Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 23 Guests are viewing this topic.

voicul

Sensul giratoriu nu va cuprinde si intrarea in fabrica/depozit?

Nu prea pare din poze, dar daca nu faceau sensul giratoriu, erau sanse de 2 intersectii in T in 30 de m.

pasadia

Cred că ar fi fost mai eleganta o soluție în care pasajul era ușor mai la vest (2-3 metri) și am fi avut o soluție cu sens unic dinspre depozitul Lidl spre CF pe la vest de pasaj cu întoarcere pe sub pasaj și apoi revenire spre DN15 pe la est de pasaj.

Ceva similar e la intersecția DJ103 cu centura Brașov (aici însă fără accesul pe bretele căci în loc de centura avem calea ferată) -
În apropiere de Comuna Sânpetru
https://maps.app.goo.gl/T1YRDqZ5hAwubeB78

Cred că astfel ar fi putut fi evitata nevoia unui sens giratoriu inclusiv pentru depozit. Ieșirea se făcea spre dreapta / sud cu posibilitatea de a vira spre nord pe sub pasaj.

voicul

Din ce stiu acolo este ceva sit natura sau oricum ceva eco, ca abia s-au incadrat si cu ce este acum. Deci loc pentru o bretea cum ai propus (desi eleganta propunerea) nu se putea face.

adiarc

Multumesc pentium pt poze

vin si eu cu un set,tot de vineri,de la nivelul solului.Scuze pt calitate.Multumesc prietenului din Tarnaveni

dinspre Ludus











capatul viaductului spre Tarnaveni si debleul finalizat ( sapatura )





momentan atat.Numai bine tuturor.Stati acasa...multumesc eroilor din linia intai - personal medical,soferi de tir,lucratori comerciali,sau gunoieri,personalul companiilor de electricitate,gaze,internet...multumesc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Bulwyn

Ceva noutati cu lotul de lg tg-mures? Imediat avem aprilie...

florin74

E pe vine semnarea, asa se aude....

user201

@florin74
Cu Strabag sau cu altcineva, ca nu am mai urmărit?

Ionut


ciprebbe

Doar cu Strabag se va putea semna, daca nu renunta si ei iar CNAIR va lua o mare M..E. Mai sunt putine zile pana la deznodamant.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

@Ionut @ciprebbe Mulțumesc de info.
Eu m-aș bucura să semneze cu STRABAG că și-au văzut de treabă pe proiectele de autostrăzi din România, având maxim câteva luni de întărziere la deschideri, ceea ce la noi e chiar performanță. Pe lângă asta am văzut în anii anteriori că au foarte multe proiecte prin Germania și Austria și ăia sunt serioși și fixiști ( într-un sens oarcum bun )  la rândul lor.

horatiu.cosma

Pe lotul vecin Strabag a avut vreo 18 luni de întârziere față de cele 12 contractuale, dar într-adevăr, și 18 se poate încadra la "câteva".

pentium10

Strabag a devenit mediocra in ultima vreme.
Oare va conta ca e fidic-rosu si asta ar intarzia si mai mult lucrarea?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

horatiu.cosma

În ce sens să o întârzie? E FIDIC Roșu, avem PT aprobat, avem avize, autorizație de construire, exproprieri, acord de mediu, se poate intra în teren teoretic din ziua semnării contractului. Într-adevăr, proiectant a fost Search la fel ca pe lotul vecin făcut de Strabag și pe care au fost nenumărate erori de proiectare. Dacă era Pizzarotti și astăzi acolo era șantier, italienii spărgând semințe pe margine în așteptarea rezolvării problemelor de către Search/CNAIR. Deci din punctul ăsta de vedere Strabag e mai ok, dar doar din ăsta, că viteza în șantier a fost mediocră.

user201

@horatiu.cosma Crezusem că termenul contractual era de 24 de luni și au întârziat doar 6 și credeam că pe A3 doar Astaldi și STRACO s-ar încadra la peste un an de întârziere.

adiarc

sursa din Tarnavei imi spune ca si astazi se lucra acceptabil in toate punctele la nodul Iernut ( zona terasamentului de la capatul viaductului spre Iernut , viaductul in sine ( decupaje probabil pt viitoarele rosturi de dilatatie ),capatul spre Tarnaveni,debleul spre Tarnaveni si la excavatii pt racodarea cu DJ spre Tarnaveni )))
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura