Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Kimi

@NGC Stii cumva daca nea beni a contestat rezilierea?

NGC

"Proiectare și execuție Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii - Relicitare"

Nici nu avea cum sa nu fie depasit termenul.

Parca am scris acum ceva vreme ca CNAIR s-a apucat de reevaluare. Ei bine, au trimis la un moment dat catre asocierea DRUM ASFALT + TRAMECO o solicitare de clarificari si aceasta a fost apoi contestata. Abia alaltaieri a venit si decizia CNSC, pentru ca s-a asteptat dupa hotararea CAB din 16.05.2022 la recursul privind cealalta contestatie, iar acum contestatia a fost respinsa. Acum mai poate urma la CAB recursul pentru aceasta contestatie respinsa alaltaieri.

NGC

"Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550)"

Aici reevaluarea mai dureaza putin. Vrabiutele au transmis ca oferta celor de la CONSTRUCTII ERBASU a fost respinsa, iar referitor la oferta asocierii DRUM ASFALT + TRAMECO, li s-a acordat punctaj mai mare in urma deciziei CAB si se studiaza acum posibilitatea respingerii ofertei din cauza contractului reziliat, cu consecinta de anulare a procedurii.

NGC

"Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550) Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100)"

CNAIR a reziliat contractul in 12.05.2022. Vrabiutele spun ca documentul constatator 92/41898 a fost emis abia in 26.05.2022, iar eu va spun ca inca nu au fost inregistrate toate dosarele si mai trebuie sa asteptam putin. Revin cand am informatii.

NGC

Ultimul mesaj pe ziua de astazi. Am actualizat sinteza licitatiilor si sinteza platilor, dar modificarile se vor vedea probabil abia maine.

nicolaem

desi Beni tocmai a mai castigat o centura in Bihor (nici el nu cred ca stie cate are in total) tot se chinuie sa blocheze pe A3 tot ce poate desi nu ar fi in stare sa construiasca

mirceaeliade

#30441
Deci, daca am inteles eu bine, pe A3 avem:
  • intarziere cu final anticipat de intarziere la semnare [2A3]
  • intarziere cu final anticipat de anulare de semnare [3C1]
  • intarziere la anulare licitatie [3C2]
  • intarziere luni intregi peste extensia la extensia acceptata la SF [link segmentul PNRR A8]
  • intarziere la AC desi avem PT [3B2]
  • intarziere >1 an la preselectie [3B3]
  • intarziere >6 luni cu vreun update pe www-ul dedicat [trecerea Carpatilor]

Intr-adevar rezultate domnule Grindeanu, nu ca ala dinaintea d-voastra care a dat cu foarfeca la DOAR 0 km de deschideri  /s

edit: adaugat tag-uri segmente

horatiu.cosma

Rog traducere și în limba forumului  :D .

NGC

"Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550) Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100)"

Rezilierea a fost contestata.

StefanCelMare

Asta presupune automat suspendarea licitației?
Era de așteptat că va contesta.

Ionut

Nu se suspendă licitația, nu. Cel puțin nu e motiv de suspendare, cu ăștia cu știi niciodată. Probabil confundați cu situația Straco (Chețani-Câmpia) unde Straco a atacat pe o cale excepțională, o procedură de urgență, o ordonanță președințială folosind protecția legii insolvenței/falimentului pe motiv că nu poți rezilia chiar oricum contractul unui furnizor/prestator aflat cu un picior în groapă pentru că-l îngropi de tot.

Nu e cazul Trameco. Licitația poate, și trebuie, să meargă înainte.

GIV

^ ^^ la care licitatie faceti referire?

Ionut

Licitația care urmează să fie lansată pentru Chiribiș-Biharia după rezilierea cu Trameco/Selina.

jaston

#30448
Ce situatie intortocheata...pff...
Asa constructor mai rar: liciteaza, se bate in instanta, castiga contractul, nu lucreaza, i se rezilieaza contractul, ataca rezilierea. Pai de ce frate ataci rezilierea daca tot nu vrei sa executi contractul?!
E absolut abdominabil..

Efectiv nu da doi bani pe infrastructura.

Pentru un asemenea comportament merita sa stea pe bara, nu 3 ani, ci 10 ani.

Daca era din alta tara mai intelegeam oarecum, dar sa fi roman si sa nu lasi pe altii sa faca autostrada, asta inseamna sa fi anti infrastructura.
SELINA = COMPANIA NATIONALA ANTI INFRASTRUCTURA
Pai daca se face autostrada, n o sa circule si Nea Beni mai usor si mai rapid catre mai bine de jumate de tara?
AUTOSTRADA TRANSILVANIA E DE IMPORTANTA NATIONALA SI INTERNATIONALA.
Poate ii spune cineva si la Nea Beni treaba aceasta.

vladb

Intrebare bazata pe observatiile mele vizuale (limitate) comparativ cu filmarea de acum 2 saptamani de pe tronsonul Nadaselu - Zimbor: De la volan si din DN1F nu am observat modificari "in stil UMB", asadar, am eu o problema legata de asteptarile personale sau exista ceva blocaje majore? Multumesc anticipat!