Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Ionut

Se va gasi o rezolvare a situatiei cu Euroconstruct. Daca nu, evident, se va rezilia contractul, asa cum s-a intamplat cu Alpine, daca mai tineti minte (e drept ca ei au falimentat).

medicul de garda

Pai la Lugoj-Deva lotul 3 cum s-a putut? Ca parca Teloxim era lider de asociere si a preluat Comsa dupa insolventa lor. Precedente sigur exista, ar fi culmea sa se lege si de prostii de genul asta.
Trust me, I'm an east-european doctor!

Allex

Pai din cate stiu se poate, dar trebuie aditional la contract. Acolo cred ca e adevarata problema. Asta in cazul in care Aktor si Euroconstruct cad de acord.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Daca sugerezi ca ar fi probleme sa se inteleaga Aktor cu Euroconstruct, nu iti face probleme. Se inteleg. Aktor a zis de multe ori ca vrea sa duca la final contractul si Euroconstruct nu are nicio problema in a renunta in favoarea Aktor. Cel putin pana acum nu sunt probleme... la noi orice e posibil, insa deocamdata nu avem motive sa ne facem griji din cauza asta.

AlinC

#9934
Se pare ca sunt destui creditori care au inceput sa recurga la procese pentru neplata lucrarilor de pe lotul 2 de catre asociere:

https://ziarulunirea.ro/autostrada-sebes-turda-lotul-2-tribunalul-alba-a-dispus-infiintarea-sechestrului-asigurator-pe-conturile-constructorilor-464182/

tom_sawyer

#9935
ST4:

QuotePurtătorul de cuvânt al CNAIR a precizat că lucrările la CIC nu vor împiedica însă recepţia lotului de autostradă, întrucât nu afectează drumul propriu-zis.

Recepţia lotului 4 al autostrăzii Sebeş – Turda ar putea avea loc în luna martie, dar, şi aşa, nu se va putea circula pe el până când nu va fi deschis şi lotul vecin.

economica.net

Ionut

Se mai "negociaza" cu TS... cine stie cand se vor intelege. Mie unul imi e clar ca TS nu se va atinge de uzura.


Ionut

Titlul articolului este foarte inspirat. :lol:
Hai cu recepția aia! Uite ca se poate si fara CIC.

Uite ca daca se vrea, se poate. Ce nemernici...

AkaManah

O propozitie a articolului lasa niste semne de intrebare. Recepţia lotului 4 al autostrăzii Sebeş – Turda ar putea avea loc în luna martie, dar, şi aşa, nu se va putea circula pe el până când nu va fi deschis şi lotul vecin.   Deci, lotul 3 inca e in aer.

papibabone

#9940

Este tot mai clar ca acolo este un razboi de interese (spaga)

adi

au trecut deja de mult de spaga, sunt interese comerciale si politice .... parerea mea

AkaManah

O sa ne coste o gramada masinatiunile astea.

vancouver

Am studiat un pic problematica asfaltului cu prea mult bitum si modul in care se fac testele de rugozitate / aderenta. Adica cele din care posibil sa fi rezultat asfaltul unde "aluneci ca pe gresie" (vezi articolul din economica.net din 02.03.2018).

Intre testele simple este unul de scurgere a apei, adica panta transversala trebuie sa fie peste tot suficienta si apa sa se scurga efectiv. De unde trag concluzia ca temerile legate de lipsa de aderenta, pericolele, sunt pe carosabil umed si in combinatie cu apa care nu se scurge bine.

Daca testul ca apa si inca un test pe care nu l-am inteles nu dau rezultat concludent la fata locului, se iau probe si se fac teste in laborator. Acestea mimeaza uzura asfaltului in timp, dupa ce pe acolo vor trece mii de camioane. Astfel se poate vedea cum se va comporta asfaltul peste mai multi ani. Daca are prea mult bitum intr-adevar poate deveni sticlos sau alunecos sau apar sleauri, care permit apei sa balteasca si deci favorizeaza aquaplanarea.

Concluzia mea: subiectul trebuie tratat cu seriozitate, nu e suficient ca acum asfaltul este ok. Pe de alta parte rezulta ca NU ACUM asfaltul este ca gresia uda, ci peste cativa ani. Ca atare, dupa parerea mea, NU SE JUSTIFICA nedeschiderea traficului. Si cum deformarile si reducerea aderentei vor aparea ca urmare a traficului greu, macar pentru autoturisme ar trebui deschisa autostrada.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cristi5

Si nu pot *atunci* inchide cate o banda sa repare?

E posibil ca gresia/faianta de baie sa apara in 10 ani? Ca CNAIR atata cere garantie daca bine retin.

Regulamentul de receptie e absolut aberant, in loc sa rezolve lucrurile, ne baga in zodia lui "daca si cu parca eventual peste cativa ani". Pai poate sa apara o groapa de toata frumusetea intr-o februarie, in loc de gresia din baia lu' Serbanescu.