DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Multumim!
:cheers:

O filmare mai buna ca o explicatie...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


horatiu.cosma

Pare să fie o problemă la pasajul peste CF, de luni de zile nu s-a mai întâmplat nimic acolo, nu se ridică tablierul peste CF. Sper să nu fie vreo ispravă de genul "pasaj proiectat prea jos, dă direct în catenară".

oc7avian

Imposibil să dea în catenară decât dacă au greșit linia roșie cu destul peste un metru, la ce gabarit cere mai nou CFR peste linii (potențial) electrificate. Dacă nu respectă gabaritul, trebuie doar niște asumări și mici adăugiri de proiect in zona care trece peste catenară. Prima parte mai grea...

tom_sawyer

^^
Quote from: nirosorin on February 27, 2023, 09:38:38 AM
Quote from: survola on February 26, 2023, 11:55:19 AME vreo problemă de nu se completează pasajul peste calea ferată? (min. 15:20)

Au omis in proiectare un detaliu: ca pasajul in acel punct nu trece printr-un un gol peste liniile de electrificare, ci exact peste un stalp, care este mult mai inalt decat nivelul liniilor la gol.

Quote from: Marius Papadopol on March 20, 2023, 06:19:08 PMStalpii de pe linie dintre pasaje


Raducu Popa


Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇


mirceaeliade

Captura din filmarea de mai sus: pare ca firele de tensiune sunt semnificativ sub nivelul podului, dar e un stalp aproape.  Nu pare eroare de proiectare, ci doar nevoie de aprobare speciala de la CFR.  Mai ales pt ca sunt materiale metalice, probabil au nevoie de marja de eroare pentru cand lucreaza la pod sa nu fie tensiune pe fire. WeBuild probabil crede ca are timp sa negocieze cu CFR in urmatorii ~4 ani cat anticipeaza ei ca mai au din contract.  /s


tom_sawyer

Probabil se vor muta cei doi stâlpi de susținere a catenarei puțin mai la vest. Nu știu dacă asta implică și mutarea celorlalți.

Marius Papadopol

 :welcome: 

23.03.2023

Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023


Asfaltare Pod peste Dunare 23.03.2023



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Vladul

Am avut și eu o nelămurire de ceva timp. Nu am găsit răspunsul pe forum.
Dunarea maritima este între Sulina și Brăila. Deci orice pod se construiește peste Dunăre în aceasta zona trebuie sa tina cont de anvergura navelor (maritime) care ar putea trece pe aici. Acest lucru face podul sa fie mult mai mare, complex și deci scump. Podul este construit fix la nord de Brăila. Dacă îl făceau fix la Sud sigur ar fi fost doar cu câțiva km mai departe si mult mai ieftin. As putea înțelege argumentul ca trebuie sa servească și Galațiului. Dar atunci de ce nu îl faci mai la mijloc de drum..

Whyse1

@Vladul: Vezi aici varianta sudica care a fost luata in calcul, ~10 km distanta fata de varianta actuala









Powered by API/PUM imgur uploader

mirceaeliade

Nu inteleg cum poate fi tehnic punctaj mai mare pt un pod gigant in loc de unul mare+unul mai mic. Interesant ca ar fi iesit mai scump, cu doua, dar probabil din cauza logisticii mai complexe pentru doua picioare construite pe o insula fara access usor la reteaua de drumuri.  Asta ar fi trebuit totusi sa ii dea punctaj bonus la tehnic macar.

dr4qul4

Trebuia sa fie mult mai in sud. Daca era exact unde incepe centura in sud, aveam 3 poduri + viaduct peste zona mlastinoasa. Dunarea are acolo 2 brate + bratul Macin.
Si era mai greu de ajuns cu un DX acolo, pentru ca ar fi dat exact in padurea de langa Lacu Sarat. Si parca e rezervatie acolo
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024