[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

4est

Casa respectiva a fost construita DUPA ce au inceput lucrarile la pod.  Erau unii acolo care vindeau scanduri. Si cand ii intrebai de factura ziceau sa vii mai tarziu/maine
Intr-o toamna (cred 2014) erau doar scanduri in curte. In primavara a aparut si casa

dumbravaandrei

^^
Precum am mai spus: Stabilus-Sanpetru a fost tot timpul deschis, chiar daca nu pe ambele cai de rulare. Sunt 2 cai de rulare, fiecare cu 2 benzi, 2x2.
Volosesc zilnic VO, chiar si dimineata am trecut pe acolo :)

pasadia

Quote from: pasadia on November 10, 2016, 12:25:31 AM





Deci azi dimineata am remarcat ca au aparut sageti pe asfalt care sa indice celor din banda II sa se mute in banda I. Si in plus au aparut si marcaje hasurate in zona delimitata prin care nu ar trebui sa se circule. Nu am apucat sa fac poze, ma grabeam spre Iasi, dar maine le fac.

Si daca mai tin cont ca ieri aparusera si marcajul de cedeaza trecerea inscriptionat pe asfalt in celalalt capat al centurii... Pff, mai astept si benzi rezonatoare si o sa ma consider Nostradamus (caci deh, de cu o saptamana inainte imi imaginasem ca asa vor arata lucrurile la un moment dat). Dar sa fiu al naibii daca las lucrurile asa.   

cristi5

#558
Quote from: pasadia on November 19, 2016, 07:26:20 PM
Cat priveste desenele: de la giratoriu sudic se circula doar pe breteaua din est (celelalte 2 nu exista inca, acolo e santier pentru rampa pasajului). La intersectia bretelei pe care se circula cu centura e acel mic sens giratoriu improvizat (si tot acolo pleaca breteaua spre Sanpetru). Pe ambele bretele se circula acum in dublu sens (chiar daca in planurile finale sunt prevazute cu sens unic pe unele portiuni). Pe partea nordica, pe sub pasaj, se circula improvizat si spre casele aflate la vest de rampa nordica a paaajului.

Am pus asta pe OSM chiar daca probabil nu e total corect (imi pare rau daca nu inteleg din prima). Am sters vechea configuratie care e clar incorecta (centura trece prin insula unui giratoriu). Rog pe toti brasovenii care trec prin zona sa ma ajute sa corectez. Va aparea in cateva zile pe OSM in formatul stiut.



detaliu:



Legenda:
- verde: drum national sau legatura spre drum national
- portocaliu: drum secundar
- punctat: drum in constructie
- sageti: sens unic (ce nu are sageti e in ambele sensuri)

In dreapta e sensul giratoriu temporar, desenat mic de tot, nu se vede bine (e un punct rosu acolo, pus automat de editorul OSM la orice giratoriu care da intr-un drum cu circulatie in ambele sensuri)
Chiar daca geometric desenul nu e corect, se poate merge asa:
- Sanpetru-Sibiu pe breteaua dinspre Bucuresti, apoi pe sub pasaj si (aprox) pe viitoarea bretea spre Sibiu
- Bucuresti-Sanpetru pe bretea
- Brasov-Bucuresti din giratoriul de pe 13 Decembrie pe breteaua spre est
- Brasov-Saneptru pe breteaua spre Bucuresti apoi prin giratoriul temporar si apoi pe breteaua Bucuresti-Sanpetru

Intrebari:
- se poate merge Sanpetru-Brasov, sau se merge spre Sibiu intai si se iese de pe centura prin alta intersectie?
- e gata giratoriul din Sanpetru?
- va mai exista iesirea de pe centura spre nord pe Narciselor (vizibila in dreapta in imaginea de ansamblu) sau pot sa o sterg?

Multumesc!

pasadia

Scuze, asta e imaginea pe care nu ti-o trimisesem pe privat:



Legat de desenele tale, eu tot nu inteleg ce vrei tu sa prezinti: pe unde se circula acum, pe unde se va circula in viitor sau si una si alta de iese un talmes-balmes?
Iar in ceea ce priveste intrebarile tale:

- se poate merge Sanpetru - Brasov sau invers prin sensul giratoriu (ca doar de asta e sens giratoriu ca sa asigure toate relatiile si sa le blocheze traficul din toate directiile)
- din cate stiu nu, dar eu am fost pe acolo acum 2 saptamani parca (sunt pozele mai sus)
- nu, nu va mai exista iesire spre nord pe str. Narciselor (ma rog, acel drum de pamant nici nu cred ca poarta numele asta in partea Nordica a centurii); de altfel nici spre sud nu exista legatura intre centura si acea strada, cred ca va construe primaria Brasov o legatura intre strada si breteaua dinspre 13 Decembrie in zona virajului la 90 de grade.

Si inca o observatie: in sensul giratoriu improvizat se asigura si relatia Sanpetru - Sibiu (ma rog, asta presupune un viraj la vreo 20 de grade, dar merge cu masina mica). Da, exista si posibilitatea de a merge pe dincolo, pe sub baraj, dar pe acolo nu e asfaltat, e mai off-road.

pasadia

Si mai am o rugaminte: la nodul centurii cu DN11 deseneaza de rog si o bretea distincta, aflata la nivelul solului la vreo 2 metri vest de giratoriu desenat (tot sub pasaj), care ar deservi celor care vin dinspre sud (DN1, Darste) si vor sa se intoarca inapoi la 180 de grade. Din punctual meu de vedere e complet inutila si mai degraba incurca, dar asta e, daca ei au considerat-o necesara...

cristi5

#561
Quote from: pasadia on November 22, 2016, 10:26:59 PM
Legat de desenele tale, eu tot nu inteleg ce vrei tu sa prezinti: pe unde se circula acum, pe unde se va circula in viitor sau si una si alta de iese un talmes-balmes?

Si una si alta, va fi ok odata ce pricep configuratia. Geometric incerc sa respect configuratia finala. Cand e gata trebuie doar adaugat niste sensuri unice si "deschis" niste segmente in constructie.

Quote from: pasadia on November 22, 2016, 10:26:59 PM
- se poate merge Sanpetru - Brasov sau invers prin sensul giratoriu (ca doar de asta e sens giratoriu ca sa asigure toate relatiile si sa le blocheze traficul din toate directiile)

OK nedumerirea mea era asa: in proiect, breteaua de iesire Bucuresti-Sanpetru incepe mai la vest decat e acum giratoriul si nu pricepeam cum poti sa vii din Sanpetru si sa intri direct in giratoriu fara sa intersectezi traficul spre Sibiu. Dar n-am citit eu bine, e o banda suplimentara acolo (cele 2 ale centurii + banda de decelerare)

Acum e ca mai jos, ceea ce e topologic echivalent cu desenul tau (mai putin traficul rezidential)


pasadia

Pai situatia e cam asa  - in zona pasajului, pe centura (in ambele directii DN11<->DN13) se circula pe firul sudic, adica pe cele 2 benzi ale firului sudic. Pe firul nordic si pe banda de decelerare Buc ->Sanpetru se circula in momentul de fata pe relatia Sanpetru<->sensul giratoriu improvizat (SGI). Cam in zona in care traficul actual aparaseste firul nordic al centurii exista acea legatura spre vest, pe sub pasaj, gandita initial sa deserveasca rezidentii de la vest de rampa Nordica ( dar din care se poate intra apoi in sensul DN11->DN13 al centurii)

In restul lotului lor VIAROM-ul se tot joaca cu firul pe care il tine deschis circulatiei. Vineri seara, intre DN11 si SGI era deschis firul sudic, duminica au mutat traficul pe firul nordic. Ma rog, pe mine nu ma deranjeaza asta atat de mult, dar dumbravaandrei e in mod sigur exasperat de joaca lor.

Fata de ultimul desen mai am o observatie: deocamdata se circula pe la est de rampa Nordica, nu pe amplasamentul ei. Sau altfel spus zona in constructive a rampei nordice e mai lunga (la fel ca cea sudica) iar banda verde deschisa circulatiei e la fel de lunga dar e imediat la est de rampa.

cristi5

#563
Quote from: pasadia on November 22, 2016, 10:30:59 PM
Si mai am o rugaminte: la nodul centurii cu DN11 deseneaza de rog si o bretea distincta, aflata la nivelul solului la vreo 2 metri vest de giratoriu desenat (tot sub pasaj), care ar deservi celor care vin dinspre sud (DN1, Darste) si vor sa se intoarca inapoi la 180 de grade. Din punctual meu de vedere e complet inutila si mai degraba incurca, dar asta e, daca ei au considerat-o necesara...

Asa? E chiar periculos, daca o iei la dreapta cu 2m mai devreme, ajungi inapoi la Zizinului...


cristi5

#564
^^atat timp cat rutarea e corecta pe toate relatiile (Sanpetru, Brasov, Bucuresti, Sibiu), deocamdata sunt multumit. Se va schimba de mai multe ori pana se deschide pasajul dar ideea de baza cred ca va ramane asa.

Ce e interesant e ca acum poti s-o iei la stanga Brasov-Sibiu, Bucuresti-Brasov, Sibiu-Sanpetru, Sanpetru-Bucuresti... Iar la sfarsit nu se va putea decat prin giratoriile din Sanpetru si respectiv 13 Dec.

Inca o intrebare, acel giratoriu de pe 13 Dec e totuna cu giratoriul unde se poate intoarce cand iesi de la mall spre nord "pe la Starbucks" (de exemplu cu taxi)? Daca nu, lipseste un giratoriu de pe OSM...

pasadia

Quote from: cristi5 on November 22, 2016, 11:06:20 PM

Asa? E chiar periculos, daca o iei la dreapta cu 2m mai devreme, ajungi inapoi la Dârste...


Eh, nu chiar la Darste caci e sens giratoriu la DJ103A. Sau la intersectia cu acea centura de shopping de pe vechiul tronson de centura. Dar da, e stupid, pana si eu am tendinta de a folosi acea bretea cand vin spre giratoriu. O sa fac vreo 2 poze cu ea ca sa se inteleaga mai bine.

JohannDB

#566
Vineri dupămasa, pe la ora17: am avut ocazia să "fac o tură" pe noua secțiune de centură, dinspre Dărste până la Uzina II....Poliția la locul ei la podul peste Timișul Sec cu luminile albastre aprinse, dar care abia se vedeau prin ceața care ara în zonă....  Am revenit pe centură de la Nodul DN11/Stabilus spre Dărste pe la ora 18:50....Tot ceață, dar traficul moderat (mulți o mai luau pe "traseul vechi", adică prin Triaj și pe Fundătura Hărmanului-CET-Uzina II-Darste).
  Suprafața de rulaj bună, însă la podurile peste  care am trecut sunt diferențe între pod și rambleu, se simt micile "trambuline", din păcate ( și ca o notă, pe A1 Sibiu-Deva, la poduri aceste trambuline se simt tot mai tare în ultima vreme, cu precădere la km 315, unde se tot acoperă tasarea cu asfalt....)
LUNI DIMINEAȚA, orele 9:25, la conexiunea lotului nou, la podul peste Timișul Sec, a avut loc PRIMA TAMPONARE.......Veneam pe vechile "4 benzi" dinspre Uzina II spre Dârste și aici la pod, cei care merg spre Dârste au "cedează trecerea" pentru cei care vin din stânga, pe sectorul nou, dinspre Triaj-DJ 103 A. În fața mea, un camion de 7,5 tone n-a mai oprit (din motive numai de șofer știute, deși semne sunt) și s-a înfipt în scândurile dintr-o remorcă (platformă de transport turisme) atașată la un SUV și care SUV a oprit regulamentar pentru a acorda prioritate..... Pe jos, cioburi de la farurile sparte de la camion, plasticăraie și lichid de răcire... La SUV scândurile deplasate la limita la care mai să intre în spatele SUV-ului.... În rest toți sănătoți !!!

pasadia

Quote from: cristi5 on November 22, 2016, 11:12:23 PM
Inca o intrebare, acel giratoriu de pe 13 Dec e totuna cu giratoriul unde se poate intoarce cand iesi de la mall spre nord "pe la Starbucks" (de exemplu cu taxi)? Daca nu, lipseste un giratoriu de pe OSM...

NU. Giratoriu lipsa de pe OSM exista pe GMaps, e la intersectia 13 Decembrie cu str. Henri Coanda.

JohannDB

 Pentru "cristi5" , o completare la ceea ce a spus "pasadia"....deschide aici (pe G.Earth, sunt numai prefigurate).....https://www.google.ro/maps/@45.6725514,25.6174506,16z

goanga

De ce nu avem deloc trasat pe GMaps tronsonul 1? Nu e nimeni map maker pe aici?