Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

NGC

^^^ A scris adrian_rosca in 14.06.2016, doar ca nu a trecut toate detaliile.

Si daca tot suntem aici, sa scriem ca a fost aprobata si HG pereche.

Le reiau pe ambele ca sa le avem impreuna.

HG 406 / 2016: "HOTĂRÂRE pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 559/2014 privind declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Reabilitarea liniei c.f. Braşov-Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, secţiunea Coşlariu-Simeria", pentru unităţile administrativ-teritoriale: Săliştea şi Şibot - judeţul Alba, Geoagiu, Romos, Orăştie, Turdaş şi Simeria - judeţul Hunedoara", publicata in MO 442 din 14.06.2016.

HG ?? / 2016: "HOTĂRÂRE pentru completarea Hotărârii Guvernului nr. 558/2014 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică, de interes naţional, "Reabilitarea liniei c.f. Braşov - Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, secţiunile Sighişoara - Coşlariu şi Coşlariu - Simeria", pentru unităţile administrativ - teritoriale Laslea, Hoghilag, Aţel, Alma, Brateiu, Mediaş, Târnava, Copşa Mică, Axente Sever - judeţul Sibiu, Blaj, Crăciunelu de Jos, Teiuş, Alba Iulia, Sebeş, Vinţu de Jos - judeţul Alba"", publicata in MO 477 din 27.06.2016.

NGC

Quote from: florin74 on June 18, 2016, 04:14:24 PM
Quote from: alecu26 on May 16, 2016, 08:06:53 PM
Quote from: alecu26 on May 09, 2016, 03:23:49 PM

Astaldi a contestat in ultimul moment decizia CNSC si CFR de descalificare.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000336135&id_inst=2

Ia contestat si pe Pizzarotti cu un drum, care erau inaintea lor. Pizzarotti aparent nu a contestat si a si trecut termenul limita.


Se pare ca nu era chiar ultimul moment. A contestat si Pizzarotti.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000336287&id_inst=2

S-au conexat, procesul de urmarit este
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000336135&id_inst=2

Era oricum pe lista mea. :p

23.06.2016

QuoteTip solutie: Amana cauza
Solutia pe scurt: Incuviinteaza cererea formulata de parti pentru a lua cunostinta de intampinare si de cererea de intereventie. Amana cauza la data de 28.06.2016, C3R, ora 11,00. Pronuntata in sedinta publica.EDC

alecu26

nu prea are un loc unde sa pun aceasta intrebare...asa ca eu zic ca merge si aici, macar e mai vizibila (poate o vede Horatiu sau Catalin), ca la altcineva din MT sau CFR nu am sperante:

Clarficase frunzaverde ca autorizatiile emise de MT pentru lucrari de interes national se refera strict la lucrari din domeniul rutier. Asa ca....o fi aceasta AC ilegala?

http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2016/AC%20CFR%20012%20DIN16.06.2016.pdf

Ca sa vedeti si pe scurt continutul...

"Reparaţie tunel casetat km.59+357-59+415,linia CF Simeria-Petroşani-Livezeni"
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cutter

OUG 7/2016:

Quote
Art. IV.
Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 933 din 13 octombrie 2004, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

[...]

11. La articolul 43, litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:

"b) aferente infrastructurii de transport de interes naţional se face de către Ministerul Transporturilor, prin direcţia de specialitate, cu respectarea prevederilor legale în domeniul autorizării construcţiilor."

Andi

De pe pagina de FB a CFR Infrastructura:

"Bucureşti, 24 iunie 2016

Licitaţia pentru Tronsonul 3 de cale ferată Gurasada – Simeria a fost finalizată

CFR SA a finalizat procedura de evaluare a ofertelor aferente Tronsonului 3 de cale ferată Gurasada – Simeria.
Acest lucru va permite atribuirea contractului de executie lucrari pentru un lot important aferent proiectului de reabilitarea a liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan - European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h.
Durata de execuţie a contractului câştigat de Asocierea FCC – ASTALDI - CONVENSA, este de 36 de luni la care se adaugă 24 de luni perioada de notificare a defecţiunilor, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Valoarea ofertei este de 2.636.523.184,68 lei fără TVA.

Prin finalizarea procedurilor pe acest tronson, CFR SA deschide un nou front de lucrări a căror finanţare este asigurată în cadrul POIM, contribuind în mod direct la îndeplinirea obiectivului de modernizare a ramurii nordice a Coridorului IV feroviar, cuprinsă între Curtici – Braşov – Constanţa, precum şi la realizarea absorbţiei programate a fondurilor europene.
Tronsonul Gurasada – Simeria are o lungime de 40.883 km şi face parte din Secţiunea Km 614 – Radna – Simeria.
Lucrările pentru reabilitarea şi modernizarea tronsonului Gurasada – Simeria, linie electrificată dublă, vor acoperi:
• creşterea vitezei de circulaţie a trenurilor de călători la 160 km/h;
• lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară pe o lungime de 40,883 km;
• 17 poduri (din care 3 peste Mureş cu deschidere centrală mai mare de 110 m), 27 de podeţe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare;
• lucrări de electrificare şi energoalimentare (inclusiv substaţii de tracţiune electrică de la reţeaua naţională la 25 kv sau 27,5 kv, precum şi sistem de telegestiune SCADA), pe o lungime de 40,883 km;
• lucrări semnalizare (centralizare electronică), 170 de macazuri;
• lucrări ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), inclusiv sistemul RBS (Radio Block Center);
• lucrări civile în 8 staţii (inclusiv halte comerciale şi halte).
La finalul perioadei legale de contestaţii, contractul de achiziţie publică poate fi încheiat şi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător)."

alecu26

mai este mult pana departe. Dar sa zicem mersi ca au facut aceasta comunicare. Cum de aici nu au fost descalificati aceasi FCC-Astaldi....de pe loturile 2a si 2b habar nu am.

Inseamna ca in curând o sa aflam si despre lotul 2C. Va fi interesant sa sa ia tot FCC Astaldi.

Lucrari de peste 1 MILIARD EURO concentrate la 2 constructori relativ mari, dar FCC cu probleme serioase. Oricum pentru nivelul de pana acum al Romaniei e ceva ENORM.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Pizzaroti si Corsan inseamna ca sunt out. Nu as merge pe mana lor (FCC-ASTALDI) la  lotul 2c, acolo este ALSTOM cu o oferta financiara mai buna. Mai vedem, eu zic ca depinde si de ce se intampla pe 2a si 2b, adica de ce  va decide  in justitie cu oferta lui Pizarotti. Daca se respinge contestatia lor la CAB, atunci poarta e larg deschisa pentru FCC si ALSTOM pe 3 si 2c.

alecu26

Corect, dar acolo oferta lui Alstom e cu cantec. Dar posibil sa fie chiar asta strategia....pe Astaldi-FCC ii dam castigatori, ca sa nu faca scandal când ii dam castigatori pe Alstom-Arcada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Cică tunelul Sighișoara e complet betonat și inclusiv din partea de utilități e finalizat.
Tunelul Dana e și el complet săpat ( cum am pus o poza acu vreo luna) și se lucrează intens la betonari pe mai multe fronturi. Oricum șanse de finalizare undeva în 2018 pentru Sighisoara- Atel - Micasasa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

Quote from: NGC20 on June 23, 2016, 11:16:49 PM
23.06.2016

QuoteTip solutie: Amana cauza
Solutia pe scurt: Incuviinteaza cererea formulata de parti pentru a lua cunostinta de intampinare si de cererea de intereventie. Amana cauza la data de 28.06.2016, C3R, ora 11,00. Pronuntata in sedinta publica.EDC

28.06.2016

QuoteSolutia pe scurt: Pentru a da posibilitatea intimatei COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE CFR S.A să ia cunoştinţă de cererea de intervenţie accesorie formulată la acest termen în interesul petentei Astaldi SpA de către terţul Thales Transportation System GMbH, amână cauza la data de 18.07.2016, C3RNCP. Pronunţată în şedinţă publică.EDC

adiarc

Pe tronsonul Swietskly ,de langa Vintu se lucrează destul de serios,cel putin la porțiunile vizibile din DN.


Totusi nu înțeleg,de ce ,de luni bune,probabil chiar peste un an de zile,nu se lucrează deloc la porțiunea unde va fii relocata intrarea din DN in Vintu.Avem pasajul finalizat ( doar str.din beton,inclusiv placa de suprabetonare ),insa nu s-a mai mișcat nimic la rampele de acces la acesta.Probabil tot ceva avize.
NGC 20?...Multumesc anticipat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1257379170963615

Quote

Bucureşti, 1 iulie 2016
Test live la viteza de 160 km/h pe segmentul feroviar Arad – Curtici
Tren de călători testat la viteza de 160 km/h între Arad şi Curtici, segment feroviar aferent tronsonului nou reabilitat Frontiera - Curtici – Arad – Glogovăţ - Km 614.
Trenul a fost format din 4 vagoane noi de călători, produse în România şi a fost tractat de locomotiva EA 802 a SNTFC CFR Călători.
Rezultatele testelor au fost corespunzatoare.





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

neobluenet

Quote from: adiarc on July 02, 2016, 12:09:29 PM
Totusi nu înțeleg,de ce ,de luni bune,probabil chiar peste un an de zile,nu se lucrează deloc la porțiunea unde va fii relocata intrarea din DN in Vintu.Avem pasajul finalizat ( doar str.din beton,inclusiv placa de suprabetonare ),insa nu s-a mai mișcat nimic la rampele de acces la acesta.Probabil tot ceva avize.
Am citit pe un forum, nu mai tin minte care, ca la pasajul de la Vintu de Jos sunt probleme cu exproprierile, cei care au facut proiectul negandindu-se si la rampele pasajului :bash:. Evident ca dupa exproprieri trebuie si autorizate lucrarile si asa mai departe.

adiarc

Problema la acel pasaj e mult mai gravă.Din sursa sigura am aflat ca e o greșeala de proiect si rampa de coborâre spre DN7 este greșita ,motiv pt care Politia Rutiera a dat aviz negativ.....soluția e cam încâlcita si din pct.meu de vedere ar trebuii sa plătească proiectantul care a greșit.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

^^^ Problema exproprierilor se rezolva in principiu in sedinta de guvern de astazi.

"PROIECT DE HOTĂRÂRE pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 25/2014 privind declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate private situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică, de interes naţional "Reabilitarea liniei c.f. Braşov-Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulaţia trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, secţiunile Coşlariu-Sighişoara şi Coşlariu- Simeria"