Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Dominik

You're in Steelers Country

stent76

Mai intai felicitari pentru excelentele reportaje!

Ma intreb de o vreme daca nu cumva unul din motivele unei reduse mobilizari la Lotul 1 nu e si dificultatea in a gasi subcontractori sau preturi mai mici la lucrarile subcontractate pt ca cererea e prea mare? Avem totusi multe santiere deschise in care se lucreaza. Pizzarotti, fiind ultimii, poate nu gasesc subcontractori sau ii gasesc la preturi neconvenabile.
Ce cred specialistii forumului despre acest aspect?

Ionut

Nu s-a filmat din drona A10, doar Lugoj-Deva.

^ Nu e problema la subcontractori. Cel putin in acest moment nu cred ca e vorba ca nu gasesc subcontractori. Altele sunt problemele.

paulmare

alecu26 nu e deloc "pesimistul de serviciu"
e doar profesionistul informat
tare multe planete trebuie sa fie aliniate ca sa iasa

ddfab

acum, pe lotul 2 , in spate la albalact. lucreaza la terasamente.












din pacate a inceput sa ploua/ninga...
cu aceasta ocazie vreau sa le multumesc si eu colegilor pentru ultimele fotoreportaje pe a10 si a1 si sper sa ne vedem la deschideri!!! :)

icristian

#6335
FB CNAIR:

QuoteImagini cu #lucrarile de pe Autostrada Sebeș - Turda, lot 1. 25.11.2016. #cnair #autostrazi.
Lucrările constau în:
- betonare elevație culee
- umplutură în rambleu
- verificare capacitate portantă






Dominik

#6336
A10 Sebeș - Turda, lotul 4....fb CNAIR







You're in Steelers Country

Aiud.dan

#6337
In penultima poza se vede ca armatura este data cu decofrol pina al jumatate,am mai vazut intr-o poza acum citeva saptamini in urma un muncitor cum strropea cu p pompa cofrajul cu decofrol printe armaturi si le murdare si pe ele, eu stiu ca nu are voie sa atinga nici un strop de decofrol armatura , deoarece nu mai face priza betonul cu fierul,de ce accepta asa ceva domnii ingineri care supravegheaza lucrarile?nu se sesizeaza nimeni ca nu e bine ceeace fac?poate citeste careva dintre aceei responsabili de lucrari si o sa ia masuri....... sper   ....!

vancouver

Wai vai vai , este extrem de grav sa dai armaturile cu ulei decoflor. Rolul acestuia este sa impiedice aderenta betonului pe cofraje, ca sa poata fi decofrate. Daca armaturile au ulei pe ele nu mai functioneaza cum trebuie ansamblul beton+armatura. Extrem extrem de grav. O sa ne miram peste ani de ce cade podul la primul cutremur sau chiar la trecerea vreunui transport greu....
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

Semnalat la cnandr. Pe santier se admit multe...dar ăsta e chiar idioțenie și prostie. Și de la sub contractor. ...și de la contractor general și de la consultanta. E greu sa le dea când sunt jos?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Pai CNAIR le-a pus pe Facebook. Poate ei zic ca e bine.

ciprebbe

Multi vad , putini pricep...cam asa e si acolo la ei......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ddfab

pe lot 2, lucreaza si azi la terasamente, locatia valea galzii-spate albalact. am mai postat poze din aceasta zona zilele trecute, dar a inceput sa ploua si am crezut ca opresc, dar vad ca se "incapataneaza sa lucreze" :D











aici sunt in apropierea vaii galzii. zoom mare, calitate mai slaba.




bine ca lucreaza ceva. la structuri insa, in aceasta zona , nu mai prea misca. exceptie zona viitorului viaduct din spate la santimbru fabrici.
o zi buna sa aveti si LA Multi Ani Romani! putin mai repede...

alecu26

Legat de poza de mai sus....mai bine nu o puneau si aia cu armatura. Inteleg...nu e gata probabil si mai sunt etrieri de pus, de legat....mai este de cofrat si dupa aia arata bine. Dar daca nu e gata...mai bine nu pui rahatul ala de poza.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

luc

Si pe lotul 1, in zona unde se varsa Ampoiul in Mures vad activitate...