Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

alexa_adrian2001

Acum ca am vazut ca Alpenside au terminat acest mini sector de autostrada de ce nu ne-am miscat mai repede sa pregatim altul/altele pentru companii de talia lor?

Hai fratilor(din CNAIR) sa pregatim sectoare mici unde si ai nostri pot participa si sa faca fata cu brio.
Asadar uitandu-ma pe harta API eu vad ca am putea scoate rapid la licitatie vreo 4 mici sectoare.
Prioritatea ramane de vazut:
F1: Cristian - intersectie cu E68 (cu nod)
F2: E68 - catre Cristian pana la urmatoarea apropiere de acelasi E68 (cu nod)

Faza 1 & Faza 2 ar merge bineinteles si impreuna: ar functiona f frumos ca si centura pentru Codlea

Faza3: Rasnov - intersectie cu Dn73 (cu nod)
Faza 4: Intersectie cu Dn72 - Predeal (cu nod)

Sunt bineinteles niste propuneri, nu conosc foarte bine terenul.

Stiu ca Brasov - Sibiu e cam in aer la nivel de documentatii si dorinte de a se lucra acolo.
Dar daca tot au facut acest mini lot ar trebuie sa se gandeasca rapid la alte mini proiecte, altfel ce face Alpenside cu forta lor de munca? (stiu ca nu se fac proiecte targetate :)) )


Bachus01

F1 si F3 ar oferi o utilitate mult mai mare la tronsonul actual . Doar ca F1 cred ca faca parte din SF Brasov Fagaras si acolo sunt probleme , iar F3 posibil sa faca parte din noua licitatie pt SF Comarnic - Brasov . Bineinteles , daca se doreste se pot gasit solutii .

Obligatoriu cu giratorii pe capete :D

bgd77

A3 Brasov, filmat pe sensul Brasov - Pitesti. O sa urmeze si sensul invers.


pasadia

Pentru că nu au documentația necesară. Adică spre nord nu există AM, spre sud există unul de prin 2006 sau 2007 care probabil nu ar "rezista" dacă ar fi contestat.

Tehnic vorbind, dpmdv nici lotul asta nu e "cusher" pe partea de permisivitate pentru fauna locală. Exista practic o singură subtraversare pentru fauna sălbatică, dar aceasta este puternic antropizataă (case, DN73A, CF Brașov - Zărnești). În rest cele 3 supratraversări cu drumuri agricole nu cred că vor fi atractive pentru animalele sălbatice. Iar zona cred că e de la sine înțeles că are o faună bogată, cel puțin pe partea de mamifere (urși, căprioare, vulpi, arici, iepuri, etc...). 

Dar sa zicem că tronsonul e scurt și probabil principalele rute erau oricum pe la sud de Râșnov. Dar vom vedea în timp efectele.

naivu

F1+F2 sunt parte din SF Făgăraș-Brașov unde nici nu s-a lansat licitația pe elaborare, F3+F4 din SF Ploiești-Brașov unde abia s-a lansat licitația.
F4 va implica un tunel de 4,4km în pantă, oricât de scurt îl faci nu va fi niciodată "miniproiect" (după cum nici podul de la Brăila nu-l consideră nimeni miniproiect).
Dacă se scot la licitație, nu e sigur că va câștiga Alpenside; nu prea mai merge licitația cu dedicație în .ro!
Alpenside nu e așa extraordinar, e clona făcută de Straco în perspectiva falimentului iminent. Porțiunea de A a făcut-o în cele 18luni contractuale, doar drumul de legătură putem zice că a fost terminat în avans; a făcut o treabă corectă, pt care merită felicitat, dar nu extraordinară!

razvan96

Alpenside are o grămadă de proiecte în implementare la nivel local, mai ales în București-Ilfov și Iași, nu se fac doar autostrăzi în România. Asta dincolo de ce s-a zis înaintea mea, că nu avem documentații pentru acele loturi.

bgd77

A3 filmat dinspre Rasnov spre Cristian:


Vlad94

Sper ca in nodul Fagaras nu va arata precum cel din harta api. Este clar ca lumina zilei ca fluxul principal va fi Sibiu-Brasov. De asemenea, nici nu stiu de ce s-a dorit o autostrada Fagaras-Targu Mures-Turda si nu Fagaras-Sibiu-Sebes-Turda.

gruiarew

Scuzați că întreb iar prostii. Era nod prevăzut la Cristian? Sau de ce se "îndoaie" așa acolo? Eu aș fi legat-o de E68 și cu descarcare pe județeanul respectiv 112B. Scuze dacă s-a discutat deja.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

carutasul

^^îmi aduc aminte destul de bine că a existat un lobby al UDMR pentru a trece și prin ținuturile "maghiare" probabil în ideea că autostrada va aduce după ea creștere economică ( pe vremea aia liderii lor politici mai erau preocupați și de asta :)). Însă în timpurile alea nu exista A10 deci era oarecum indiferent, după părerea mea A10 exclude pentru o perioadă tronsonul Brașov-Tg-Mureș. Evident, asta nu înseamnă că nu ar putea moderniza drumurile locale, să mai facă niște centuri, ceea ce ar însemna cam același lucru din punct de vedere economic câtă vreme traficul principal o să meargă pe A10... Oricum traficul era enorm pe Sibiu-Brașov acum doi sau trei ani când am circulat ultima dată pe acolo, mi se pare extrem de util acest tronson din o mie de motive...

bgd77

@gruiarew

Da, asa era prevazut sa se faca de multa vreme:


RobertH

@user201 Nu e drum express, e clar DN. Indicativul lui e DN73G.

gruiarew

Mulțumesc frumos bgd77. M-am prins ce și cum. Brusc s-a făcut lumină.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

bgd77

Cu placere, ma bucur ca a ajutat. Totusi, ma gandesc ca in viitor e posibil sa vina cu alte solutii. Sa vedem SF-ul pe Fagaras Brasov ce o sa ne aduca.

Dominik

Autostrada A3 Râșnov-Cristian și Drum de Legătură DN73G, cu o zi inainte de inaugurare.

You're in Steelers Country