Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 38 Guests are viewing this topic.

alin2pas

Din firmele selecționate, care ar avea experiență la tuneluri? Cine face treabă cu debleu, rambleu, terasamente, poduri nu neapărat se descurcă și cu tunelul. Sunt lucrări total diferite.

punktnet

Unul din criteriile precalificarii a fost un portofoliu de tunele peste 1 km din ce stiu, sau ceva de genul
Analog, toti cei prezentati au experienta cu tuneluri mari, daca ai fost la plimbare prin Turcia sau Grecia, stii deja despre ce este vorba
Just kidding.

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Azi am filmat complet lotul 1 al autostrăzii Sibiu Pitești!
Am observat că a fost turnat și segmentul 4 din axul 50 a căii de rulare Pitești !
Enjoy !


survola

#56028
După părerea mea, mobilizarea și avansul constant de pe acest lot sunt realmente exemplare.
Atât la structuri cât și la terasamente. Nu sunt porțiuni ,,abandonate", se trage tare peste tot.
Bravo!
LE. Au și ei o alunecare frumoasa la 10:00.

raulbogdan23

P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente







SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/12soon029

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

tom_sawyer

#56030
Stadiul anumitor proiecte de infrastructură rutieră - precizări CNAIR

Contractul pentru Proiectarea și execuția Autostrăzii Sibiu - Pitești, Secțiunea 4: Tigveni - Curtea de Argeș:

După decizia favorabilă a CNSC, CNAIR S.A., în calitate de Autoritate Contractantă, a solicitat imediat ofertantului câștigător să transmită documentele necesare și să se prezinte la sediul CNAIR S.A. pentru semnarea contractului.

Concomitent cu acest demers, ofertantul clasat pe locul II a introdus o nouă contestație la CNSC cu privire la obligarea Autorității Contractante de a reevalua oferta depusă de firma câștigătoare.

Contestația este fundamentată pe informații apărute în presă, conform cărora ofertantul desemnat căștigător riscă să fie sancționat de Consiliul Concurenței din Austria (AFCA).

În același timp, contestatarul nemulțumit de Decizia CNSC prin care i-a fost respinsă contestația a depus plângere la Curtea de Apel București.

CNAIR S.A. cunoaște faptul că are obligația semnării contractului chiar dacă s-a depus plângere împotriva Deciziei inițiale, dar din cauza noii contestații depuse la CNSC de către ofertantul situat pe locul II, compania are obligația să aștepte soluționarea acesteia, potrivit legii.

Precizăm că prevederile legale aplicabile în materia achizițiilor publice fac imposibilă semnarea contractului, ca urmare a noii contestații depuse la CNSC.


Toate informațiile privind această procedură au fost publicate în SICAP și, de asemenea, se regăsesc pe site-ul CNSC. După pronunțarea deciziei CNSC cu privire la noua contestație depusă, CNAIR S.A. va relua procesul de semnare a contractului.


CNAIR

GAC

Instiintarea CNAIR imi umple sufletul de bucurie, chiar daca nu se poate semna inca. Dupa "ton" nu m-ar mira ca noul contestatar sa-si ia un reject rapid de la CNSC.
Totusi, problema adevarata este sa vedem OK-ul pentru ca PORR sa inceapa drumurile tehnologice necesare prospectiunilor geo in asa fel incat sa avem un proiect tehnic la anu pe vremea asta... daca vom vedea si niste lucrari premergatoare, cu atat mai bine, mai ales ca pe Lotul 1, lucrarile la terasamente nu mai au mult, deci prin primavara ar avea de unde sa imprumute niste utilaje grele pentru lotul 4.

Feri

#56032
Eu sunt mai degraba de parere ca e un semnal ca sunt sanse destul de mari de reusita a contestatiei pe motivul cartelului. Daca asa va fi, pentru a mai permite participarea PORR sau Strabag la licitatii (sau a altor constructori in situatii similare) va trebui umblat la lege, in sensul modificarii acelei prevederi si descalificati doar cei cu cartel dovedit de teritoriul Romaniei.

In cazul acesta identitatea castigatorului final si calendarul lucrarilor pe PiSi4 ar fi tot mai incerte.

L.E. Ar fi fost binevenita o mentiune in comunicat si depre PiSi2. Personal sper sa se decida semnarea cat mai repede pentru ca alternativa cu anulare+actualizare sf+relicitare, insemna finalizare undeva 2035. Asa poate au o sansa turcii cu lotul asta si, char daca se vor mai impotmoli si o sa dureze mai mult, per total sa finalizeze pana in 2030.

dorum

@tom_sawyer NGC e capu' rautatilor aici, de la el aplecat noua contestatie :) :) :) :)

NGC

^ Da, eu sunt lupul cel rau. :lol: :lol: :lol:

ALSIM ALARKO a trimis contestatia in 21.10.2021, iar eu v-am zis despre PORR in 18.10.2021, dar ALSIM ALARKO a solicitat inca din 15.10.2021 CNAIR sa ia masuri (adica sa descalifice pe PORR), deci stiau despre PORR inca dinainte sa va zic eu despre ei. :p

dorel_cu_lopata

Quote from: NGC on October 28, 2021, 09:45:24 AM
LD2

Iar aici va las deocamdata cateva ghicitori.
1) A verificat comisia de evaluare incadrarea la art. 167 lit. c) (abateri profesionale grave) pentru STRABAG?
2) A verificat comisia de evaluare incadrarea la art. 167 lit. h) (informatii false in DUAE) pentru STRABAG?
3) A completat STRABAG corect in formularul DUAE referitor la abateri profesionale grave sau denaturarea concurentei?




Ghicitori prea simple. Raspunsurile: nu, nu si nu.


Nici usturoi nu am mancat nici gura nu ne miroase

Autorii evaluarii

Dupa modificarea comisiei

bacovia

Quote from: punktnet on October 28, 2021, 09:59:27 AM
Tocmai organizarea asta de tip "cartel" ne priveaza de niste constructori seriosi de drumuri gen Vinci, Hochtief, ACS si restul....
Ar trebui exclusi din start de la orice licitatie desi cruntul adevar este ca ne lasa doar cu turci, greci si italieni de mana a doua

De parca in Turcia e piata libera. La tikareti e cel mai mare cartel, dupa China.

vancouver

Strabag tocmai a luat niste lucrari mari de autostrada prin Germania. Probabil insa ca nemtii sunt si prosti si hoti, asa ca bine ca romanii sunt asa de corecti si elimina firma precum Porr si Strabag de la licitatii. Bine pentru mine, in Germania, ca o sa mearga treaba mai repede aici si mai scap de niste zone cu ambuteiaje (#Pforzheim).

Cum zice si antevorbitorul, in Turcia sau China nici nu exista ideea de a cerceta daca s-a format sau nu un cartel, asa ca ... da, toate firmele de acolo sigur sunt clean.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

MihaiD

Avem o legislație, bună, rea, aia e. Acum, că sunt afectați ,,ai noștri", nu se mai pune? Dacă erau niște turci, chinezi etc., era măcel. Ăsta e nivel de țară bananieră, în care legislația se aplică în funcție de cine e afectat de ea. A, nu e bună legislația actuală? O aplicăm acum, apoi o schimbăm, cu tot procesul aferent. Pe de altă parte, sunt unii care nu au intrat în niciun cartel. Ei cu ce-s vinovați? De ce trebuie să sufere firmele respective, angajații etc. pentru că s-au dus ca fraierii la licitații pe bune în loc să se înțeleagă să meargă cu ,,eu te las cu 99% aici, tu mă lași cu 99% acolo, toată lumea mulțumită"?

reed

\voi ati vazut semnatura Doamnei/Domnisoarei Anca Ionescu  :lol: :lol: