Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Intreaba-l pe cutter ce repede si cu cata precizie raspund parlamentarilor "normali"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Pe el il au la suflet. :lol:
Io zic sa incercati si mai vorbim. Prietenii (unele surse) stiu de ce. ;)

pentium10

grafic exeutie Aktor lot 2 A10

partea 1-20 din 51




























































Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

grafic exeutie Aktor lot 2 A10

partea 21-40 din 51



























































Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alexV

@Disney, intrebi te rog la CNAIR despre proiectul Sate Liniare, Puncte negre?

Ma intereseaza concret: "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in sate si puncte negre"
LOT 5:Tureni km 455+440-456+920, Valcele km 463+040 - 464+700, Floresti km 482+420-487+680, Gilau km 492+260-497+300, Paniceni km 511+820-513+280, Osorhei km 618+900-622+300"

Stiu ca e la CNAIR, nu la DRDP. Proiectul e cu separatoarele alea de sens. E pe pauza de 3 ani. Arata jalnic DN1. Localnicii au aparut la TV spunanad ca au pus cea mai ieftina si urata plasa de sarma. Politia ceruse la un moemnt dat niste puncte de intoarcere ca sa continue cu separatoarele. Acele puncte s-au facut.

Mie mi se pare o bateie de joc de la centru. Nu cred ca se mai intereseaza nimeni de proiect.

Cristi N

#1026
Ar fi interesant in ce stadiu sunt toate proiectele din seria: "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in sate si puncte negre".

Intre Bucuresti si Comarnic au mai aparut niste portiuni cu parapete si peste tot unde s-au refacut marcajele s-au retrasat cu distanta mai mare intre cele doua sensuri astfel incat sa incapa parapetele. Parca unul din proiecte prevedea si construirea benzii 1 pe sensul spre Brasov in apropiere de Breaza acolo unde lipseste pe o portiune scurta.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Propuneri de solicitari PT:

1. initial si final la Iernut (A3)
2. centura Bacau (PT ul UMB)
3. Craiova-Pitesti (ce s-a aprobat pana acum)
4. podul Braila

disney

Am adresat acum solicitarea pentru PT.

Quote
Stimata Doamna, Stimate Domn,

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii si documente cu caracter public.

Mentionez ca doresc aceste informatii si documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

Va rog sa tineti cont de prevederile art. 22, alin. (2-1) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016, care prevede ca "în situația în care informația publică solicitată se află pe un înscris care conține atât informații la care accesul este liber, cât și informații exceptate de la liberul acces, informația publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informațiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare".

Informatiile si documentele solicitate sunt urmatoarele:

1. a) Proiectul tehnic initial pentru nodul Iernut de pe autostrada A3
b) Proiectul tehnic final aprobat in CTE CNAIR pentru nodul Iernut de pe autostrada A3

2. a) Proiectul tehnic final aprobat in CTE CNAIR pentru varianta de ocolire Bacau intocmit de fostul antreprenor Eko Insaat
b) Proiectul tehnic final aprobat in CTE CNAIR pentru varianta de ocolire Bacau intocmit de actualul antreprenor Spedition UMB-Tehnostrade

3. a) Toate proiectele tehnice aprobate in CTE CNAIR pana la data de 15 Iulie 2019 pentru tronsonul 1 al drumului expres Craiova-Pitesti
b) Toate proiectele tehnice aprobate in CTE CNAIR pana la data de 15 Iulie 2019 pentru tronsonul 2 lotul 1 al drumului expres Craiova-Pitesti
c) Toate proiectele tehnice aprobate in CTE CNAIR pana la data de 15 Iulie 2019 pentru tronsonul 2 lotul 2 al drumului expres Craiova-Pitesti

4. Proiectul tehnic final aprobat in CTE CNAIR pentru noul pod de la Braila

5. Proiectul tehnic final aprobat in CTE CNAIR pentru lotul 4 al autostrazii Lugoj-Deva

Cu stima,
Alex David

Pentru celalalt proiect cu modernizarea DN1 voi trimite zilele viitoare sau poate trimite alt coleg intre timp.

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

Raspunsul primit astazi de la CNADNR pentru graficele de executie lucrari pentru VO Bacau:

QuoteStimate domnule (...),



Urmare a solicitarii dvs., inregistrata cu numarul 92/47427/08.07.2019, va aducem la cunostinta ca nu va putem pune la dispozitie, fara consimtamantul Antreprenorului, Graficul de executie pentru Varianta de ocolire Bacau, intrucat acest document reprezinta proprietatea intelectuala a Antreprenorului si este documentul in baza caruia acesta isi desfasoara activitatea.



Cu stima,

CNAIR S.A.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

yetiman

Din raspunsul de mai sus s-ar putea intelege ca se poate cere de la Antreprenor.  :D
CNAIR n-are nimic impotriva daca Antreprenorul e de acord, eu asa interpretez.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

@AlexAllex: Ceea ce zic ei acolo e o pacaleala. Dupa cum vezi chiar in aceasta pagina, au pus pana la urma la dispozitie graficele de executie de la mai multe proiecte. Fa deocamdata reclamatie administrativa. Gasesti modelul pe forum.

dancosta

#1034
Quote from: NGC on June 23, 2019, 02:48:54 PM
Quote from: dancosta on June 10, 2019, 07:35:53 PM
Mie imi pare de aici ca intrebarile acestea ii deranjeaza si ascund ceva. Voi ce parere aveti? Ce e de facut acum? Poate trimite cineva aceleasi intrebari?

Astea ar fi cateva solutii posibile.

1. Reclamatie administrativa.
2. Adresarea exact acelorasi intrebari de catre un coleg care nu a mai trimis nici o solicitare la CNAIR.
3. Adresarea exact acelorasi intrebari de catre API. Nu stiu cum sta Ionut cu timpul, dar, daca tin bine minte, de anul trecut nu am mai vazut solicitari de la API catre CNAIR. Intre timp au fost castigate 5 din cele 6 procese, iar ultimul este inca in curs de desfasurare, asa ca e clar ca ar avea castig de cauza.
4. Adresarea exact acelorasi intrebari la MT. Ei sunt obligati prin lege sa trimita intrebarile mai departe catre CNAIR, daca nu tine de ei.
5. Adresarea exact acelorasi intrebari prin intermediul unui parlamentar. Acum e cam tarziu pentru ca se incheie sesiunea parlamentara, dar din toamna puteti merge direct pe calea asta. Sunt curios sa vad primul raspuns in care CNAIR raspunde tot asa. :lol:

In 21 August am urmat sfatul lui NGC :cheers: de la punctul 4 si am trimis aceasta solicitare atat la CNAIR cat si la MT.
QuoteBuna,

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

Conform legii 544/2001, va rog sa imi oferiti urmatoarele informatii si documente publice:

1) Care este numarul autorizatiei de construire bazata pe decizia de expropriere 305 / 2019?
Va rog sa imi trimiteti prin E-Mail o copie dupa aceasta autorizatie de construire.

2) In comunicatul din 20 August 2019, CNAIR sustine ca autorizatia de construire pentru tronsonul Targu Mures - Ungheni al autostrazii A3 a fost prelungita in 11 Aprilie 2019. Va rog sa imi trimiteti prin E-Mail o copie dupa aceasta autorizatie de construire prelungita.

3) In acelasi comunicat pentru tronsonul Targu Mures - Ungheni al autostrazii A3, CNAIR spune ca asteapta "decizia motivata a instantei pentru a putea fi declansata procedura de semnare a contractului intre CNAIR S.A. si firma declarata castigatoare in urma actiunilor in justitie". Cine este casigatorul?

4) a) In ce data a fost inclus in contract ecoductul de la km 57+710 de pe lotul 3 al autostrazii Lugoj-Deva si prin ce mod? Va rog sa precizati data, numarul si tipul documentului.
b) In ce data a fost emis ordinul de plata prin care a fost achitata contravaloarea acestui ecoduct de la km 57+710? Va rog sa precizati si numarul ordinului de plata.

Multumesc,
Costa Dan

In 6 Septembrie la ora 09:21 (asta e pentru "surse") am primit acest raspuns ca si text.
QuoteStimate Domnule Costa Dan,

Urmare a solicitării dumneavoastră transmisă CNAIR S.A.în data de 03 iulie 2019, înregistrată cu nr. 92/45123/28.06.2019 și 92/59208/22.08.2019, vă comunicăm următoarele:

Din solicitarea dumneavoastră lipsesc datele de identificare, așa cum este stipulat în Legea 544/2001 în baza căreia solicitați informațiile.

Din refuzul dumneavoastră de a vă identifica și din modul abuziv în care interpretați Legea 544/2001 rezultă că dumneavoastră aveți o atitudine rău intenționată față de activitatea CNAIR S.A.

Pe această cale vă solicităm să vă prezentați datele de identitate pentru a oferi siguranța că discutăm cu o persoană reală și nu cu un personaj fictiv.

Menționăm că și abuzul de drept este prevăzut de Noul Cod Civil în art.15 ,,niciun drept nu poate fi exercitat în scopul de a vătăma sau păgubi pe altul ori într-un mod excesiv și nerezonabil, contrar bunei-credințe".

Pentru nemulțumirile dumneavoastră legate de modul de soluționare a solicitării trimisă, vă puteți adresa instanței de contencios administrativ.

Cu stimă,
CNAIR S.A./Biroul Relații Publice

Prima surpriza a fost ca apar doua numere de inregistrare din care unul din Iunie (se vede si dupa numar ca e mai vechi), doar ca eu nu am adresat nici o solicitare atunci. Nici nu aveam cum, pentru ca perla cu castigatorul au scos-o abia in August. :o A doua surpriza a fost continutul raspunsului.

Surpriza mai mare a venit in 10 Septembrie cand am primit raspunsul de la MT. Ma asteptam la acelasi raspuns, dar am ramas perplex. :lol:



Powered by API/PUM imgur uploader

Am pus doar pagina 5 cu prelungirea valabilitatii care a fost adaugata la autorizatie. Restul paginilor sunt la fel cu cele de pe pagina MT aici.



Powered by API/PUM imgur uploader
Si aici am avut o surpriza, raspunsul de la intrebarea 1 fiind pentru ceva ce eu nu am intrebat. Sau altfel spus, nu au raspuns la ce am intrebat eu, fie intentionat, fie ca au confundat.

Sugestia numarul 4 a lui NGC a functionat. Va sfatuiesc sa faceti la fel.