Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Gata ?
Pot să îţi spun încă o dată :cheers: ?

Că +1 nu mai am cum, că nu a trecut o oră de la precedentul...
:)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

anacronox

@rocklee, crezi ca poti sa ajungi si pe la viitorul tunel de dinainte de Orastie?  :drool:

anacronox

Eu am primit informatia pe 26 februarie la 13:45
===============
JUDEŢUL HUNEDOARA

MUNICIPIUL DEVA

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI DEVA

Cabinetul Primarului

Piaţa Unirii nr. 4, RO – 330152 Deva

tel: +40 254 21 85 79, +40 254 21 34 35 fax: +40 254 22 61 76

e-mail: primar@primariadeva.ro ; web site: www.primariadeva.ro

COMUNICAT DE PRESĂ

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" S.A. a inclus în proiectul de reabilitare a linie de cale ferată de mare viteză Frontieră - Curtici – Simeria, realizarea  legăturilor  auto  şi  pietonale  între  oraş  şi  cartierul  Nicolae Grigorescu.

Includerea  acestor  căi  de  legătură  în  Proiectul  Tehnic  de  Execuţie  a proiectul amintit s-a realizat în urma nenumăratelor demersuri la Ministerul Transporturilor începute încă din anul 2013 de către primarul Municipiului Deva,  Petru  Mărginean,  împreună  cu  arhitectul  şef  al  oraşului  şi  cu directorul Serviciului Comunitar pentru Cadastru şi Agricultură.

Astfel, în proiectul ,,Reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h – Tronsoanele 2 şi 3: km. 614 – Gurasada  şi  Gurasada  –  Simeria",  finaţat  din  fonduri  europene, în municipiul Deva se vor realiza de către constructor următoarele treceri peste calea ferată:

- Pasaj pietonal (pasarelă) – intersecţia DN 7 – str. Bălata, în locul trecerii actuale la nivel cu calea ferată

- Pasaj pietonal (pasarelă) – intersecţia DN 7 – str. Hărăului, în locul trecerii actuale la nivel cu calea ferată din zona fostei brutării Neamţ

- Pasaj  superior  auto  şi  pietonal  –  de  la  intersecţia  DN  7  cu  str. Depozitelor până la str. Hărăului.

Prin realizarea acestor pasaje se evită izolarea cartierului Grigorescu faţă de restul oraşului şi se va asigura un acces mult mai bun în situaţii de urgenţă. În  această  săptămână,  Primaria  Municipiului Deva  a  emis,  la rândul său, acordul de principiu pentru realizarea legăturilor peste calea ferată, menţionate anterior.

Biroul de presă

adiarc

multumim Rocklee...faine poze si mult mai calitative ca in trecut  :)

continuui si eu cu un mic up-date din zona Tarnava

incepem cu un bai mare si etern...Trans electrica



si continuam cu cele 2 poduri peste Tarnava Mare ....vazute din alta perspectiva....de pe un deal





la podul 2,la 3 din cele 4 elemente ale podului s-a turnat placa de suprabetonare



era ceva miscare slabuta la terasament ...in plan indepartat







aici se vede mai bine noul amplasament versus cel vechi









momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

Super poze, parca si vad trenul gonind cu 160 pe noul traseu :)

http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/46.133/24.304/0

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

multumesc Adiarc pentru aprecieri :) ...si eu iti multumesc pentru fotoreportajul tau .. :gj: :cheers:

azi am fost pe la tunelul de la turdas ...si am desaga plina a fost pentru prima data ...si amfost frumos surprins ..... :)

sunt chiteva facute si cu telefonul ...mai de slaba calitate ....la aparat mau lasat acumulatori...


una de incalzire chiar doua ....restul dupa meci...






TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

incepem cu doua imagini panoramice ....de pe un deal de la intrare in Orastie ... :D






terasamentul cf ...la intrarea spre orastie ....





coboram de pe deal si mergem la drumul Turdasului si facem cateva imagini din marginea DN7....
vedere spre orastie cu aliniamentul ..cf ..si viitorului tunel ... :)








o singura imagine si aceia slaba cu vedere ...spre simeria ...




rocklee

ne deplasam spre drumul catre TURMAS ...care trece peste tunel ...citeva imagini ....cu tunelul... de pe podul tehnologic

vedere spre orastie ....




vedere spre simeria ...









rocklee

de aici ne deplasam pe margine santierului si incercam sa prindem citeva cadre cu tunelul si santierul...de pe la inltime ... :)
de aici as dori sa ne dea explicati ce vedem ...specialisti ...alecu26...nenea -hartia ... :D...eu nu sunt specialist ... >:(

















rocklee

OPSS .. :o...ma prins Seful de santier la pozat ...si intrebarea inevitabila ..CE FACI ??...aaa O:-)



dupa ce mam prezentat ...am avut cu seful de santier o convorbire civilizat si constructiva ..si cu respect ..

si chiar vreau sa-i multumesc pe aceasta cale.....pentru intelegere . :)

rocklee

restul de imagini au fost facute din marginea unui debleu care ulterior va fi acoperit ...






























rocklee







cam atat pe ziua de azi  ..scuzati de intarziere ...aseara am cazut  la datorie [somn]...si nu mam tinut de promisiune

:D :D...

cine vrea sa le vada toate

https://www.facebook.com/rufiusdieter.stefani/media_set?set=a.816263028503157.1073741917.100003584026406&type=3


alecu26

Pe zona care ai pozat, la ce adancime se vede (si inca nu e cota finala) va fi cel mai probabil tunel. Din ce vad s-a schimbat tehnologia, si se face cut&cover. In ultimile poze se vede ca deja pe anumite zone au pus al doilea rand de spraituri. Acestea sunt temporare, si pe masura ce se va realiza structura de beton a tunelului, acestea se vor elimina, intrucat peretii vor fi mentinuti in pozitie de peretii si structura tunelului.

Când adâncimea va scadea, se va renunta la cut&cover si se mentin doar acele tuburi metalice, executate peste gabaritul trenului. Când va scadea si mai mult inaltimea transeei de acces se va renunta si la sprijinirile metalice, si vor ramane doar acei pereti.

Iesirea din tunel inspre Orastie este cam pe unde e cladirea aceea cu acoperis rosu.

Ce nu inteleg eu la proiectele CF, de ce se executa o transee sprijinita chiar si la inaltimi de 3-4-5 metri a sapataurii. Ca sa nu mai spunem ca practic tunelul se face la adancimi maxime de debleu de vreo 20 de metri. Salini ar fi ras cu lacrimi. La un moment dat am inteles ca ar fi vorba de riscul de inzapezire daca se face debleu normal. Peste nu stiu cati metri intre coama debleului nu stiu cum se misca curentii de aer.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).