Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alibaba

si nodul de la turda, la sf saptamanii trecute.




voyageros

azi se lucra pe partea cealalta a autostrazii la una dintre bretele, banuiesc ca e continuarea celei ce traverseaza  A3 si la care s-a lucrat in ultimele luni

yetiman

#4863
Au aparut pe site la CNADNR informatii privind stadiul lucrarilor in aprilie. 

Autostrada Sebes-Turda
Lot 1 - Fizic: 12.27%  Financiar: 20.02%
Lot 2 - Fizic: 8.30% Financiar: 18.40%
Lot 3 - Fizic: 48.68% Financiar: 22.05%
Lot 4 - Fizic: 46.13% Financiar: 39.26%

Repet, sunt cifrele date de CNADNR. Nu stiu cum evalueaza ei stadiul fizic. Realitatea din teren pare diferita, mai ales pe lot 2 (si, oarecum, si pe 4)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

^^^ Documentul a fost actualizat ieri. Lucrez deja la actualizarea comparatiei, pentru ca iar le-au amestecat.
Stay tuned!

alecu26

Wow....Lotul 1 e aproape cat lotul 3.....
Parcă TS nu a lucrat nimic. Adică Ok....a lucrat fără autorizație.  Dar e vreo diferență esențială va grinzile lui Pizzaroti sunt în baza și ale lui TS sunt în șantier,  sus pe poduri?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

#4866
Doamne ce idioți...sa ma scuze dar asta e adevarul...cum naiba sa plătești grinzi depozitate in șantier ?
Bechtel reloaded
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

clau

Dupa ce sunt platite grinzile raman Statului Roman... Chiar daca nu sunt montate si chiar daca se reziliaza  :D Eu zic ca e logic... Ramanem cu grinzile macar daca autostrada nu  8)

pasadia

Si apoi cumparam altele cand facem autostrada. Caci o sa fie licitat din nou D&B si noul executant va avea nevoie de alt tip de grinzi. Sau poate nu le putem pune in opera caci sunt depozitate pe terenul cuiva care nu permite accesul. Sau orice altceva se poate intampla astfel incat sa nu ne folosim de ele (caz real, se petrece la Brasov, lotul I din Centura).

bogdix

#4869
Quote from: yetiman on April 19, 2016, 02:54:56 PM

Autostrada Sebes-Turda
Lot 1 - Fizic: 12.27%  Financiar: 20.02%
Lot 2 - Fizic: 8.30% Financiar: 18.40%
Lot 3 - Fizic: 48.68% Financiar: 22.05%
Lot 4 - Fizic: 46.13% Financiar: 39.26%

Repet, sunt cifrele date de CNADNR. Nu stiu cum evalueaza ei stadiul fizic. Realitatea din teren pare diferita, mai ales pe lot 2 (si, oarecum, si pe 4)
sunt cam ciudate "cifrele" acestea... Ar fi interesant de ştiut dacă "stadiul fizic" se referă doar la lucrările efective de construcție sau e cumva dedus din stadiul financiar (e calculată valoarea lucrărilor realizată conform graficului de plăți şi împărțită la valoarea totală).
Şi stadiul financiar e cam mic la lotul 2, căci din ce ştiu eu doar avansul e 15%.
La loturile 3-4 e oarecum apropiat de ce se vede "afară pe teren" stadiul fizic, care trebuie să fie pe la 50% înainte de a se apuca de asfaltări puternice. Financiarul e jos din lipsa AC-urilor.

transmis via 4G

bogdix

@adiarc, clau si pasadia:
Adevarul este cel scris nu cel gândit sau vorbit. Dacă contractul permite plata materialelor pe şantier nu poți ca Beneficiar să te opui. Decât dacă nu sunt conforme cu cerințele tale.

Contractele de tip FIDIC pleacă de la ideea că toate părțile implicate (Antreprenor + Beneficiar) sunt de bună credință. Acest lucru în România nu este 100% valabil. Aş spune cu jumătate de gură că pentru ambele părți

transmis via 4G


bogdix

la stadiul proiectelor, pe lotul 3 la probleme apare la pct. 2: coexistenta autostrazii cu morminte familiale.
poate cineva explica ? sper ca nu avem iar un cimitir in mijlocul autostrazii ca la LD4.

transmis via 4G


NGC

#4872
Comparatia intre 17.03.2016 si 22.01.2016 o gasiti aici.


Situatia proiectelor in 18.04.2016


Autostrada Sebes-Turda Lot 1

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:02:27 PM
17.03.2016
Proiectul Tehnic pentru Sectiunea A, km 0+300-km 14+000, a fost avizat in sedinta CTE-CNANDR din data de 25.08.2015.
Din cauza modificarilor fata de Studiul de Fezabilitate, in baza caruia a fost emis Acordul de mediu initial, a fost necesara revizuirea Acordului de Mediu.
Acordul de Mediu revizuit a fost emis in 26.11.2015 pentru Sectiunea A, km 0+300-km 14+000, urmand sa fie obtinuta Autorizatia de Construire pentru Sectiunea A (km 0+300 - km 14+000).
Declaratia de Proiectare pentru Sectiunea B (km 14+000 - km 17+000) si Sectiunea C (nodul rutier Sebes -nod directional intre A1 si A10, si km 0+000 - km 0+300), nu este avizata in CTE-CNADNR, intrucat, Antreprenorul a propus modificarea solutiilor tehnice ofertate si contractate.
18.04.2016
Proiect fazat
Finantare: POS-T+POIM
1) Lipsa Autorizatie de Construire pentru sectiunea A
2) Finalizare proiectare pentru Sectiunile B (km 14+000- km 17+000) si C (km 0+000-km 0+300) si Nod rutier Sebes





Autostrada Sebes-Turda Lot 2

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:02:27 PM
17.03.2016
In data de 14.09.2015 a fost emisa Autorizatia de Construire pentru Sectiunea A (km 17+000 - km 22+500 si km 25+300 - km 26+100) pentru executarea lucrarilor in interiorul culoarului de expropriere.
Din cauza modificarilor fata de Studiul de Fezabilitate, in baza caruia a fost emis Acordul de mediu initial, a fost necesara revizuirea Acordului de Mediu.
Acordul de Mediu revizuit a fost emis in 26.11.2015 urmand sa fie obtinuta Autorizatia de Construire pentru Sectiunea 2 (km 22+500 - km 25+300 si km 26+100 - km 35+000) si Sectiunea 3 (km 35+000 - km 41+250).
18.04.2016
Proiect fazat
Finantare: POS-T+POIM
In data de 05.04.2016 a fost obtinuta Autorizatia de Construire nr.7 pentru Sectorul 2 (a): km 22+500 - km 25+300; (b) km 26+100 - km 35+000; Sector 3: km 35+000 - km 41+250.





Autostrada Sebes-Turda Lot 3

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:02:27 PM
17.03.2016
Din cauza modificarilor fata de Studiul de Fezabilitate, in baza caruia a fost emis Acordul de mediu initial, a fost necesara revizuirea Acordului de Mediu.
Acordul de Mediu revizuit a fost emis in data de 26.11.2015 urmand sa fie obtinuta Autorizatia de Construire pentru intreg tronsonul de autostrada (km 41+250 - km 53+700).
18.04.2016
Proiect fazat
Finantare: POS-T+POIM
1)Intrarea in legalitate in ceea ce priveste executarea lucrarilor fara autorizatie de construire si plata acestora
2) Coexistenta intre autostrada si morminte familiale
3) Lipsa Autorizatie de Construire





Autostrada Sebes-Turda Lot 4

Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:02:27 PM
17.03.2016
In data de 17.03.2015 a fost emisa autorizatia de construire pentru sectiunea 5 (km 64+500 - 68+550), in limita culoarului de expropriere initial.
In data de 01.09.2015 a fost emisa autorizatia de construire pentru sectiunile 1,2,3,4,6 (km 53+700 - 64+500, respectiv km 68+500 - km 70+000),in limita culoarului de expropriere initial mai putin zonele:
- a) 235 m inceput Sector 1 (km 53+700 - km 53+935);
- b) zonele in care se va realiza relocarea retelelor apartinand Transelectrica si Electrica 220 kV, 110 kV si 20 kV;
- c) zona sitului arheologic Dumbrava (km 60+550 - km 60+700);
- d) zona Lacului Stejaris pe un sector de 500 m (km 63+525 - km 64+025).
Pentru zonele excluse de la atorizare, mentionate mai sus, se intreprind demersuri in vederea obtinerii avizelor necesare pentru obtinerea autorizatiilor de construire.
De asemena, este necesara obtinerea autorizatiei de construire pentru zonele de exproprieri suplimentare.
18.04.2016
Proiect fazat
Finantare: POS-T+POIM
1) Obtinerea Autorizatie de Construire pentru zonele excluse de la autorizare din cauza lipsei scoaterii din circuitul agricol (zona Miraslau), lipsei Avizelor de amplasament favorabile si zona lacului Stejaris pentru care a fost necesara revizuirea Acordului de Mediu.
2) Obtinerea Autorizatie de Construire pentru suprafetele de teren suplimentare


Ionut

^ Hey now!
Quote2) Finalizare proiectare pentru Sectiunile B (km 14+000- km 17+000) si C (km 0+000-km 0+300) si Nod rutier Sebes

Deci au terminat proiectare nodului A10-A1! Bun. Hai ca se poate. Teoretic ar trebui sa vedem si ceva miscare in teren.

NGC

^^^ Inca nu avem AC pentru sectiunile B si C din lotul 1.