[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

subway

Ti-e chiar asa de dor de imbecilul ala de Sava de-l citezi, ala de zbiera 'cine v-a permis sa inchideti strada' in timp ce se surpa pamantul sub picioarele lui???
:p

alecu26

Si totusi...nici acum cu puterea intr-o singur mana nu se pot debloca si scoate la licitatii si alte tronsoane din M5?

Sa tinem cont ca va dura undeva la 10 ani pana se va  circula pe ele. (licitatiile pentru ce se lucreaza acum la M5 au fost lansate prin 2008 sau maxim inceput de 2009 si atunci nu prea se contesta, lua Astaldi tot).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Horațiu 87

Metroul din Drumul Taberei NU va mai fi gata în 2017. Inaugurarea, amânată pentru 2018

Locuitorii din cartierul bucureştean Drumul Taberei vor putea circula cu metroul abia din a doua parte a anului 2018, şi nu de la finele acestui an, după cum anunţau recent autorităţile. Şi, cel mai probabil, vor circula cu trenuri vechi. Oficialii Metrorex se apără şi spun că amânarea nu este cauzată de companie.

Secţiunea Râul Doamnei - Eroilor, inclusiv Valea Ialomiţei, a fost prevăzută iniţial pentru punerea în funcţiune la sfârşitul anului 2017. Punerea în funcţiune cu călători va depinde, însă, de soluţionarea contestaţiilor sau reluarea licitaţiei pentru achiziţia de noi trenuri şi, respectiv, demararea achiziţiei sistemului de siguranţă a traficului (care trebuie montat pe trenurile noi), au explicat reprezentanţii companiei de metrou.

"Metrorex continuă proiectul într-un ritm accelerat şi susţinut şi, ca soluţie de accelerare a procesului, a demarat deja achiziţia sistemului de siguranţă, cu utilizarea materialului rulant existent şi montarea echipamentelor pe trenurile din flota sa. Finalizarea lucrărilor este estimată pentru primul semestru al anului 2018", a declarat pentru ECONOMICA.NET Marin Aldea, directorul general al Metrorex.

El a mai spus că motivele de amânare a termenului propus sunt independente de societate. Astfel, principalele trei cauze care ar putea duce la amânarea inaugurării acestui tronson în 2017 ar fi: atingerea parametrilor proiectaţi pentru instalaţii pe parcursul probelor tehnologice după terminarea lucrărilor, contractarea cu întârziere - din cauza unor contestaţii în procedura de achiziţie - a sistemului de siguranţă a traficului şi finanţarea insuficientă a lucrărilor pe anul 2017.

Bugetul solicitat către Ministerul Transporturilor, pentru execuţia Magistralei 5 de metrou în 2017, este de 846,98 milioane de lei, a precizat şeful Metrorex.

Întrebaţi dacă Metrorex are restanţe la plată către constructorii primei secţiuni a Magistralei 5, reprezentanţii companiei au răspus că "la sfârşitul anului 2016, Metrorex SA nu are restanţe către Astaldi S.p.A, cu excepţia unor sume care necesită reglementare contractuală, în legătură cu care se poartă discuţii".

Pe 29 decembrie anul trecut, Tribunalul Bucureşti a dat câştig de cauză constructorilor Astaldi – FCC Construccion – Delta ACM 93 – AB Construct într-un litigiu cu Metrorex. Instanţa a obligat compania de metrou la plata către reclamantă a sumei de 15,12 milioane de lei fără TVA reprezentând ajustări de preţ aferente perioadei 1 aprilie 2012 – 31 octombrie 2013.

De asemenea, reprezentanţii Metrorex au mai vorbit despre impactul condiţiilor meteo din ultima perioadă asupra evoluţiei lucrărilor la metroul din Drumul Taberei.

,,Condiţiile meteorologice au afectat semnificativ realizarea tuturor lucrărilor de suprafaţă. În ceea ce priveşte zona supraterană, constructorii fac toate eforturile pentru înlăturarea efectelor produse de căderile masive de zăpadă şi de temperaturile scăzute. Legat de lucrările care se execută în acest moment în subteran, condiţiile meteorologice din ultima perioadă nu au avut un efect semnificativ asupra evoluţiei lor", a explicat Marin Aldea.

Acesta declara anul trecut că Metrorex intenţionează să achiziţioneze 26 de trenuri pentru două tronsoane de pe Magistrala 5, Eroilor-Râul Doamnei şi Eroilor-Iancului. Până când se va rezolva problema legată de achiziţia de trenuri, pe tronsonul Eroilor-Râul Doamnei a fost luat în calcul transportul cu 10 trenuri Bombardier, care se află în funcţiune pe Magistralele 1 şi 3.

Procedura anterioară de achiziție a 51 de trenuri, în valoare de circa 400 milioane de euro, a fost suspendată în urma unei anchete DNA. În decembrie 2015, procurorii DNA l-au trimis în judecată pe Valeriu Picu, angajat al Metrorex SA, membru al comisiei de licitație, în dosarul privind achiziția de trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon. El este acuzat că a transmis informații în scopul adjudecării licitației de către firma spaniolă CAF.

DNA menționează că firma respectivă a fost desemnată câștigătoare, însă contractul de atribuire nu a fost încheiat din cauză că, în prezent, procedură este suspendată. Dosarul a fost trimis spre judecare Tribunalului București.

Membri ai forumului de infrastructură Metrou Uşor estimau încă de anul trecut că agonia finalizarii acestei secţiuni din Magistrala 5 s-ar putea prelungi până la jumătatea anului 2018 şi că la noua licitaţie pentru achiziţia trenurilor vor participa numai produători de garnituri ieftine, având în vedere suma mică alocată, de 150 de milioane de euro.

Tronsonul 1 Drumul Taberei - Eroilor al Magistralei 5 va avea un depou şi zece staţii de metrou: Râul Doamnei, Constantin Brâncuşi, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor.

Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita legătura intre vestul și centrul oraşului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,87 km.

Valoarea totală a proiectului este de circa 3,12 miliarde de lei cu TVA. Proiectul este cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare.
Lucrările la Magistrala 5 a metroului bucureştean au inceput în 2011, iar termenul iniţial de finalizare era 2014.

http://www.economica.net/metroul-din-drumul-taberei-nu-va-mai-fi-gata-in-2017--inaugurarea--amanata-pentru-2018_132004.html#n

GDPR

Explicatiile lui Marin Aldea sunt de categoria gâgă. Vai, a nins in plina iarna, cine putea sa prevada asta?

GDPR

Prin decizia cu nr. 201/C6/ 352, 357 din 27.01.2017, CNSC-ul a anulat licitatia pentru trenuri:

QuoteCONSILIUL DECIDE:

Admite, în parte, contestațiile formulate de către S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A., cu sediul în Bucureşti, Str. Răzoare nr. 32, et. 2. sector 6, şi, respectiv, de către S.C. ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI S.A., cu sediul în Arad, Str. Petru Rareş nr. 1-3, jud. Arad, în contradictoriu cu S.C. METROREX S.A., cu sediul în Bucureşti, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 și anulează procedura de atribuire în integralitatea sa.
Respinge, ca rămas fără obiect, capătul de cerere formulat de către S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A., privind "obligarea autorităţii contractate la continuarea procedurii de atribuire în sensul reluării acesteia prin reanalizarea şi evaluarea ofertelor CAF şi Alstom, cu respectarea dispoziţiilor legale în materia achiziţiilor publice (...)".
Respinge, ca inadmisibile, capetele de cerere formulate de către S.C. ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI S.A. privind obligarea autorității contractante "la sancționarea operatorilor economici Construcciones Y Auxiliar De Ferrocarriles S.A. (CAF) cu excluderea din procedura de atribuire", precum și privind "sancționarea operatorului economic Construcciones Y Auxiliar De Ferrocarriles S.A. cu interzicerea de a participa la proceduri de achiziții publice pentru o perioadă de 5 ani".
Admite în principiu și respinge cererea de intervenție accesorie formulată în sprijinul autorității contractante, de către CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES S.A., cu sediul în Spania, Beasain, Guipuzcao, Calle Jose Miguel Iturrioz nr. 26, reprezentată convenţional prin Muşat&Asociaţii S.p.a.r.l., având sediul procesual ales în Bucureşti, Bd. Aviatorilor nr. 43, sector 1.

Obligatorie.
Împotriva prezentei decizii, se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare.

Decizia o gasiti aici

NGC

Ar mai trebui adaugat ca DNA a trimis in judecata 2 persoane implicate in procedura de atribuire.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

http://www.capital.ro/magistrala-5-de-metrou-se-amana-la-calendele-grecesti.html

Quote
Magistrala 5 de metrou se amână la calendele grecești

Doar 3 ani. Acesta era termenul lansat de autorităţi în 2011 când au demarat lucrările la magistrala de metrou Eroilor-Drumul Taberei. Din păcate calculul era greşit: 3X3. Astfel, mai devreme de 2019 nu vom putea circula pe noua magistrală.

Magistrala 5 de Metrou, secţiunea Drumul Taberei – Eroilor, este departe de a fi finalizată în 2018, aşa cum a precizat recent conducerea Metrorex, iar bucureştenii mai au de aşteptat înainte de a circula cu trenuri noi pe acest traseu. Cât, este încă greu de spus. Aproape sigur este că cel puţin doi ani, adică până în 2019, dacă nu chiar 2020. Şi aceasta pentru că cea mai complicată etapă din tot proiectul nici nu a început.

Semnalizarea pe Magistrala 5 de Metrou, Drumul Taberei – Eroilor, este un proiect aparte a M5 care nu a fost scos la licitaţie, în ciuda faptului că este o lucrare complicată, cu termen mare de îndeplinire. În aceste condiţii, este greu de înţeles cum noua magistrală va fi inaugurată în 2018, aşa cum susţine conducerea Metrorex şi ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc. Proiectarea şi montajul sistemului de semnalizare, lucrare care durează cel puţin doi ani de la desemnarea firmei responsabile, reprezintă cea mai "complicată" etapă din construcţia unei magistrale de metrou. Cel puţin asta susţine Gabriel Stanciu, directorul Alstom România, filiala locală a unuia dintre cei mai mari actori de pe plan mondial în domeniul materialului rulant şi lucrărilor feroviare, responsabilă, printre altele, şi de mentenanţa parcului rulant al Metrorex. "La M5, cea mai complicată etapă nici nu a început. Vorbim aici de lucrările de semnalizare la metrou, care presupun, mai întâi, proiectare, apoi implementare. Din experienţa noastră pe plan internaţional, un astfel de proiect nu poate dura mai puţin de doi ani", afirmă Stanciu, pentru revista Capital.

Termen asumat, dar nu poate fi respectat

Potrivit lui Stanciu, odată desemnat un câştigător al licitaţiei pentru semnalizare, trebuie realizată, mai întâi de toate, proiectarea sistemelor. Abia apoi, montajul propriu-zis. "Nu există ceva standard la semnalizare. Da, există doar standarde aplicabile. Dar fiecare nouă lucrare de infrastructură necesită propriile-i sisteme de semnalizare. Este ceea ce se numeşte aplication design", explică Stanciu. Aşadar, avem etapa proiectării sistemelor de semnalizare, apoi etapa de montaj. Metrorex nici măcar nu a demarat licitaţia pentru selectarea contractantului şi nu este sigur că ar fi realizat măcar caietul de sarcini.

Conducerea Metrorex arată că totul va fi gata în a doua parte a anului viitor. "Metrorex continuă proiectul într-un ritm accelerat şi susţinut şi, ca soluţie de accelerare a procesului, a demarat deja achiziţia sistemului de siguranţă, cu utilizarea materialului rulant existent şi montarea echipamentelor pe trenurile din flota sa. Finalizarea lucrărilor este estimată pentru primul semestru al anului 2018", a declarat recent Marin Aldea, directorul general al Metrorex.

Lucrările la Magistrala 5 a metroului bucureştean au început în 2011, iar termenul iniţial de finalizare era 2014. Prin amânări succesive, s-a ajuns ca noul termen asumat să fie a doua parte a anului 2018. Cum însă am arătat mai sus, cel mai probabil, şi acest termen va fi depăşit. Explicând de ce M5 nu poate fi  finalizată în acest an, aşa cum îşi asumase anterior Metrorex, directorul Aldea indică trei principale cauze: atingerea parametrilor proiectaţi pentru instalaţii pe parcursul probelor tehnologice după terminarea lucrărilor, contractarea cu întârziere - din cauza unor contestaţii în procedura de achiziţie - a sistemului de siguranţă a traficului şi finanţarea insuficientă a lucrărilor pe anul 2017. Bugetul solicitat către Ministerul Transporturilor, pentru execuţia Magistralei 5 de metrou în 2017, este de 846,98 milioane de lei.

Stadiul actual

În prezent, potrivit informaţiilor de pe site-ul propriu şi declaraţiilor oficialilor, M5 este finalizată în proporţie de 87%, lucrări la structura de rezistenţă, şi circa 15%, finisaje şi instalaţii. Lucrările la Metroul de Drumul Taberei au început în anul 2011. Acestea au fost sistate în prima parte a anului 2013, din cauza lipsei banilor. Ulterior, Guvernul a alocat sumele necesare şi proiectul a reuşit să fie introdus pe POS-T. Cu toate acestea proiectul a înregistrat noi întârzieri din cauza unor neînţelegeri financiare cu liderul de proiect, compania italiană Astaldi. Prin urmare, termenul iniţial de finalizare a lucrărilor, sfârşitul lui 2015, nu a mai putut fi respectat. Şi 2016 a trecut la fel, nici în 2017 lucrările nu se vor sfârşi, ultimul termen asumat de Metrorex fiind al doilea semestru 2018.

Trenuri vechi pe o magistrală nouă

Ca şi cum nu ar fi fost destule probleme la finalizarea în timp util a structurii de rezistenţă şi infrastructurii aferente, pe M5 sunt şanse foarte mari să circule, într-o primă fază trenuri vechi. Licitaţia, din 2014, de 400 de milioane de euro pentru achiziţia de 51 trenuri noi la Metrorex a fost un eşec, finalizându-se cu intervenţia DNA pentru trucarea rezultatelor în desemnarea unui câştigător – compania spaniolă CAF. Recent, a fost dată şi o sentinţă, prin care cei implicaţi au fost condamnaţi la muncă în folosul comunităţii. Aceasta nu înseamnă că lucrurile au fost clarificate.

Decizia recentă a Comitetului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor de a declara licitaţia închisă a fost atacată, în 9 februarie, la Curtea de Apel Bucureşti, de către reprezentanţii firmei spaniole CAF, câştigătorii iniţiali ai competiţiei. Ancheta DNA privind suspiciuni de corupţie în acordarea acestui contract suspendase temporar această licitaţie. Până la sentinţa de la Curtea de Apel în acest caz, Metrorex nu poate organiza o altă licitaţie de achiziţie de trenuri noi, necesare pentru viitoarea Magistrală 5. Pentru că este de presupus că o decizie a instanţei se va lăsa aşteptată cu lunile, Metrorex se vede pusă într-o situaţie ingrată, aceea de a nu putea pune în circulaţie trenuri noi pe noua magistrală. Aceasta, pentru că, chiar şi în ipoteza în care vom avea o decizie judecătorească în scurt timp, să zicem până la jumătatea anului, organizarea unei noi licitaţii, desemnarea căştigătorului, soluţionarea eventualelor contestaţii, apoi lansarea în producţie a trenurilor şi recepţionarea primelor unităţi , înseamnă un interval de cel puţin doi ani. Astfel, Metrorex pare obligată să apeleze la o soluţie de avarie, şi anume să mute trenuri vechi, Bombardier şi IVA Arad, pe noua magistrală M5, marcând astfel un moment inedit, ca o magistrală nouă să fie inaugurată cu trenuri vechi. De altfel, în mai multe rânduri, reprezentanţii Regiei au admis că au ca soluţie de rezervă această variantă, dacă nu vor putea avea, în timp util, trenuri noi la dispoziţie.

Metrorex are în exploatare 44 de trenuri Bombardier, 24 CAF şi 24 de trenuri vechi IVA Arad. Mentenanţa întregului parc de material rulant al Metrorex este asigurată de concernul francez Alstom, până în 2019. Cu trenurile de la metrou circulă zilnic 600.000 de pasageri.

"La M5, cea mai complicată etapă nici nu a început. Vorbim aici de lucrările de semnalizare la metrou, care presupun, mai întâi, proiectare, apoi implementare. Din experienţa noastră pe plan internaţional, un astfel de proiect nu poate dura mai puţin de doi ani"
Gabriel Stanciu, Managing Director Alstom România, Bulgaria & Republica Moldova

"Fosta conducere a Ministerului Transporturilor a transmis termene mult prea ambiţioase. Abia acum se derulează licitaţia pentru sistemele de semnalizare, urmează procedurile de achiziţie a noilor trenuri"
Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor

DATE TEHNICE
Proiectul metroului de Drumul Taberei , Parcul Operei – Râul Doamnei, este realizat de un consorţiu format din Astaldi, FCC Construccion, AB Construction şi Delta ACM Antrepriză. Metroul de Drumul Taberei va avea zece staţii la Râul Doamnei, Valea Argeşului, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară şi Eroilor. Magistrala 5 va acoperi, în principal, un bazin cu o populaţie de peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 şi 6 ale Capitalei.
Costurile estimate pentru acest proiect sunt de 1,2 miliarde de euro. 85% din costuri sunt acoperite din fonduri UE nerambursabile.

Într-un răspuns adresat Capital, conducerea Metrorex vorbeşte doar despre anularea de către CNSC a procedurii de atribuire a  celor 51 de trenuri pentru CAF, nu şi despre conestarea spaniolilor în instanţă. "METROREX SA a publicat în SEAP în cadrul anunţului de participare nr. 151772/26.06.2014, în secţiunea ,,Documentaţii clarificări, decizii", decizia CNSC emisă în data de 27.01.2017 aferentă procedurii de achiziţie  ,,Trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5 Drumul Taberei-Pantelimon".

Măsura dispusă prin Decizia nr. 201/C6/352, 357/27.01.2017 pronunţată de CNSC constă în anularea procedurii de atribuire în integralitatea sa. METROREX SA va iniţia o procedură nouă pentru achiziţia de ,,Trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5", de îndată ce vor fi îndeplinite condiţiile necesare, care includ identificarea certă a soluţiilor de finanţare", precizează Marin Aldea, director Metrorex.

Teoretic, Societatea arată că ei ar fi liberi să organizeze o nouă licitaţie pentru trenuri. Practic, Metrorex pregăteşte deja trenuri vechi din parcul de rulare pentru a intra pe viitoarea M5, la inaugurarea ei. "Metrorex continuă proiectul într-un ritm accelerat şi susţinut şi, ca soluţie de accelerare a procesului, a demarat deja achiziţia sistemului de siguranţă, cu utilizarea materialului rulant existent şi montarea  echipamentelor pe trenurile din flota sa. Finalizarea lucrărilor este estimată pentru primul semestru al anului 2018", arată Aldea.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: TibiV on February 27, 2017, 11:36:35 AM
QuoteDecizia recentă a Comitetului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor de a declara licitaţia închisă a fost atacată, în 9 februarie, la Curtea de Apel Bucureşti, de către reprezentanţii firmei spaniole CAF, câştigătorii iniţiali ai competiţiei.

Sunt chiar 2 contestatii, pentru ca a contestat si ASTRA.

-> CAF
-> ASTRA

strainu

Două amânări, un "rămas în pronunțare", paștele.... se face de 1 mai. Decizia asta se mai poate ataca?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

voicul

Metroul din Drumul Taberei, abia în faza de programare a licitaţiei
Metrorex a iniţiat vineri procedura de atribuire a contractului de achiziţie sectorială, în valoare de aproape 144 de milioane de lei, pentru sistemul de siguranţă şi automatizare a traficului pe Magistrala 5, Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor, data limită de evaluare a ofertelor fiind 22 mai 2017.

,,Metrorex anunţă că a fost iniţiată procedura de atribuire a contractului de achiziţie sectorială care are ca obiect ,,Sistemul de siguranţă şi automatizare a traficului inclusiv echipamentul de siguranţă îmbarcat pe tren şi sistemul de informare dinamică (inclusiv sonorizare) – Magistrala 5. Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă), inclusiv Staţia şi Depoul Valea Ialomiţei", se arată într-un comunicat transmis de companie.

Valoarea estimată a contractului este de 143,74 milioane de lei fără TVA.

Potrivit anunţului publicat de Metrorex în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 14 aprilie 2017, ora 12.00, termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 25 aprilie 2017, ora 16.00, iar data-limită de evaluare a ofertelor este 22 mai 2017, ora 18.00.

Anunţul de participare publicat în SEAP se referă la intenţia Metrorex de a demara procedura de licitaţie deschisă, ce are ca obiect contractarea furnizării echipamentelor, proiectare şi executare a lucrărilor aferente punerii în funcţiune a sistemului de siguranţă şi automatizare a traficului.

Totodată, contractul va include şi echipamentul de siguranţă la îmbarcarea în tren şi a sistemului de informare dinamică a călătorilor.

Criteriul de atribuire a contractului este ,,preţul cel mai scăzut", menţionează compania.

Sursa de finanţare a contractului ce urmează a fi atribuit este asigurată din bugetul de stat, credit extern Banca Europeană de Investiţii (BEI) şi fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020, precizează Metrorex.


Sursa: http://www.money.ro/metroul-din-drumul-taberei-abia-in-faza-de-programare-a-licitatiei/

NGC

Quote from: NGC20 on February 27, 2017, 11:54:34 AM
Quote from: TibiV on February 27, 2017, 11:36:35 AM
QuoteDecizia recentă a Comitetului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor de a declara licitaţia închisă a fost atacată, în 9 februarie, la Curtea de Apel Bucureşti, de către reprezentanţii firmei spaniole CAF, câştigătorii iniţiali ai competiţiei.

Sunt chiar 2 contestatii, pentru ca a contestat si ASTRA.

-> CAF
-> ASTRA

CNSC a decis atunci ca "anulează procedura de atribuire în integralitatea sa".

Dosarele de la CAB au fost conexate si ieri s-a emis decizia.

20.03.2017

QuoteSolutia pe scurt: Respinge excepţia inadmisibilităţii invocată de intimata SC Alstom Transport SA cu privire la plângerea formulată de petenta Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles SA, ca neîntemeiată. Respinge excepţia inadmisibilităţii invocată de petenta Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles SA cu privire la plângerea formulată de SC Astra Vagoane Călători SA, ca neîntemeiată. Respinge plângerea formulată de petenta Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles SA, ca neîntemeiată. Respinge plângerea conexă formulată de petenta SC Astra Vagoane Călători SA, ca neîntemeiată. Definitivă

Vice33

Si in final ce firma a ramas castigatoare...?

TibiV

Nici una.
Licitatia initiala ramane anulata, iar decizia instantei permite demararea altei licitatii.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alex8

Lucrările la structura metroului din Drumul Taberei au ajuns la peste 90%. Luna viitoare ar putea fi scoase din tuneluri cârtiţele şi alte echipamente, după care vor fi introduse şinele, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanţi ai constructorilor.

Constructorii vor monta şinele pe primul tronson al Magistralei 5 Drumul Taberei – Pantelimon începând de la staţia Eroilor. Pentru aceasta, vor fi scoase mai întâi TBM-urile (Tunnel Boring Machine – cârtiţele), benzile transportoare şi ţevile pentru fluide, spun reprezentanţi ai constructorilor.

http://www.economica.net/mobile/metroul-din-drumul-taberei-luna-viitoare-ar-putea-fi-scoase-cartitele-dupa-care-vor-fi-montate-sinele_135986.html