Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andi

Iesim pe firul 2 si in sfarsit sporim viteza. Pana pe la Atel am circulat cu 100-120 km/h







Semnalul de intrare in Dumbraveni



Semnale de bloc



Viteza, viteza, viteza..










Andi

Trecem pe locul fostei halte de miscare Atel, candva ne taraiam cu 15 km/h pe aici





Ajungem la noul punct de oprire Atel









Pe firul 1 se lucreaza la terasament, aproape 2 km










Andi

Continuare





Aici se termina portiunea in lucru, de altfel singura dintre Dumbraveni si Medias unde nu e gata linia









In stanga era vechiul traseu si vechea halta Bratei








Andi

Noul PO Bratei, ma intreb de ce a fost mutat mai departe de localitate si de vechiul punct de oprire









Din stanga vine vechiul traseu



Se lucreaza la o trecere la nivel



Limitare de 50 km/h





Intram in oras




Andi

Din nou, am oprit la trecerea la nivel cu DN14











Intram in statia Medias





Limitare de viteza 100 km/h spre Dumbraveni






Andi

In continuare liniile 1-2-3 nu sunt finalizate, s-ar parea ca sunt probleme sau mobilizare slaba a muncitorilor. Linia 4 este folosita exclusiv de marfare iar pentru calatori raman 5 si 6



Linia 2 nu va avea peron





Noul macaz pentru linia 6, linia respectiva va fi montata de aici pana la peron abia dupa ce traficul va fi mutat pe primele 4 linii



Iesim pe firul 1



Sporim viteza la 120 km/h



Limitare de 120 km/h dinspre Copsa Mica, apoi de 80 km/h in gara







Trecem de halta Tarnava



Andi

Trecem podurile noi













Incetinim, ne apropiem de Copsa Mica





Intram in abatere, circulatia se desfasoara in continuare pe liniile 5-9




Andi

Primele 4 linii sunt in mare parte finalizate, pe linia 3 insa lipseste firul de contact













Iesim pe firul 2



Firul 1 este deja in lucru



Sporim viteza la 100 km/h




Andi

Semnalele de intrare in Copsa Mica



Trecem podul peste Visa





Ne intalnim cu traseul vechi



Inainte sau la dreapta?



Prevestitorul semnalului de intrare





PO Seica Mica




Andi

Ajungem la al doilea pod unde firul 1 a fost scos deja, viteza este limitata la 50 km/h













Sfarsitul limitarii de viteza, sau inceputul ei daca circulam in sens invers








Andi

Ne apropiem de Micasasa





Si am trecut de ea..





Incetinim destul de tare



Restrictie de 15 km/h la trecerea la nivel



Continuam spre Valea Lunga





Pozele sunt mai rare de aici si pana la final, deoarece nu este nimic nou



Valea Lunga, statie finalizata



Am iesit pe firul 1




Andi

Intram in Blaj, aici a fost statia Campia Libertatii













In Blaj nu am pozat nimic, circulatia se desfasoara tot pe liniile 3-6. Mergem mai departe spre Craciunel, circulam pe firul 2 cu 100 km/h insa nu foarte mult



Zona neutra



Intram in Craciunel, se circula pe liniile 1 si 2




Andi

Liniile 3-5 sunt si ele gata







Iesim pe firul 1, sporim viteza la 100-120 km/h



Trecem prin PO Cistei



Km 388



Iesim de pe "autostrada"







Pe noul racord nu s-a avansat mai deloc




Andi

Ne intalnim cu M200A



Si poza de final, vedere spre Coslariu



Per total nu mai este mult de lucru, dupa cum am spus si in trecut nu mai exista portiuni de linie veche pe care se circula in prezent, avem 6 zone unde liniile curente/din statii nu sunt finalizate complet. Poate aflam si noi niste termene de finalizare pentru acestea, care vor fi vitezele maxime pe fiecare portiune si cand se preconizeaza darea in exploatare a ambelor fire.

Ionut

Exceptional fotoreportaj! Multumesc mult de efort! :cheers:

Intrebare: dupa ce este gata ERTMS, se va mari viteza prin tunelurile Danes & Sighisoara? Daca inteleg eu bine, acum e cale libera acolo si se merge mai incet.