Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Mersi Cristi. Asa zic si eu legat de informatii. Singurii care ni le-ar putea oferi pe cele 100% corecte sunt CNADNR si UMB. Dar nu prea cred ca o sa se intample. Plus ca vedem in fiecare saptamana niste "articole" legate de infrastructura pur si simplu jenante. Vorba aia, cand ma uit la ele, prind curaj :). Incerc sa vad ce iese, daca o sa bat campii, o sa imi spuneti voi si renunt, dar in orice situatie, nu am nimic de pierdut.


Eurocopter

#8597
^^

Nu, a renuntat locul 3 (Salini) si a fost dat castigator locul 4 (Maltauro) dupa cum bine stim. Umbla vorba ca acestia ar fi fost in vreun fel asociati, de aici problemele pe la Consiliul Concurentei.

NGC

#8598
^^^

Quote from: NGC20 on February 23, 2016, 03:43:45 PM
Sa fie oare vorba despre asocierea ASTALDI SPA - MAX BOEGL ROMANIA SRL in problema de actionariat comun (dar nu intre ei in cadrul asocierii)?

Interesant este faptul ca se vorbeste (in Italia) de astfel de probleme si intre MALTAURO si ASTALDI. ;)

Horațiu 87

@vancouver si @horatiu.cosma, aveti toata sustinerea noastra  :notworthy: :notworthy: :notworthy:

carutasul

Quote from: horatiu.cosma on February 23, 2016, 04:08:45 PM
Mersi Cristi. Asa zic si eu legat de informatii. Singurii care ni le-ar putea oferi pe cele 100% corecte sunt CNADNR si UMB. Dar nu prea cred ca o sa se intample. Plus ca vedem in fiecare saptamana niste "articole" legate de infrastructura pur si simplu jenante. Vorba aia, cand ma uit la ele, prind curaj :). Incerc sa vad ce iese, daca o sa bat campii, o sa imi spuneti voi si renunt, dar in orice situatie, nu am nimic de pierdut.

Da, dar problema e ca unele lucruri trebuie sa fie sigure, altfel iese dupa aia CNADNR si zice "vai, dar niciodata n-a fost vorba de reziliere, de fapt voiam sa le mai dam ceva in plus" :)  Adica, informatia cu notificarea UMB e sigura? Motivele sunt sigur alea? Nu poti face investigatie, ca nu esti presa, dar nici nu poti face "scandal" pe supozitii pe care ei ti le pot infirma, asta voiam sa spun. Daca informatiile astea sunt sigure e ok.

horatiu.cosma

#8601
Intre CNADNR si @cipribbe, @cutter si eventual experienta noastra cu cei de la CNADNR in ultimii doi ani, merg pe mana categoriei numarul 2. Chiar daca nu avem dreptate 100%, cred ca suntem foarte aproape de adevar. Chiar vreau sa contraatace CNADNR cu argumente care sa arate ca ei au dreptate, dar nu as crede.

GDPR

In contract exista si clauza de suspendare a lucrarilor in caz de neplata. Foarte rar un contractor se duce direct la reziliere, ci apeleaza mai intai la suspendare, tocmai pentru a pune presiune pe beneficiar si a-l determina sa remedieze situatia. Mi se pare ciudat ce se intampla, asta daca informatiile sunt corecte.

Ionut

Cand dam noi informatii incorecte? >:(

GDPR

Ma gandesc ca eventual cineva o fi incurcat notificarea de suspendare cu cea de reziliere?

Horațiu 87

Acordul de mediu pentru autostrada Transilvania, amânat cu șase luni. Lucrările rămân blocate
Deși trebuia terminat în aprilie 2016, sectorul de autostradă Gilău Nădășelu mai are de așteptat.
Reluarea lucrărilor la tronsonul de autostradă Gilău-Nădășelu, cu o lungime de 8,7 kilometri, al cărei șantier este însă blocat într-o pădure ce nu poate fi defrișată, mai are de așteptat, cel puțin câteva luni.
Firma Unitatea de Sprijin pentru Integrare SRL (USI) care a primit în vara anului trecut un contract pe șase luni pentru reactualizarea documentației de mediu și pentru obținerea unui nou acord nu a reușit să își termine treaba până la termenul limită, decembrie 2015. Deși există semne de întrebare asupra capacității USI de a duce la bun sfârșit lucrarea, în decembrie 2015 CNADNR a acordat acestei firme o extensie de șase luni pentru încheierea lucrărilor. "Durata iniţială a contractului a fost de şase luni (contract semnat în iunie 2015 – n.red.) fiind prelungit cu încă şase luni (act adiţional din decembrie 2015 – n.red.)", au răspuns oficiali ai CNADNR întrebărilor adresate de Digi24.ro.

Sursa: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Acordul+de+mediu+pentru+autostrada+Transilvania+amanat+cu+sase+l

Io

Hm.
In orice contract orice negociator care isi respecta profesia include una sau mai multe clauze de penalizare. Simplu spus ce se intimpla si cine plateste daca una sau mai multe clauze sau tot contractul nu se realizeaza.
1- Care sint aceste clauze din contractul cu USI Srl?
2- Care sint garantiile suplimentare pe care CNADNR le va cere acestei companii pentru intrarea in oricare alta viitoare relatie comerciala?

Adiacent o curiozitate:
3- Cind au citit ultima oara functionarii juristi angajati cu contract permanent la CNADNR Codul Comercial? Pe cel penal ar cam trebui sa-l cunoasca pe dinafara. Preventiv...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Ciprianul

Sper sa nu se intample la fel si pe Suplac Bors
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

horatiu.cosma

Pe Suplacu-Bors au destule de facut pana sa vina acordul: proiectarea si expertiza lucrarilor facute de Bechtel.

Ciprianul

La cat ne ,,ardem,, noi o sa ajungem sa suflam si in cuburi de gheata
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.