prin care trece traseul autostrăzii și le-a pus sub coordonarea arh. șef al jud, Brașov, Adrian Emilian Ibănescu, astfel încât procesul de avizare al traseului autostrăzii șă fie unitar, să nu se trezească nu știu care primărie în al 12-lea ceas că are nu știu ce planuri pe traseul prognozat al autostrăzii.
Sunt pași mici, iar mie se pare ok că suntem ținuți la curent.

shift2rail

Quote from: vladioan_bv on June 03, 2021, 04:09:08 PM
imi cer scuze, dar nu vad sa spuna ceva util....

ce ar putea spune util? aceasta autostrada nu are finantare, singura varianta realista fiind concesiunea/PPP-ul cu recuperarea costurilor integral din taxa pe km de utilizare. dar romanii se opun taxarii autostrazilor.

ovicor

Nu cred ca-ti impartasesc parerea prea multi de pe forum!

hefaistos

@shift2rail
Tu de unde ai aterizat?
Singura varianta de PPP care s-a luat in calul a afost aia in care statul pune banii in rate cand vrea si cum vrea constructorul. In principiu de 2-3 ori pretul de constructie.
Da, nu era trecut ca plata in rate, era trecut ca venit garantat, adica ce nu incasa concesionarul din lipsa de utilizatori, punea statul roman. Mi-ar face placere si mie sa fac afaceri dinastea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

rt25

#27891
Quote from: shift2rail on June 03, 2021, 05:42:57 PM
singura varianta realista fiind concesiunea/PPP-ul cu recuperarea costurilor integral din taxa pe km de utilizare

Iti zic sincer ca eu am dat - la postarea de mai sus.

Hai sa le facem autostrazi tuturor oraselelor de sub 100k locuitori, dar pe cei 300-400k locuitori ai Brasovului sa-i taxam (direct sau indirect prin pretul de transport inspre si dinspre BV). Bhai frate... Ori toti cu taxa ori toti fara...

S-a incercat de 3 ori varianta asta, cu prostia asta de PPP stam de 15 ani ca prostii in blocaj pe DN1 (si se incearca pe VP tocmai pentru ca ar putea fi singura care ar putea justifica cumva prin trafic recuperarea costurilor ... la alte autostrazi nici atat nu se justifica daca o luam pe termen de MZA)

Ca sa nu mai spun ca se ajungea la un cost de 8 miliarde de euro pe 30 de ani pe incercarea lui Sova&Ponta. Pai nu e mai cinstit sa dam noi de la buget 1 miliard si nu 8  si sa lasam oamenii sa circule normal ?

In varianta de PPP, se negociaza un minim de treceri pe la statia de taxare. Statul timp de 30 de ani pana la amortizarea investitiei impuse de constructor, ar plati diferenta de treceri neindeplinite pe la statia de la taxare. Adica exact expresia si batuti si cu banii luati...

Ca sa nu mai zic, ca pe o speta asemantoare, Muntenegru este pe cale sa isi piarda suveranitatea asupra unor teritorii din cauza unei autostrazi construita pe 40 de km din 130 planificata pentru 1 miliard de euro.

dorum

Acu' nu ne putem compara cu Muntenegru... nici la bani, nici la prostie (pardon, grandoare ieftina)...
La noi cu un proiect matur se poate face si se va face!
La ei, pe premiza pierderii de teritorii, se va plati cumva si se va spune pas...

mike_us

Zimbor - Poarta Sălajului s-a semnat in iunie anul trecut. Cele 12 luni de proiectare se termina luna asta sau in august (ordinul de începere a contractului)? 

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vladioan_bv

nu ca e un reper, dar centura nu i inclusa in contractul care e deja semnat? sau e doar o modalitate de a se cheltui niste bani pentru cine trebuie?
https://www.economica.net/satul-sa-stea-dupa-autostrada-ploiesti-brasov-consiliul-judetean-prahova-contracteaza-studiu-de-fezabilitate-pentru-centura-comarnic_514682.html

ddfab

zilele trecute, spunea un coleg ca a zarit utilaje Nurol, pe A1, indreptandu-se spre Pitesti. Ieri, am intalnit si eu un convoi cu utilaje grele Nurol, intre Alba si Teius, indreptandu-se spre Cluj. deci se pare ca vom avea actiune si pe lotul turcilor, de pe A3... colegii din zona nu au ceva vesti?multumesc.

Mersul trenurilor

@vladioan_bv

este mai mult ca sigur licitatie pentru o centura "normala" n-ai mai vazut centuri?  :lol:

naivu

Si cum fac sa nu se incurce centura lor cu bucata de A de langa Comarnic, cand niciuna nu e inca proiectata?! Mai ales ca ambele se vor inghesui in albia Prahovei!

ijwtsh