Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

alecu26

Teoretic da, si in FIDIC ul folosit cum trebuie Inginerul e gardianul respectarii conditiilor contractuale, impartial si consultant al ambelor parti. In Romania, in realitate....e cam ca si CCR ul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

danutzu_1069

Eu ma refeream la sfaturi catre cnair care sa ajute antreprenorul... Adica impartialitate....

paulmare

Aktor a comandat la vreun furnizor de confectii metalice ce are de facut pe lotul 2 ? Au vreun termen clar de genul pe data de 1 Martie incep sa vina tirurile cu bucatile care se asambleaza pe santier - cum au fost cele de pe lotul pizzarotti ?
Daca nu si-au comandat astea si nu au termen clar de la un furnizor serios - inseamna ca ne aburesc iarasi

voicul

Nu a zis UMB ce vrea sa faca pe LD4 (si sunt deschisi la sesiunile foto, intrari pe santier). Crezi ca iti va zice Aktor ce (nu) face?

In alta ordine de idei au mai aparut imagini noi (pentru mine - nu stiu de cat timp sunt) din satelit la intersectie A1 - A10.

Dominik

Mai lucreaza Pizzarotti zilele astea ceva pe lotul 1 ??
You're in Steelers Country

horatiu.cosma

^
Da, fac oameni de zăpadă.
^^^
Ce să fie comandat? Pentru partea de beton e reziliat contractul și pentru metal nici măcar nu au semnat ceva și nici nu vor semna, că nu apar bani din neant. Singura șansă e să bage ceva bani mama din Grecia, dar s-a schimbat conducerea, noii șefi sunt cu regenerabile, electrice, eoliene. Orice zi de întârziere cu rezilierea că poate poate e fix o zi pierdută.

paulmare

pai poate intra acuma restul de plata la ciotul de la a3
si cnair poate sa le ceara sa arate unde au comandat tablierele sau grinzile si cand au termen de la furnizor sa ajunga la aiud

adiarc

fiecare zi pierduta cu rezilierea inseamna mult mai multe zile pierdute
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Quote from: Dominik on December 18, 2018, 05:47:35 PM
Mai lucreaza Pizzarotti zilele astea ceva pe lotul 1 ??

Turnau beton la o pila de la supratraversarea CF ieri.
O sa mai trec joi prin zona


ddfab

la alba nord, azi, nimic... zapada 20-25 cm...intrarea spre deal, din sensul giratoriu  a fost barata cu gerd portocaliu. se pare ca au pregatit de iarna zona...
in urma cu cateva zile au inceput sa descarce grinzi metalice pentru viaductul peste cf. au amenajat o platforma dincolo de CF. poate merg pe acelasi principiu ca la podul metalic de la paraul iovului... adica se apuca de suduri pe platforma si apoi ridica peste CF.

ddfab

^^^ am gasit niste fotografii facute in 14.12.18, cu descarcarea grinzilor din primele transporturi, pe platforma amenajata linga CF







cam asta este din zona...

alecu26

Banuiesc ca pana nu pleaca forezele de aici, nu vedem miscare serioasa in nod la Sebes. Pe langa o singura echipa de fierari...acum sunt doar doua foreze care se plimba dintr-o parte in alta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ddfab

^^^ cele 2 foreze, acum sunt "parcate" langa CF, cu bratele coborate  :(. Nu prea vad vreo intentie de a lucra ceva...Deh, a venit iarna...

adiarc

Toti constructori seriosi (Umb,Tirrena,Porr),au forat si turnat beton in partea subterana a pilelor,la greu.....pe o vreme mult mai rece decat e acum afara...dar deh...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura