Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 33 Guests are viewing this topic.

NGC

#30120
^^

Se joaca meciul privind rezilierea contractului pentru Scoarta - Pitesti si meciul privind documentul constatator "negativ" pentru STRABAG si tabara pro-Beni ar avea motive sa aiba rezultate favorabile.

hvm

@Ionut

Concluzia pe care am tras-o eu din ce s-a discutat pe forum si ce articole am mai vazut in mediul online e ca insa se incearca "rezolarea situatiei" astfel incat new Beni sa fie bine merci. Acum nu stiu, e posibil sa gresesc si toata lumea sa caute acum o solutie sa nu pierdem timpul spre binele romanilor  :lol:  :lol:  :lol:

Sa inteleg ca tu stii mai multe si nu e vorba de faptul ca lupta de culise e mare? Cam la fel de mare ca si pe Biharia - Chiribis unde avem mari sanse sa nu se faca nimic dupa 2 ani de la semnarea contractului si sa nu plateasca nimeni nimic pentru asta? Parerea mea e ca toate astea o sa vina probabil la pachet, in functie de ce tabara castiga. Oricum tot ce se poate ca tu sa stii mai multe din culise decat noi si de asta sa fii uimit ca acele concluzii pe care le tragem unii dintre noi nu sunt corecte.


Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Ionut

Cam greu cu culisele în perioada asta pentru că nu mai avem așa multe urechi. Dar da, beni are lobby puternic in CNAIR. Doar eram curios ce știe @NGC și cam care ar fi teoria/motivele de amânare. :)

bacovia

nea beni are niste prieteni cu ochi albaștri

mirceaeliade

#30124
>Șeful Autostrăzilor : Decizia (de reziliere) pentru lotul Chiribiș-Biharia va fi anunțată peste câteva zile

>Fără să specifice clar că încetarea contractului se va face prin reziliere, Pistol a lăsat să se înțeleagă aceasta ar fi opțiunea către care se îndreaptă CNAIR. (n.r. încetarea cu acordul părților nu presupune sancțiuni pentru antreprenor, în timp ce rezilierea înseamnă certificat negativ, adică interzicerea participării la licitații pentru o perioadă de 3 ani)

>Cristian Pistol :  ,,În momentul de față, după cum știți, constructorului i-am dat numeroase șanse de a se apuca de treabă. Am înțeles situația în care se află, dar este evident că nu mai putem continua așa... verificăm dacă nu cumva este și o culpă a autorității contractante ( CNAIR) în cazul acestui contract. Ce pot să vă spun este că acest contract a fost semnat în baza ordinului 600, cu prevederi extrem de clare, antreprenorul a știut de cerințele și rigoarea acestui contract înainte de semnare. Potrivit contractului, lucrările care sunt clamate de constructor ca fiind suplimentare, se regăsesc în riscurile pe care și le-a asumat la semnarea contractului"

https://economedia.ro/seful-autostrazilor-decizia-de-reziliere-pentru-lotul-chiribis-biharia-va-fi-anuntata-peste-cateva-zile-cum-explica-seful-cnair-taraganarea-deciziei-pentru-deblocarea-lotului-de-pe-autostrada-tran.html

TeoH9

Cam da de inteles cu nu se va face amiabilă rezilierea, ceea ce e bine

marinul

Din ce zice Pistol pare amiabila, doreste sa le plateasca proiectarea, probabil si organizarea de santier. Nu mai tin minte Corsan nu avea finalizat proiectul tehnic? Bani sigur au primit in avans

https://fb.watch/b_owHRBi_D/

Adisan

#30127
Nușfalău - Suplacu de Barcău, filmare completă 26.03.2022


Zona Nădăşelu 26.03.2022


nctind

#30128
Oare cum influenteaza acest proiect viitoarea continuare a autostrazii A3, Cristian - Codlea?

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Adisan

#30129
Zona Mihăieşti, subsectiunea 3A, Lot2 din 26.03.2022


Zona Sântă Măria, subsectiunea 3B, Lot2 din 26.03.2022


Fabrica de grinzi, nod rutier Zimbor 26.03.2022


StefanCelMare

#30130
Când vezi UMB la lucru, nu poți să nu te întrebi ce naiba face CNAIR cu loturile alea de câmpie (de la Suplacu de Barcău spre graniță).
O să vină 2024 și se deschid toate loturile UMB, net mai dificile, și rămân nefăcute loturile de câmpie, mai ușoare.
Ai zice că m-am obișnuit după atâția ani pe forum, dar unele (in)decizii ale CNAIR continuă să mă calce pe nervi suficient cât să îmi fie greu să mă abțin de la injurii pe forum.
E foarte posibil ca și 2022 să fie an pierdut pe cele două loturi.
Inadmisibil.

GIV

nu e posibil, e sigur..

Adisan

Nădăşelu - Topa Mică, filmare completă 26.03.2022


mirceaeliade

e posibil ca astea ultime 2 loturi de pe A3 sa fie "cu comanda" de intarziere pt ca nu mai sunt destui bani la buget, sau mai bine zis nu e vointa sa se mai puna bani de la buget pentru autostrazi? adica CNAIR stie ca daca anunta castigatorul, CNAIR sau MT nu are de unde sa plateasca?

zone_rider

Cum sa nu fie bani, in conditiile in care stadiul absorbtiei fondurilor europene pe categoria transporturi este 56.3% (4 martie 2022)?