Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: District EA on August 18, 2018, 02:52:28 PM
Nimic despre termene de finalizare.
Quote from: Phenol on August 19, 2018, 10:39:20 PM
Interesant ca nu au pus nici constructorul.

Baieti, asta este un "panou publicitar pentru UE", NU este panou de santier.
(Ma rog, termenul corect este "panou de promovare", daca imi amintesc bine....)

Astfel de panouri sunt obligatorii pentru orice proiect finantat din fonduri UE.

Daca un fermier isi cumpara 6 tractoare, 4 combine si 6 tulumbe de irigatii printr-un proiect cu finantare UE este obligat sa puna un astfel de panou la intrarea in ferma, si sa il pastreze (vizibil si lizibil) timp de 5 ani.
(Panou care in cazul asta evident nu va avea constructor, termen, numar AC samd, pentru ca nu este vorba despre nici un santier... Este doar o achizitie de utilaje/echipamente.)
De aceea nu veti vedea pe el nimic legat de lucrari - constructor, numarul autorizatiei de construire, termen etc. etc.
Este strict un panou care "promoveaza" faptul ca Uniunea Europeana exista, ca face lucruri bune in Romania, si ca proiectul respectiv este unul dintre acele "lucruri bune" - adica se face/s-a facut pe banii UE.
Cine il face si in cat timp - asta nu mai depinde de UE, ci doar de "capabilitatea" partenerului roman.

Unde au pus panouri cu astfel de date (in urma cu muuuulti ani) s-au facut inevitabil de kko....
Uite o poza facute de mine in mai 2016 pe un santier cu finantare UE, mai exact DN5 Bucuresti-Adunatii Copaceni....

Poza de mai sus a fost facuta la o luna dupa "data finalizarii executiei" inscrisa pe panou.
(Nu au terminat, se lucreaza si astazi, in anul de gratie 2018. Gasiti poze la "Drumuri Nationale"....)

Probabil ca cei de la UE s-au gandit mai bine si au modificat "patternul" panourilor... Noi va spunem cati bani "am dat/suntem dispusi sa dam" pentru asta. Dar NU vrem sa ne facem de rusine ca voi anuntati ca un proiect va fi gata in X ani si de fapt nu este gata nici dupa X+N (unde N=2 pana la 5) ani....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Andi


Dagda

Quote from: NGC on July 19, 2018, 10:52:40 PM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

Quote from: tom_sawyer on July 05, 2018, 03:39:36 PM
Quote
CFR SA a stabilit câştigătorul licitaţiei pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov – Apaţa şi Caţa – Sighişoara

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea BRASIG Strabag -Swietelsky câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov – Apaţa şi Caţa – Sighişoara, aflate pe  secţiunea Braşov – Sighişoara, componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulaţia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h.

Quote from: NGC on July 05, 2018, 11:14:49 PM
Quote from: alinuttt on July 05, 2018, 04:00:09 PM
Estimat cam pe cand am putea vedea lucrări?

Daca spun ALSTOM, va spune ceva? ;)

ALSTOM a contestat la TB. :p

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000830198&id_inst=3#Informa%C5%A3ii_generale
Acesta este link-ul catre contestatia celor de la Alstom pt Sighisoara-Cata Apata-Brasov

De Apata-Cata inca nu stim nimic

bdragos2

Salutari! Are cineva ceva informatii despre deschiderea traficului pe cele 2 poduri intre Copsa-Mica si  Micasasa? Acum am trecut prin zona si din ce am putut vedea sunt gata.
LE:  Poate trece cineva pe traseu sa faca niste poze (din pacate nu am avut camera la mine), dar am observat avansari mari in puncte cheie: - supra-traversarea de dinainte' de Dumbraveni peste calea ferata au asfaltat o bretea de urcare si era montat cofrajul pe structura metalica(lucrau si sambata la ora 17:00)
           -la Brateiu se circula pe noul traseu(prin noua halta)
           -la devierea DN14 zidul de sustinere este terminat, au montat traversele si sina pe un fir
           -la supra-traversarea de la Danes lucrarile stau mai bine, aproape de finalizare

florin74

Quote from: florin74 on July 23, 2018, 04:50:25 PM
19.07.2018
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-92,60%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 89,92%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 99,5%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 86,57%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 93,08%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 97%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 61% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 71% pe Coslariu Sighisoara

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 1.1%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 0.8%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astladi 1.1%
subtronsunul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 0.5%

Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :99%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie SICULENI ADJUD LOT 2 : SIEMENS :72%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie SICULENI ADJUD LOT 1 : SIEMENS :78%

Au bulibasit procentele la km614-Simeria, la Astaldi. SUnt mai mici decat cele din iunie, la primele 2 loturi. Ori au taiat din lucrari, ca fiind neconforme.

24.08.2018

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-93,50%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 91,80%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 99,6%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 86,95%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 94,23%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 61% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 71% pe Coslariu Sighisoara

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 2.01%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 0.28%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 1.4%
subtronsunul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 0.6%

Vlad94

Filmare care cuprinde podurile Dunarene proaspat finalizate (apartine utilizatorului lordpaul78)

carutasul

mulțumesc pentru filmare. Nu vreau să fiu nerecunoscător dar... locomotivele nu au și ele ștergătoare de parbriz, ca mașinile noastre? :)

TibiV

La fiecare oprire iese mecanicul pe geam si da cu buretele pe parbiriz... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

^^
Au câte unul pe fiecare geam
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Cateva intrebari despre zona Simeria.



Daca aveti intrebari pentru CFR va rog sa le scrieti aici pe thread si/sau sa mi le trimiteti. Ne raspund decent la solicitari si avem deschis, in acest moment, un "canal de comunicare" OK cu CFR, spre deosebire de CNAIR. Stiu ca mereu apar nelamuriri si intrebari, scrieti-le, eu nu urmaresc atent sectorul feroviar.

StefanD_

Care este stadiul reabilitării gărilor Ciulnița si Fetești?

GDPR

De finalizarea tunelului si pasajului rutier de la Turdas se mai aude ceva?

frunzaverde

Quote from: StefanD_ on September 04, 2018, 10:46:29 AM
Care este stadiul reabilitării gărilor Ciulnița si Fetești?

Lucrari abandonate, in acelasi stadiu ca in 2015.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


frunzaverde

Repost dintr-un post mai vechi de-al meu: Garile Fetesti si Ciulnita au fost finantate printr-un mix de fonduri rambursabile (in mare parte un credit BEI). Lucrarile au fost incredintate unui consortiu grec condus de o firma numita KGI. Combinatia de deficit bugetar scapat de sub control, faliment al firmelor grecesti si expirare a contractelor a dus la abandonarea lucrarilor (firmele grecesti nu mai exista).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!