Drumul Expres DEx16 Oradea-Arad

Started by Ionut, March 19, 2018, 08:19:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RobertH

Cu ocazia asta va anunt si eu ca am terminat de calibrat cele trei loturi.

Nu pun plansele de situatie aici pentru ca is foarte multe. Gasiti plansele si calibrarile aici : https://pum.project-online.se/doclic/Rutier/Drumuri%20express/DEx16%20%28Arad-Oradea%29/

Le-am pus si pe toate impreuna in format pdf.

pasadia

@RobertH - pe harta PUM apar doua mici probleme la nodurile Chisinau-Cris si Avram Iancu. Cu statut de propus, apar si portiuni din nodurile desenate anterior in zonele respective.

reed

Salut Robert,
Ai ceva detalii la structuri? M-ar interesa podul de pe sfârșitul lotul 2 ,către 3 și poate ceva de la overpass-uri.Sunt curios daca sunt grinzi metalice sau de Beton.

RobertH

@pasadia mersi, am sters ce nu era ok.

@reed
Din cate am vazut, podurile pentru relocari au grinzi metalice ca aici :


Podurile pe autostrada care nu-s lungi au grinzi de beton ca aici :


Iar cele lungi au un mix:





Am pus si folderul cu podurile pentru lotul 2 (pentru lotul 1 si 3 nu mai am documentatia dar am sa pun ulterior pe server) pe PUM : https://pum.project-online.se/doclic/Rutier/Drumuri%20express/DEx16%20%28Arad-Oradea%29/Lot%202/Poduri/

Powered by API/PUM imgur uploader

reed

#874
Mersi mult de tot.Eu am un pitic pe creier cu structurile.Arata bine overpassurile cu grinzi metalice

Bogvd25

#875
^^

Vad ca tot apare greseala asta. Este CHISINEU-CRIS, nu Chisinau-Cris.

oneLess

#876
3^ , La Iermata Neagră lipsește un pasaj cu DJ119 !

Feri

Quote from: cosminnus on April 17, 2024, 11:33:17 PM@GIV , @voicul cred ca se refera la faptul ca nu apare traficul la zoom out asa cum apare pentru alte autostrazi si drumuri express.

S-a rezolvat și la zoom out



Powered by API/PUM imgur uploader

DapperDuty

Da, dar apare si partea de 6 km care nu este DEx (parca DN1Y se numeste, daca nu ma insel) ca DEx. Pe Waze am vazut ca exista o distinctie.

TibiV

Discutia asta cu denumirile/numerotarile noilor drumuri s-a purtat intens pe forum...

Doar ca pe astea le stabilesc "geniile" din CNADNR...

Si pentru astia exista o veche butada: "Nu te pune cu prostii... Ei sunt geniali!..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marinul

Au pus un indicator cu Satu-Mare, asa in bataie de joc, stilul clasic cnair si al altor companii de stat.
Hai ca merge si asa





Powered by API/PUM imgur uploader

dargauda

#881
Drum Expres Oradea-Arad : Strabag câștigă contestația la CNSC pentru lotul 1 Oradea-Salonta/CNAIR așteaptă ofertele pentru lotul 2
Drum Expres Craiova Pitești Lot 3 deschidere
Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a admis contestația constructorului Strabag (Austria) la contractul pentru execuția primului lot al Drumului Expres Oradea-Arad. Astfel, CNAIR este obligată să răspundă solicitării constructorului conform deciziei CNSC pe care a consultat-o Economedia. Totodată, joi 9 mai este termenul-limită pentru depunerea ofertelor pe lotul 2, tronson de 39 km. care include și drumul de legătură cu Salonta (punct nou de trecere a frontierei cu Ungaria). Procedura pentru lotul 2 nu este contestată și nici suspendată, prin urmare joi, după ora 16 00 se vor anunța ofertanții. Pentru Lotul 3 (47 km.) licitația rămâne suspendată până la publicarea răspunsurilor CNAIR la solicitările de clarificare pe care le-au depus constructorii.

Licitația pentru primul lot al Drumului Expres Oradea – Arad a fost publicată în SEAP pe 22 februarie, costul estimat pentru lotul Oradea – Salonta cu o lungime de 33,7 km fiind cuprins între 2,7 și 3,1 miliarde lei. Drumul Expres are o lungime totală de 120 km, cu punct de trecere a frontierei nou între România și Ungaria la Salonta (jud. Bihor), iar în ultimele luni a avut un parcurs fulger, una dintre explicații fiind componenta strategică a Drumului Expres pe traseul Marea Baltică, Marea Neagră, Marea Egee, cel mai scurt traseu din nordul în sudul Europei și continuarea cu viitoarea Autostradă Timișoara – Moravița – Belgrad (legătura cu Serbia).


Drumul Expres Oradea – Arad are trei loturi, iar durata de realizare este de 24 de luni. Chiar dacă vor fi la câmpie, lotul 3 de 47 de kilometri va fi cel mai lung din România:

– Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură dintre DN 79 și Salonta (5,3 km).

– Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km)

– Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km).

Pe lotul 1 Oradea – Salonta sunt proiectate 32 de poduri și pasaje cel mai lung fiind pasajul de la km. 4 peste linia de tren Timișoara – Oradea, pasaj cu o lungime de 727 metri. Un alt pasaj cu o lungime semnificativă, 449 metri este la km. 0, Pasajul Meșteșugarilor.


https://economedia.ro/drum-expres-oradea-arad-strabag-castiga-contestatia-la-cnsc-pentru-lotul-1-oradea-salonta-cnair-asteapta-ofertele-pentru-lotul-2.html