Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

12 luni consecutive o sa contina 2-3 luni in care nu se poate lucra, oricum ar incepe. Daca incepe in mai, o sa fie mai putin timp pana in decembrie si o sa fie o luna in plus la anul, adica 8 luni de lucru efectiv in 2016 si una in 2017. Daca incep in 3 saptamani, o sa aiba 9 luni de lucru efectiv in 2016. Nu vad diferenta  :o.

ciprebbe

in luna aia se poate asfalta   :p
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

clau

Oricum ai lua tot nu ai 12 luni bune de lucru... Nici daca aveau AC in ianuarie tot aia era... Ideea e daca fi fizic pot termina in 9-10 luni nu 12

alecu26

Ordinul de incepere se da cu ceva anticipatie....de cateva zile. Nu poti sa dai ordinul de azi...ca incepi maine. Nu se practica.

Asa ca un ordin de incepere undeva cu incepere efectiva in 15 aprilie sau prin mai, iunie..e perfect. se ljucreaza in forta anul asta...si chiar cu o mica pauza iarna....pentru asfalt o sa fie 2 luni suficiente 15 martie-15 mai.

1-2 zile de vreme rea pot fi oricând. Sunt exceptii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bridge

#9019
Quote from: alecu26 on March 24, 2016, 05:45:26 PM
Ordinul de incepere se da cu ceva anticipatie....de cateva zile. Nu poti sa dai ordinul de azi...ca incepi maine. Nu se practica.

cu min.42 de zile inainte(daca Antreprenorul isi mentine Propunerea Financiara).

alecu26

eu ma refeream la cele 7 zile de aici. Cele 42 de zile sunt deja in trecute si CNADNR e in offside demult...dar cred ca s-au inteles de comun acord sa nu respecte cele 42 de zile.

8.1. Începerea Lucr􀄃rilor
Inginerul va transmite Antreprenorului o în􀜈tiin􀜊are privind Data de Începere a lucr􀄃rilor cu cel pu􀜊in 7 zile înainte
de aceast􀄃 dat􀄃. Cu excep􀜊ia altor prevederi ale Condi􀜊iilor Speciale Data de Începere a lucr􀄃rilor nu va dep􀄃􀜈i cu
mai mult de 42 de zile data primirii de c􀄃tre Antreprenor a Scrisorii de Acceptare.

Dar intradevar e modificata clauza generala in conditiile speciale. Si intradevar...e problema cu cele 365 de zile si aici...

8.1.Începerea Lucrărilor Inginerul va trimite Antreprenorului o înştiinţare privind Data de Începere a Lucrărilor cu cel puţin 42 zile înainte de această dată şi Data de Începere a Lucrărilor nu va depăşi cu mai mult de 365 de zile data semnării Acordului Contractual.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marisRO

,,Am identificat un stoc semnificativ de probleme la proiectele aflate în execuție. Aici vorbim de tronsoanele Sebeș-Turda, Lugoj-Deva și autostrada Transilvania. Până la vară vrem ca aceste probleme să fie clarificate și mare parte din proiectele în execuție să fie finalizate", a precizat Homor la conferinta Capital.

Deci lotul Tg. Mures - centura, este din "stoc" si se rezolva pana la "vara", poate pana la vara 2016, sau 2017 sau ... poate de la sine ... ca si restul problemelor de restul loturilor A3 sau A1, sau A10 sau ...

NGC

Quote from: cutter on March 24, 2016, 12:56:59 PM
NGC20: s-a lamurit. Este intr-adevar o mica revizuire la Tg. Mures-Ogra. E pentru organizarea de santier.

Ma gandeam eu si am scris ieri la un moment dat ca e doar o formalitate, dupa care am sters asta pana aveam confirmarea.
Dar confirm si eu, si asta inseamna ca am avut dreptate. :p

NGC

#9023
Quote from: bridge on March 24, 2016, 05:01:39 PM
Lemacons SRL - Vega 93 SRL - ARCADA SRL a transmis catre CNADNR o Instiintare de Reziliere pentru Lot I Tg Mures-Ungheni +drum de legatura.

Quote from: bridge on March 24, 2016, 05:11:04 PM
Oficial, pentru ca au trecut 365 zile de la semnare Acordului Contractual.

Pentru toate cele 4 contracte semnate anul trecut, au trecut mai mult de 365 de zile de la semnarea contractului. ;)

TGM - OGR 1: 11.03.2015, LEMACONS + VEGA '93 + ARCADA
TGM - OGR 2: 24.02.2015, STRABAG

OGR - CTR 1: 16.02.2015, GEIGER
OGR - CTR 3: 19.02.2015, STRACO

clau

In mod normal( dupa contract) sunt ca si reziliate toate contractele... Doar Iernut Chetani ca nu e semnat e ok...

bridge

^^Ceilalti si-au prelungit(probabil) perioada de valabilitate a ofertei.

clau

Fiind vorba de contracte semnate probabil ca trebuie acte aditionale pt fiecare pt prelungirea celor 365 zile cu inca n zile...

vancouver

Fiind clauza a unui contract semnat, este necesar act aditional de modificare a acelei clauze, cu acordul ambelor parti. Daca o parte nu vrea, papa.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

Eu cred ca sunt notificari normale intre parti. "Normale" pentru tara noastra.... asta zic. Adica nu cred ca beneficiarul (CNADNR) sau constructorii vor reziliere. E stupid, ar pierde toata lumea.

alecu26

Si eu cred la fel. Un prieten de la Arcada mi-a spus ca, chiar umblau zilele trecute dupa tot felul de hartii legate de organizarea de santier. Parca chiar obstinuse toate hartiile necesare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).