Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 49 Guests are viewing this topic.

alexbb

Tot o mini-stire. Euroconstruct (sau subcontractor), cauta fosti angajati care au lucrat la A3 tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei si cunosc proiectul. Cativa dintre ei deja au fost la interviu  :D.

frunzaverde

Quote from: Ionut on May 13, 2016, 09:21:02 AM
Practic mingea e la ei acum - trebuie sa puna pe masa PT si scrisoarea de la banca si sa se mobilizeze. Nu ar fi probleme majore in rest. La finalul lunii (sau inceput de iunie) cred ca vom sti daca se va rupe pisica sau nu.

Mai e un hop - la mijlocul lui iunie Isolux-Corsan trebuie sa treaca niste teste de lichiditate pentru a-si asigura mentinerea deschisa a liniilor de credit. Daca nu reusesc, practic vor intra in faliment...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

marisRO


vancouver

In mod normal asocierea are personalitate juridica separata si nu da faliment decat daca toti membri dau faliment. Intrarea in insolventa a unui partener duce in general la continuarea activitatii asocierii, inclusiv cu participare posibila a insolventului (daca nu decide adm. insolventei altceva).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

florin74

#9649
Quote from: vancouver on May 13, 2016, 08:17:38 PM
In mod normal asocierea are personalitate juridica separata si nu da faliment decat daca toti membri dau faliment. Intrarea in insolventa a unui partener duce in general la continuarea activitatii asocierii, inclusiv cu participare posibila a insolventului (daca nu decide adm. insolventei altceva).

Ceva de genul asta s-a intamplat pe Lugoj-Deva lot 3. TELOXIM (va mai aduceti aminte - ce vremuri!   :lol:) avea in jur de 30-33% din asociere. A cedat ulterior la spanioli si au ramas cu 0,01%, adica de forma. CONSINIT cred ca va urma aceeasi reteta, daca nu cumva mai rau. Am inteles ca dupa DIICOT urmeaza DNA/DLAF la CONSINIT pentru fraude cu fonduri europene.

Ciprianul

Reziliere și sa ia o firma sau o asociere care poate.

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

alecu26

Deci acolo toți sunt în faliment. Chiar existavsperante serioase pe acel proiect? Bridge?
Cat despre răspundere pe FIDIC în cazul JV - URILOR se aplica principiul Joint&several. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Joint_and_several_liability
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

panda_no 5

Pe A3 spre intrarea in Bucuresti se apropie cu viteza expirarea termenului de 4 luni de proiectare.
Pe teren nu se intampla nimic, nu s-a demarat nici macar organizarea de santier.
Inteleg, din postarile anterioare, ca ar fi ceva probleme cu PUZ-ul in Voluntari.
IAR?????
Nu stia Primaria Voluntari de traseul A3 ?????
In proiectul nou nu vad nimic schimbat fata de proiectul nefinalizat de italieni.
Bretelele de acces pe A3 din Popasului existau si pe proiectul anterior.Linia dreapta a autostrazii urbane pe camp  este aceeasi.
Trecerea peste calea ferata Bucuresti Constanta se va face fix prin acelasi loc ca si pe proiectul vechi.
Sunt 1,6 km prin camp intre 2 puncte fixe ( cele doua pasaje ; peste Popasului si peste calea ferata).Ce trebuie modificat in PUZ?????
Pe site-ul primariei Voluntari nu apare nici un PUZ nou in discutie.

bridge

#9653
^^ Chiar daca reusesc sa aduca garantii pentru avans,nu stiu cine va acoperi diferenta de la 105mil la 175 mil cat si-au propus in 2016.Consinit nu poate sa contribuie nici la partea ei din garantii/ asigurari.Sa vina Selina sau Transbitum cu bani de acasa pt spanioli? nu cred.Plus ca avansul necheltuit trebuie restituit la sfarsit de an. Ar fi nevoie de o sustinere financiara mult mai serioasa ceea ce nu cred.La 175 mil/an in 4 ani ii aproape finalizata.

aditd

Suplacu de Barcau - Bors:
Cum se va conecta Oradea la A3?
Se va merge pana in Satu Nou sau se va face si o portiune pana in Oradea?
http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=11/47.048/22.039/0

Ciprianul

Se va face un drum de centura de pe Ovidiu Densusianu peste Borsului pana în Biharia.

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Morosanu

Quote from: Ionut on May 12, 2016, 07:03:57 AM
Stati asa ca mai avem oameni in zona. Cred ca vom primi in curand noi surprize. :)
Inca nimic?  :(
Politica distruge tot ce atinge.

florin74

A plouat destul de zdravăn saptamana asta pe aici. Miscarea a fost destul de slaba, poate spre sfârșitul săptămânii. Prognoza nu este incurajatoare.


Ciprianul

Iarăși trece anul și cresc buruienile pe ce a făcut Bechtel

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.