Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Ionut



TEO73H11

Pentru John Galt  te rog daca ai putea sa publici pe acest topic o harta mai clara si mai detaliata o proiectului Siret Pascani in ambele variante

Ionut

Ce harta detaliata pentru Siret-Pascani?! Nu exista asa ceva, nu este clar? Am mai zis o data.

florin74

#94
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000310672&id_inst=2
Avem hotarare la CAB. Rezultat mai ciudat ca asta nu am vazut.

Respinge plângerea introdusă de Stabag, ca neîntemeiată. Respinge plângerea introdusă de Eko Inşaat, ca neîntemeiată. Admite în parte plângerea introdusă de PA&CO numai în privinţa admisibilităţii cererii de intervenţie. Respinge în rest plângerea introdusă de PA&CO, ca nefondată. Admite în parte plângerea introdusă de Max Boegl, în privinţa admisibilităţii cererilor de intervenţie .Respinge în rest plângerea introdusă de Boegl. Modifică în parte decizia CNSC, în sensul că : Admite în parincipiu cererile de intervenţie formulate de PA&COşi Max Boegl România SRL. Respinge ca neîntemeiate cererea de intervenţie introdusă de PA&CO. Respinge ca neîntemeiată cererea de intervenţie introdusă de Max BoeglRomânia în contestaţia Formulată de SC SA&PE. Admite cererile de intervenţie introduse de Max Boegl România SRL în contestaţiile formulate de Strabag şi PA&CO. Menţine în rest decizia CNSC. Definitivă.

O sa verific decizia CNSC si ce mentiona ea.

"În temeiul art. 278 alin. (2) şi (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, pentru considerentele evocate în motivarea prezentei, admite în totalitate contestaţiile SC MAX BOEGL ROMANIA SRL şi SC SA&PE CONSTRUCT SRL şi, în parte, pe cea a STRABAG SRL.
Anulează raportul procedurii de atribuire nr. 18A/2115/13.11.2013, în partea ce priveşte ofertele SC MAX BOEGL ROMANIA SRL, SC SA&PE CONSTRUCT SRL şi EKO INŞAAT VE TIC A.Ş. şi comunicările transmise acestora. Obligă Autoritatea contractantă la reevaluarea ofertelor SC MAX BOEGL ROMANIA SRL, SC SA&PE CONSTRUCT SRL şi EKO INŞAAT VE TIC A.Ş, cu respectarea celor din motivare şi a dispoziţiilor legale în materia achiziţiilor publice, în termen de 10 zile de la primirea deciziei. Rezultatul procedurii va fi comunicat operatorilor economici implicaţi în termenul legal."

Dupa o lecturare rapida a deciziei  - 60 de pagini cred ca ASTALDI-MAX BOEGL au ceva sanse, SA&PE si turcii trebuie sa explice serios pretul foarte mic ofertat, cam asta a hotarat CNSC.

iulius

rezultatul final cand il vom afla? peste 10 zile? pentru ca am o presimtire ca pana la urma UMB-ul va castiga licitatia chiar la ei acasa, atunci chiar ca ar fi o veste "bomba" ;)

florin74

Se reevalueaza ofertele din punct de vedere al explicarii preturilor nejustificat de mici ofertate de SAPE si turci. Daca CNADNR considera ca sunt OK, atunci castigator e SAPE. Daca nu sunt OK, atunci este MAX BOEGL ASTALDI. Dac explicatia SAPE nu e OK si a turcilor OK atunci castigator este firma din Turcia
Cel putin 1 luna mai dureaza pana stim castigatorii.

dr4qul4

telenovela moldoveneasca.
Cum sa vina turcii sa castige in moldova?  :lol:

Posibil ca finalul sa fie pe muchie de cutit: Se bat turcii cu austriecii si castiga PA&CO sau SA&PE. Castigatorul va ridica bineinteles si o Biserica
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

PA&CO in nici un caz. Lupta se da intre SAPE, turci si MAXBOEGL-ASTALDI

dr4qul4

1. SA&PE Construct (UMB sustinator) - 303,9 mil lei
2. PA&CO  - 353,257 mil lei
3 EKO INSAAT  - 393,88 mil lei
4 STRABAG 397,318 mil lei
5 OHL 398,848 mil lei

ce nu inteleg eu e cum oferta turcilor are un pret nejustificat de mic..... 3,5 milioane de lei mai putin ca strabag nu e chiar mult (sub 1%).

UMB-ul a licitat mult prea putin si vor avea probleme in a explica pretul. Sunt totusi 20 km de DN si 10 de Autostrada half-profile...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

Daca e sub 80% din pretul estimat al licitatiei trebuie sa explici. CNSC  a spus ca explicatiile turcilor si ale lui Sape au fost foarte subtiri, nu s-a facut o analiza de cost temeinica la nivel CNADNR pentru a se accepta preturile d emai sus. SAPE si ceilalti au pus cateva oferte pe pret  (unele doar in engleza, ilizibile ) si asta a fost tot.
Multi castigatori sunt respinsi de CNSC pe acest motiv in ultima vreme, nu este justificat cum trebuie pretul, si mie mi se pare cel mai corect asa, sa nu avem surprize ulterior.

alecu26

Quote from: dr4qul4 on May 09, 2014, 01:29:44 PM
1. SA&PE Construct (UMB sustinator) - 303,9 mil lei
2. PA&CO  - 353,257 mil lei
3 EKO INSAAT  - 393,88 mil lei
4 STRABAG 397,318 mil lei
5 OHL 398,848 mil lei

ce nu inteleg eu e cum oferta turcilor are un pret nejustificat de mic..... 3,5 milioane de lei mai putin ca strabag nu e chiar mult (sub 1%).

UMB-ul a licitat mult prea putin si vor avea probleme in a explica pretul. Sunt totusi 20 km de DN si 10 de Autostrada half-profile...

acolo pun pariu ca speculatia lui UMB e urmatoarea:

- preturi ultra mici la foarte multe chestii, si foarte foarte mari la cea ce se va dubla.

- sunt absoluti siguri ca prin relatiile lor, inca inainte de finalizare lucrarilor, sau imediat dupa deschiderea la trafic vor "convinge" autoritatile sa faca deja dublarea.

Si asa se vor trezi cu cantitati duble de anumite grinzi de poduri si asfalt si parapeti...sau ce mai presupune dublarea caii de rulare, ca nu stiu in detaliu pana la ce stadiu se lucreaza in prima faza.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

 Ai dreptate in ceea ce spui, in conditiile in care A7 va fi finantata de UE, este foarte posibil ca licitatia pt upgradarea centurii sa se faca inainte de terminarea lucrarilor.
Eu ma gandeam doar la pasajele peste autostrada, care tb facute de la inceput, dar uitasem de situatiile in care autostrada este cea care ridicata.
Sunt si niste bretele de refacut pe acolo.
Si ne putem trezi in orice moment cu pasaje pt bretelele ce vor urma sa se faca mai tarziu. UMB pot convinge ca Bacaul are nevoie de noduri denivelate si nu de sensuri giratorii.

in plus, nimeni nu-i poate egala la costurile cu organizarea de santier si forta de munca. au licitat ei 40% pe A1, dar la ei acasa.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Contestaţie depusă la licitaţia pentru studiul de fezabilitate pentru autostrada Paşcani-Siret

Şova a afirmat, într-o conferinţă de presă, că a fost publicat pe SEAP anunţul pentru licitaţia de realizare a studiului de fezabilitate pentru autostrada Paşcani-Suceava-Siret ce face parte din coridorul IX, iar până în 16 iunie este termen pentru depunerea ofertelor.

"Înţeleg că cineva a contestat chiar documentaţia pe motiv că am solicitat să se facă în patru luni studiul de fezabilitate şi nu în 12 luni sau în 24 de luni. Vom vedea exact care va fi situaţia", a spus Şova.

Şova a mai spus că va propune şi ca finanţarea autostrăzii Paşcani-Suceava-Siret să se facă din acciza suplimentară pe carburanţi şi a precizat că prima rectificară pe acciza suplimentară va fi în iulie pentru încasările aprilie, mai, iunie.

sursa: Mediafax




PS: NU este Coridorul IX... acesta este Giurgiu-Bucuresti-Ploiesti-Focsani-Albita.

cutter

Quote from: Ionut on May 23, 2014, 12:54:41 PM
"Înţeleg că cineva a contestat chiar documentaţia pe motiv că am solicitat să se facă în patru luni studiul de fezabilitate şi nu în 12 luni sau în 24 de luni. Vom vedea exact care va fi situaţia", a spus Şova.

Iarăși minciuni (directe sau prin omisiune) marca Șova:
- nu "cineva", ci 5 firme au contestat cam pe aceleași motive; dacă contesta doar "cineva" poate era altceva, dar cînd mai mulți îți zic să te duci să te culci că ești beat...
- termenul de realizare este doar unul din motivele de contestare - celălalt motiv foarte important sunt clauzele abuzive impuse de CNADNR
- nu doar Pașcani-Siret a fost contestată, ci toate cele 10 licitații lansate în același timp