Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


oaspetele

Am inteles, astfel trenul putand sa mentina o viteza constanta sau macar ridicata.
Mersi!


StefanD_

Mi se pare mie sau au inceput sa se miste mai repede decat eram obisnuiti pe santiere CF?

GabiHd

Stadiu lucrari la pasaje DN7 peste CF200 - Turdaș (zona tunel) Octombrie 2018



perfidus

Multumim, rampa dinspre Simeria pare terminata iar la cea dinspre Orastie cred ca se pregateste stabilizatul. In cel mult o luna ar putea fi gata.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

CFR SA anunta noi proiecte cu finantare UE

"Avem in pregatire o serie de proiecte, pentru unele urmeaza sa lansam curand licitatii publice cu studii de prefezabilitate sau de fezabilitate. Referitor la proiectele majore de cale ferata, cele de pe coridorul TEN-T, antreprenorii inregistreaza intarzieri in executie sau predare, insa speram ca vor accelera finalizarea proiectelor. Speram ca la jumatatea lui 2019 sa receptionam aceste proiecte", a precizat Valentin Dorobantu, directorul general adjunct al CFR SA. Declaratia a fost facuta cu ocazia participarii la Summit-ul Zilele Feroviare organizat de catre Club Feroviar si Asociatia Industriei Feroviare din Romania (AIF), la Bucuresti, in perioada 16-17 octombrie.

Din toate proiectele majore de reabilitare a infrastructurii pe Coridorul Rin-Dunare (ramura nordica), avem 405,18 kilometri finalizati, pe 314,64 kilometri sunt lucrari in derulare. In faza de licitatie sunt 140 de kilometri, iar in pregatire, 133 de kilometri.

ClubFeroviar.ro

Ionut

"Proiectul pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanta se afla in studiu de fezabilitate. Din pacate, proiectul privind modernizarea sectiunii feroviare Predeal-Brasov se afla tot in faza studiului de fezabilitate si speram sa putem in curand sa il publicam in SEAP, pentru procedura de atribuire", a adaugat directorul general adjunct al CFR SA.

ClubFeroviar.ro

Ionut


Andi

Deci inca un an de mers pe-un fir si jumatate de statie din cauza unor treburi ce puteau fi rezolvate pana la intrarea in vigoare a noului mers 2018-2019...  :|

alexV

Deci final de 2019 pentru loturi in stadiul de 99.7%.
Si asta din cauza semnalizarii ERMTS.

Xenos

Da, la Sighișoara - Coșlariu s-a licitat separat semnalizarea, în mod ilogic și stupid, apoi s-a stat ani de zile în contestații.
Seamănă foarte mult cu eroarea comisă de Metrorex pe M5, unde semnalizarea a fost licitată separat și foarte târziu, iar în prezent este încă în curs de contestare, ceea ce în sine va amâna deschiderea M5 cu peste 1 an.

Ionut

CFR SA a castigat, in prima instanta, litigiul cu consortiul RailWorks

Tribunalul Bucuresti a respins contestatia depusa de catre consortiul RailWorks (format din companiile Aktor, Alstom, Arcada Company si Euroconstruct Trading '98), cea referitoare la desemnarea, de catre CFR SA, a asocierii BRASIG Strabag -Swietelsky drept castigatoare a procedurii de licitaţie publică pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov – Apaţa şi Caţa – Sighişoara, aflate pe secţiunea Braşov – Sighişoara, componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulaţia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h. Dupa aceasta etapa, urmatoarea cale de contestatie este Curtea de Apel Bucuresti, cea care va stabili si decizia definitiva.

ClubFeroviar.ro

@lex

Buna seara,

La Deva continua discutiile/ingrijorarile legate de izolarea cartierului Grigorescu odata cu inaintarea lucrarilor de modernizare a caii ferate. In urma unor noi sesizari ale locuitorilor din acest cartier, astazi a avut loc o intalnire la fata locului intre primarul municipiului Deva, reprezentantii CFR si ai constructorului, insa aceste discutii nu au adus nimic nou ci au ramas aceleasi concluzii  in sensul ca nu se mai poate modifica nimic in proiectul european, singura varianta ramanand construirea unui nou pasaj din bugetul local al municipalitatii.

https://www.servuspress.ro/calvar-pentru-locuitorii-din-grigorescu-sechestrati-in-propriul-cartier-este-inuman-ce-se-intampla_161793.html

https://www.ziardehunedoara.ro/pasaj-subteran-spre-zona-cartierului-grigorescu-care-risca-sa-fie-izolat-la-finalizarea-lucrarilor-de-modernizare-caii-ferate

In alta ordine de idei, se pare ca au inceput lucrarile la culeele 1 si 2 respectiv la pilele de legatura a pasajului auto suprateran (singurul din proiect)  care va lega cartierul Grigorescu de restul orasului, cu descarcare pe str. Marasti.





Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Mic teaser... mic de tot. Urmeaza mult mai mult. :)

Jet grouting la Astaldi pe lotul KM 614-Barzava. Astazi API este in vizita oficiala pe loturile noi de pe KM 614-Simeria.