News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

perfidus

E despre centura Bacau dar merge mai degraba in Parcare, si mi se pare chiar un act de curaj si transparenta din partea CNAIR:

http://www.bacauinfo.ro/recomandate/politica/cnair-fosta-cnadnr-ii-scoate-pe-benea-si-necula-din-pozele-cu-santierul-centurii-bacaului-n-au-nicio-legatura.html

De partea cealaltă, într-un răspuns oficial trimis către Bacău Info, CNAIR infirmă categoric, în bloc, eforturile șefilor PSD Bacău de a convinge că au vreo contribuție concretă la construcția Variantei ocolitoare. În primul rând, ședințele se desfășoară lunar, iar la ele participă reprezentanții constructorului, ingineri, proiectanți și beneficiar. Nici urmă de pesediști, primar, fost sau actual președinte al CJ.


,,În cadrul ședințelor lunare de management ținute în șantier cu  participarea reprezentanților Beneficiarului, Dl. Dragoș Benea nu a participat. Aceste informații pot fi confirmate de oricare dintre părțile implicate în contract. Așa cum am mai precizat, la ședintele lunare de management participă doar reprezentanții Antreprenorului, Inginerului, Proiectantului și Beneficiarului, fără a fi permis accesul altor persoane ce nu fac parte din contract. De asemenea, precizăm că reprezentanții companiei de drumuri pe acest proiect nu au participat la niciun fel de sedințe/întâlniri la care să fi fost de față și Dl. Benea"- răspuns oficial CNAIR.


Mai mult, compania spune că cei doi politicieni băcăuani fac afirmații neconforme cu realitatea. Mai pe românește, mint de îngheață apele. ,,Reprezentanţii CNAIR SA (fostă CNADNR SA) pe acest proiect nu au participat la niciun fel de şedinţe/întâlniri la care să fi participat dl. Benea sau dl. Necula, prin urmare afirmaţia lansată în spaţiul public nu este reală".


,,Faptul că acest obiectiv de investiții, aflat în faza de execuție, este un mijloc de promovare pentru diverse partide politice care nu au nicio implicare în derularea și realizarea acestui obiectiv, nu are nicio legătură cu activitatea CNADNR SA."
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Pare ca se indreapta vremea. Poate scoatem camerele foto la treaba. :D

Horațiu 87

Cluj: ,,CNADR, ce-i cu gardul asta pe un drum national? Sunteti penibili"

CNADR se ține de glume proaste și pune în pericol viața clujenilor. Sâmbătă, o fată a murit după ce a fost lovită de un autoturism pe drumul dintre Cluj și Turda iar ambulanța nu a reușit să treacă ușor de separatoarele de beton.

Un clujean a descoperit o altă capodoperă pe drumul național ce traveresează comuna Tureni. Pe Facebook, Serioja Ruscovan a adăugat 2 fotografii noi  din  Comuna Tureni, Cluj cu mesajul: ,,CNADR ,ce-i cu gardul asta pe un drum national? Sunteti penibili".





http://www.profit.ro/must-read/exclusiv-scapari-uriase-in-legea-care-plafoneaza-rca-carutele-obligate-sa-aiba-asigurare-nu-este-indicata-moneda-de-calcul-al-tarifelor-16049726

vancouver

Un gard asa de usor va fi cu certitudine stricat din loc in loc de pietonii "rai" care vor dori sa treaca prin loc "nepermis". Intrebarea mea este: CINE SE OCUPA DE REPARAREA GARDULUI ? Sau peste 2-3 ani o sa arate ca si prin alte locuri, adica o ruina a unui fost gard ...

Cat despre punctele de ingustare de la 2 benzi la una singura, asta chiar tine de domeniul uciderii din culpa. Cine a gandit asa ceva trebuie sa primeasca dosar penal. In fotografie se si vad urme de franare in acele locuri. (ploaia le spala, deci urmele de franare sunt numai ceea ce s-a petrecut de la ultima ploaie pana la momentul fotografierii). A CREA IN MOD INTENTIONAT UN CONFLICT . . . . oh no. . Cat despre siguranta pietonilor... nu nu, nu asa se face. Nu are nici o legatura cu siguranta pietonilor.

Iar un alt lucru este cert: capacitatea drumului este data de punctul prin care trec cele mai putine masini. Stim de la Busteni + Agigea ce inseamna asta. Practic acum acel drum are capacitate 1+1, iar existenta celei de-a doua benzi nu face altceva decat sa incurajeze depasirile riscante sau parcarea pe prima banda.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

#7519
Quote from: vancouver on November 19, 2016, 05:26:13 PM
Cat despre punctele de ingustare de la 2 benzi la una singura, asta chiar tine de domeniul uciderii din culpa. Cine a gandit asa ceva trebuie sa primeasca dosar penal.



Si cand te gandesti ca un coleg de pe forum i-a felicitat cand a aparut prima poza cu kkt-ul asta ucigator... :(

Si daca te uiti mai bine, nu tine de ucidere din culpa. Era asa daca constructorul ar fi uitat din greseala, neintentionat niste borduri pe carosabil.
Ce vedem acolo cred ca tine mai degraba de tentativa de omor calificat...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Este relativa treaba asta cu conflictul creat.
Mai in fata se vede o trecere de pietoni si posibil virare stanga. Deci forteaza adaptare vitezei pentru trecerea de pietoni si posibil banda de sine statoare pentru stanga.

In occident (dar acolo nu trece drumul national sau autostrada prin centru oraselor sau a comunelor, ci le ocolesc!) se fac multe astfel de limitari de viteza, conflicte de trafic pentru reducerea vitezei.

Trebuie sa ne invatam si noi cu ele. Nu stiu daca nu sunt si normative de el UE.
Nici mie nu imi place cum arata :D

TibiV

Quote from: voicul on November 20, 2016, 12:55:25 AM
In occident (dar acolo nu trece drumul national sau autostrada prin centru oraselor sau a comunelor, ci le ocolesc!) se fac multe astfel de limitari de viteza, conflicte de trafic pentru reducerea vitezei.

Pai despre asta vorbim !
Ai alta varianta ocoitoare ?!...

Daca nu ai, astept sa dai pe neasteptate de o chestie din asta noaptea, eventual pe ceata/ploaie, chiar daca circuli super-legal, cu doar 50 km/h... Si (daca scapi), sa ne impartasesti senzatiile... :lol:

vancouver are perfecta dreptate.
Asta este de puscarie !

La fel de bine puteau ridica acolo un zid de beton, lat de 3,5 metri, gros de 2 metri.
Ar fi fost mult mai "sigur". Adica ala care intra in zid se proptea in el si gata, murea instant (insa doar el). Si gata, asa am redus si populatia, si numarul soferilor. Mai putini soferi, mai putine masini -> trafic mai sigur... :(

Dar asa cum este acum, ala care da peste mizeria aia poate sa "zboare" in dreapta sau in stanga. Adica sa mai traga dupa el in nefiinta inca cateva masini... Mai exact, ocupantii din cateva masini...

Aici vancouver are perfecta dreptate: cine a gandit asa ceva trebuie sa primeasca dosar penal!

Quote from: voicul on November 20, 2016, 12:55:25 AM
In occident (...) se fac multe astfel de limitari de viteza (...) pentru reducerea vitea cevait aszei.

Dar sunt sigur ca nicaieri in occident nu se suprima brusc o banda !

Da, de acord, se fac mici giratorii la intrarea in localitati... Dar numarul benzilor nu se schimba.
Stim ca s-au facut si la noi giratorii sau semi-giratorii "de calmare" pe DN-urile din vestul tarii.

In fine..
Eu cred ca "geniul" care a gandit asa ceva ar trebui sa plateasca personal, din banii lui de acasa, pentru fiecare mort si ranit care vor rezulta din "marea lui gandire"...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

TibiV, si in occident se suprima mai mult sau mai putin "brusc" benzile. Inclusiv pe autostrazi se trece de 4 la 3 benzi sau de la 3 la 2, sau daca apare un santier sau se gasesc sa taie buruienile de pe mijlocul drumului atunci se poate reduce si la o singura banda. Semnalizat ca atare, evident. Cu ambuteiajele si nervii de rigoare.

DAR, nu exista astfel de suprimari PERMANENTE si facute intentionat pe un drum de o astfel de importanta. Gasim astfel de reduceri cu scop de calmare pe stradute intre blocuri, intr-un cartier nou facut, la marginea orasului. Sau intre case, in apropierea unei gradinite / scoli. Dar niciodata pe o strada intens circulata, ci doar acolo unde a doua banda exista doar din motive estetice... Mai gasim suprimari in locuri in care pur si simplu nu se poate altfel, de exemplu dupa o intersectie. Exemplu acceptabil din Bucuresti: pe Calea Giulesti, sub pasajul Basarab, se poate veni de pe Calea Plevnei pe  2 benzi. Dar din cauza coborarii de pe pasaj in directia cart. Giulesti, cele 2 benzi se ingusteaza la una. Si este acceptabil pentru ca astfel pe un ciclu de semafor trec masini cat pe 2 benzi, dar apoi era dificil de gasit alta solutie si fluxul de masini este de asa natura (oprit de acelasi semafor) si nu se poate ajunge la ambuteiaje din cauza acelei suprimari. Aici: https://www.google.ro/maps/@44.4479173,26.0638506,149m/data=!3m1!1e3

Si suprimarea de pe DN1 ar fi OK, daca acolo nu ar mai fi DN1 . . . adica daca s-ar reloca DN1 pe o zona de ocolire a localitatii si prin localitate ar trece numai localnici ...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Quote from: vancouver on November 20, 2016, 02:22:31 AM
nu exista astfel de suprimari PERMANENTE si facute intentionat pe un drum de o astfel de importanta. Gasim astfel de reduceri cu scop de calmare pe stradute intre blocuri, intr-un cartier nou facut, la marginea orasului. Sau intre case, in apropierea unei gradinite / scoli. Dar niciodata pe o strada intens circulata
(...)
Si suprimarea de pe DN1 ar fi OK, daca acolo nu ar mai fi DN1 . . . adica daca s-ar reloca DN1 pe o zona de ocolire a localitatii si prin localitate ar trece numai localnici ...

Perfect de acord.
Din nefericire nici una dintre conditiile sau variantele  expuse de tine NU este valabila in cazul analizat...
Aia este doar "reteta sigura de a ucide oameni".
Nu conteaza ca oamenii aia sunt prea grabiti, neatenti, ca tocmai schimbau postul la radioul de bord.
"chestia" aia va omora oameni.

Cat de multi si cat de des... Vom afla.
Dar chiar si daca un singur om (obosit, neatent... chiar si baut) isi pierde viata din cauza acelei ineptii, atunci autorul ineptiei merita sa plateasca el tot....  De  la cheltuieli de spitalizare/inmormantare, la cheltuilile de scolarizare ale orfanilor..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


GDPR

Petricani, Popasului, tot cu "P" sunt  :insomnia:

dr4qul4

Papagalul asta devine mai enervant decat Sova. 
Si aici sunt facuti doar cateva sute de metri. Restul e mostenit. Si ca sa ajungi la Petricani mai avem nevoie de bariera si de barca.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

#7527
@TibiV si @vancouver

Eu ziceam (intradevar nu am mentionat asta in postul anterior) cum probabil o sa justifice ei lucrarea asta: "ca in occident, pentru limitarea vitezei si banda speciala pentru stanga"

Si dupa cum vad eu aici https://goo.gl/maps/Ybiq9war28o sau aici https://goo.gl/maps/YghDu4WLDmP2 treaba asta exista si inainte, dar desenata pe asfalt. In ambele cazuri se poate face stanga.

Am luat-o la pas cu masina google prin Tureni: trist ce e pe acolo! 3 suprimari de banda, una chiar la intarea in sat, cand cobori si limita 70km!

Nici eu nu sunt de acord cu ce s-a facut acolo. Nu este sigur. Un giratoriu rezolva problema decent.

ddfab

^^^ la intrarea in alba iulia dinspre cluj, dupa ce au reabilitat soseaua, inainte de toate intersectiile unde se putea face stanga, au desenat pe asfalt  acele insule de calmare( noroc ca au fost doar vopsite si nu borduri) . dupa nu foarte mult timp, le-au sters si au lasat traficul nerestrictionat.  cred ca si aici era mai bine doar cu marcaje. e crima acolo, plus ca pe tot traseul unde este gard, s-a luat din latimea benzilor, astfel incat acum, daca treci pe linga un camion in zona respective, cam strangi din b....uci.mai bine era cu giratii la capete si interzis stanga.

voicul

E oficial. 2 decembrie va fi zi liberă.