News:

.

Main Menu

Recent posts

#1
[B] Metrorex / Re: [B] Magistrala M7 Bragadir...
Last post by sab - Today at 07:34:12 PM
Campanie electorala. Daca Baluta "face" M4, de ce sa nu "faca" si Piedone M7? :lol:
As vrea sa vad si eu cum scot TBM-ul in Piata Unirii si cum sapa acolo, pe sub doua magistrale si sub Dambovita si psajul rutier +pasajul M1-M2 :))))
#2
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by mike_us - Today at 06:42:33 PM
@dumbravaandrei  Intradevar se pot întâmpla multe pina la sfârșit de 2026. Dar totuși sunt 2 ani jumătate încă deci ar trebui sa fie șanse decente sa se închidă inelul nordic pina atunci.

@TibiV Am corectat anul, mie mi s-a părut interesant sa avem procente de progres pentru întregul A0 nu pe loturi.
#3
Nivel național / Re: Constructori, proiectanti ...
Last post by Feri - Today at 06:40:26 PM
QuoteCifra de afaceri a companiei Spedition UMB a crescut anul trecut cu 46,44%, până la 3,13 miliarde de lei, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice (MFP). Pe de altă parte, profitul net al firmei - fanion din grupul controlat de Dorinel Umbrărescu a scăzut cu 64%, până la aproape 50 de milioane de lei.
În ceea ce privește numărul de angajați, Spedition UMB avea anul trecut 56 de salariați, față de 46 în 2022.

SA&PE Construct, o altă firmă din grupul UMB pentru care au fost publicate datele pe 2023, a obținut o creștere substanțială a cifrei de afaceri, de aproape 77%. Astfel, afacerile acestei companii au ajuns anul trecut la 2,83 miliarde de lei. Și profitul raportat de SA&PE Construct a crescut semnificativ, respectiv de peste cinci ori, până la 67,88 milioane de lei. Totodată, numărul angajaților pe această firmă a rămas constant, de respectiv 3.


Economica
#4
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A7 Ploiești-Mil...
Last post by AdrianB1 - Today at 06:39:47 PM
O parere care nu a fost ceruta de nimeni   ;)

Am fost saptamana trecuta spre nord si m-am intors ieri. La dus 9 ore, la intoarcere 8 ore pe 560 km, viteza medie 70 km/h. Culmea e ca pe aproape orice segment de 100 km viteza medie a fost cam aceeasi, si in partea cu Bucurestiul si spre Bacau, de la Roman in sus a fost un pic mai mica.

Bacau-Bucuresti: un pic peste 4 ore ieri, aproape 5 ore la dus. In 1993 cu Dacia 1400, 3 ore. Stam mai prost decat acum 31 de ani. De ce? Soseaua e mai buna, dar traficul mai intens si sunt mult mai multe locuri aglomerate:
- Gherghita-Buzau - trafic intens, nu se poate depasi
- centura Buzau - se merge fluent, dar la 70 km/h si pe ocolite, coada la podul peste raul Buzau si la dus, si la intors
- Ramnicu Sarat are un semafor la care se sta de cateva ori
- Focsaniul e un mic dezastru
- Adjud are cateva treceri de pietoni care blocheaza traficul
- Roman e destul de fluent, dar cu ceva semafoare si o distanta destul de mare in oras cu 50 km/h

Partile bune
- se lucreaza pe aproape toate segmentele lente: A3-Buzau, Buzau-Focsani nord, lotul de la Adjud si de la Bacau spre Roman. Probabil peste 1 an pe vremea asta o sa fie peste 100 km de autostrada deschisi (Pl-Buzau 2 loturi, Buzau-Focsani nord, poate Adjud).
- intre Focsani nord si Roman se circula fluent, cu exceptia orasului Adjud.
- lotul Roman nord (Mircesti-Pascani) nu va incurca cu nimic daca e in intarziere. Se poate merge spre Iasi, Dolhasca sau Motca pe acolo, dar in afara de Dolhasca optiunile curente sunt apropiate ca valoare (nu e autostrada, dar e mai scurt).

Partile proaste:
- Bacau-Roman e aproape de nimic. La Bacau se vad lucrari langa nod, am dat de camioane care carau armaturi, dar stadiul lucrarilor e foarte modest.
- pentru a ocoli Roman e nevoie de 2 loturi, sau cel putin nodul din Trifesti si lotul Trifesti-Mircesti care e mult in urma
- gaura de langa Buzau o sa ramana asa o vreme (Pl-Bz lot 3)
- desi Pascani-Suceava e relativ scurt, vreo 60 km, e inca departe de a incepe si traficul intre Roman si Suceava va fi aglomerat multi ani de zile. Pe valea Moldovei nu mai e DN largit, depasirile sunt dificile, sunt deja dealuri si e plin de camioane cu numar de Ucraina
- PNRR e momentan blocat, parca la jalonul 3, si nu se poate sari peste. Asta inseamna ca s-ar putea sa nu mai vina nici un ban din PNRR, deloc. Scenariul asta inseamna dezastru pentru A7 si e destul de probabil. Motivele pentru PNRR sunt pur politice, nu ma bag in politica, doar observ posibilul impact pentru autostrazi.

In concluzie, speranta mea e sa termine in urmatorul an (mai 2025) loturile pomenite mai sus si sa nu ramanem fara baniii din PNRR ca sa continue pe restul. Evident A7 nu va fi gata in termen, dar as fi multumit cu 6-12 luni intarziere pe 1-2 loturi in loc de vreo 6 ani, parca, pe A10 si vreo 2-3 ani pe A0.
#5
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by Ionut - Today at 06:35:33 PM
Hai că e oficial sfârșitul lui iulie. Când v-am zis că ne apucă august, m-ați luat la mișto.
#6
[Nord-Vest] Proiecte / Re: [CJ] Infrastructura ferovi...
Last post by sebip - Today at 06:33:59 PM
Pai acuma asteptam evenimentul legat de inceperea lucrarilor! Probabil inca se scriu discursuri.
#7
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by Feri - Today at 06:31:48 PM
^ Și un comentariu pe FB:

Când estimați că se va circula pe A0 între A1 și A2?
Irinel Ionel Scriosteanu: facem tot posibilul sa reușim pana la sfârșitul acestui an.
#8
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by Feri - Today at 06:26:08 PM
Quote𝗖𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗻𝗼𝘂 𝗻𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗱𝗼𝘂𝗮 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮
Șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱 cuprinde și lucrările de execuție unuia dintre cele mai importante noduri rutiere din România, și anume nodul rutier dintre Autostrada Bucureștiului #A0 și Autostrada Soarelui #A2.
Stadiul lucrărilor pentru acesta este următorul:
✅️ a început montarea rosturilor de dilatare pe zona bretelelor;
✅️ a început asfaltarea pentru conectarea bretelelor la Autostrada A2;
✅️ se lucrează cu mai multe finisoare, atât pe zona pasajului principal, cât și pe zona bretelelor;
✅️ prima cale de rulare dinspre Cernica spre Glina este deja asfaltată cu primul strat de asfalt;
✅️ se lucrează la frezarea asfaltului în proximitatea A2 pentru a se conecta cu bretelele de încărcare-descărcare dintre A2 și A0;
✅️ Se lucrează la montarea parapetului, atât pe zona mediană, cât și pe zona laterală;
✅️se lucrează la sistemul de iluminat public.
Acest tronson de autostradă cuprins între DN4 și A2 (cca 10 km) este următorul pe care îl vom da în trafic pe zona de Sud a Capitalei, pentru care presăm și sprijinim antreprenorul să finalizeze lucrările cât mai repede posibil, estimarea pentru darea în trafic fiind sfârșitul lunii iulie.

I.Scriosteanu FB / TheRomanian YT
#10
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx Focșani-...
Last post by Liviu M - Today at 05:50:32 PM
Eu vorbeam de condus prin el.
LE Sau de cum arată când te uiți la el.