Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 35 Guests are viewing this topic.

GDPR

Culmea e ca vestitul regulament permite receptia separata a nodului Moara Vlasiei, citez:

QuoteArt. 4. — Recepţia la terminarea lucrărilor şi, respectiv, recepţia finală pot fi realizate şi pentru părţi/obiecte/sectoare din/de construcţie, în condiţiile legii şi ale prezentului regulament, dacă acestea sunt distincte/independente din punct de vedere fizic și funcţional.

Este nodul asta complet independent din punct de vedere fizic si functional? Este!

Allex

Dar receptionarea nodului nu ar duce automat (oarecum) si la obligativitatea platii pentru lucrare?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

mihaihedes

No asta-i buba...plata. deci să mulțumim "Partenerului Serios" pentru înțelepciune și susținere

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


GDPR

Quote from: Sorin62 on June 15, 2018, 09:16:03 PM
Argumentul discutabil este insuficienta finanțare. Aktor nu a fost în stare să emită facturi nici măcar pentru sumele alocate până în prezent. Am mai avut această discuție. Urmează cel puțin o rectificare bugetară.

Si de ce ma rog ar factura daca nu sunt fonduri, doar ca sa plateasca statului TVA-ul pe 25 ale lunii? Hai sa ne uitam inca o data la situatia platilor de pe ROGOP:

- Factura nr.  63 din 12/12/2017 in valoare de 9,328,657.53 lei, din care s-a platit doar suma de 783,920.80 lei in data de 06/03/2018,
- Factura nr.  002 din 22/02/2018 in valoare de 5,221,159.76 lei, platita integral in 26/04/2018,
- Factura nr.  005 din 02/04/2018 in valoare de 3,761,361.07 lei, scadenta in 01/06/2018 dar neplatita.

Ionut

Am fost in dimineata asta cu Europa FM pe santier la Aktor. Le-am explicat tot felul de detalii si am luat la pas santierul. O sa iasa o bucata de interventie de cateva minute la o rubrica numita Verificat de Europa FM si se va difuza la emisiunea Desteptarea si cred ca si la altele. Azi-maine... ar trebuie deja sa intre, cred. :)

alexbb

#16790
Quote from: Ionut on June 18, 2018, 07:02:08 PM
API pe Facebook - sharing is caring

Multumim pentru luarea de pozitie!
Prevad ca daca vor raspunde la asta, vor spune ca nodul nu este finalizat 100% (ceea ce este absolut adevarat, dar mizerabil). O bataie de joc si o nesimtire iesita din comun. Pur si simplu cred ca a fost o mica intelegere intre CNAIR si Aktor sa nu finalizeze 100% acest nod. Oamenii astia chiar ne cred prosti? Sau poate vor sa protejeze Codrii Vlasiei de multinationalele si bucurestenii care vor da navala in acest loc folosind A3...

ciprebbe

Maine dimineata incepe turnarea placii la Gilau. 4 deschideri :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

#16792
Una ...calda..

<<Comisia Europeană a aprobat finanţarea secţiunii de autostradă Târgu Mureş – Câmpia Turzii 19 iunie 2018, 13:39
Comisarul european pentru politică regională Corina Creţu a aprobat o finanţare de peste 246 milioane de euro din Fondul de coeziune, pentru construcţia secţiunii de autostradă ce leagă localităţile Tîrgu Mureş, Ogra şi Câmpia Turzii, din România.
"Acest proiect de mare importanţă, situat pe un coridor european strategic, va contribui la crearea unei reţele de transport mai rapide şi mai sigure în România. De asemenea, va face regiunea mai atractivă atât pentru investitori, cât şi pentru turism şi va înlesni dezvoltarea economică, permiţând locuitorilor să reducă timpul necesar deplasării între Tîrgu Mureş şi Câmpia Turzii la mai puţin de oră", a declarat înaltul oficial european.
Proiectul are în vedere construcţia unei porţiuni de 51,8 km de autostradă, cu două benzi pe sens de circulaţie, între oraşele sus-amintite, precum şi a unei secţiuni de 4,7 km în apropierea oraşului Tîrgu Mureş. Secţiunea de autostradă va face parte din coridorul 9 – Rin-Dunăre –, ce leagă Strasbourg de Constanţa în cadrul reţelei de transport pan-european. Proiectul urmează a fi finalizat până în luna octombrie 2019.
România beneficiază de o alocare de peste 22 miliarde de euro în cadrul politicii de coeziune pentru perioada 2014–2020. Proiectele de infrastructură mare din domeniul transportului urmează a beneficia de 5.1 miliarde de euro.>>

https://adevarul.ro/economie/investitii/comisia-europeana-aprobat-finantarea-sectiunii-autostrada-targu-mures-campia-turzii-1_5b28dce9df52022f754a2d11/index.html

NGC

Inca una foarte calda.

"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Quote from: NGC on June 07, 2018, 09:45:35 PM
Am uitat sa va spun ca saptamana trecuta s-a incheiat oficial etapa de evaluare tehnica (+ DUAE). Ne pregatim de contestatii.

Deocamdata "pe surse" dar luati ca 100% sigur, prima contestatie e pe drum.

Este vorba despre contestatia asocierii conduse de OLIVIERI COSTRUTTORI pentru lotul 1. Nu cautati dupa contestatie ca inca nu este disponibila public.

O sa revin.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Bucuresti, pasajul peste CF M800. Se vede frumos cu toate grinzile sus...


Sursa: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&p=275234#p275234
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Eee asa da, acum ca au terminat si cu CFR-u pot sa-si vada de lucru mai alert  :)
You're in Steelers Country

Ionut

Am uitat sa va zic. Azi demontau senilata de la pasajul peste CF. Si-a terminat treaba.

tom_sawyer

Lucian Şova, despre autostrada Ploieşti-Braşov: Nu avem niciun contract cu Banca Mondială

Ministrul transporturilor, Lucian Şova, a declarat luni că în construcţia autostrăzii Ploieşti-Comarnic-Braşov ,,nu avem niciun contract" cu Banca Mondială, enumerând şi motivele pentru care este mai oportună varianta paretneriatelor public-private.

,,A fost o intenţie, asumată de fostul premier Mihai Tudose, pentru a obţine asistenţă tehnică din partea Băncii Mondiale, la care era legat şi un credit de 35 de milioane de euro, inclusiv pentru revizuirea unui studiu de fezabilitate anterior. Ulterior, guvernul a luat decizia de a include proiectul Braşov-Comarnic în noul pachet de parteneriate public-private, astfel că s-a luat în discuţie oportunitatea de a mai semna şi acest împrumut", a menţionat ministrul transporturilor.

ZF

alex8

Nu au reușit de 3 ori, iar una din cauze este SF-ul prost si ei vor să încerce a patra oară având aceleași documente. Trag de timp că să nu cumva să facă prea multi km de autostradă.