[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Azi s-au reintors muncitorii Delta la pasajul Chitila si au inceput sa pregateasca suprafata in vederea aplicarii hidroizolatiei. La pila sau culee e turnare. Se mai lucreaza in afara carosabilului la giratoriul Dragomiresti, cred ca fac un trotuar.

Okesz

De vineri 3 august se chinuie muncitorii sa puna hidroizolatia, insa azi dimineata inca aveau cam 15% din suprafata de facut.
In ritmul acesta poate pana vineri 10 august termina hidroizolatia si poate in weekend asfalteaza podul cu 2 straturi de binder (varianta optimista, evident).
In orice caz, daca vor lucra la fel si pe jumatatea cealalta a podului, poate la final de septembrie va fi gata acest pod (dar fara uzura si rosturi de dilatatie, care inseamna alte lucrari de anvergura pe la noi :) ).


irirat

Am trecut ieri dimineata pe podul de la Chitila, sensul A1->Otopeni. La ora 06:45AM am stat in jur de 20minute la coada de peste un kilometru care se facea din cauza restrictiilor de pe pod. Spre sa se miste pana in septembrie altfel prevad mari probleme odata cu terminarea sezonului de concedii.

vreausosele

Eu nu inteleg cum au voie sa se apuce de astfel de lucrari si sa le lase balta. Chiar nu poate face nimeni nimic in tara asta? Politia rutiera n-ar trebui sa aiba ceva de spus? De cele mai multe ori cand trec pe acolo bate vantul, nu lucreaza nimeni.
Daca acum sunt cozi de 1 km in ambele sensuri, in octombriDe vor fi de 3 km si centura va fi complet blocata. Promit ca ma intorc in octombrie si ma citez.

Tranzitez de 3 ani portiunea asta de centura, modul in care se lucreaza este pete puterea mea de intelegere. Parca cineva isi propune sa lungeasca lucrarile cat mai mult timp posibil. Cineva care lucreaza in domeniu poate imi explica cum e posibil asa ceva ???

Okesz

Pai ce sa faca Politia, fiind o lucrare autorizata si este (sa zicem) corect semnalizata?

In alta ordine de idei, ieri au facut un mare efort si au aplicat vreo 2 suluri de hidroizolatie in loc de 1/zi :) si astfel azi dimineata mai era doar o fasie neizolata.
Sunt curios in cat timp se apuca de asfaltat dupa ce termina cu hidroizolatia.

GDPR

Stati ca mai trebuie sa aplice inca un strat de hidroizolatie  :)

river

Cu podul reparat sau nu, aglomeratia va fi la fel cel putin pe sensul A1->DN1 dimineata din cauza rampei de coborare spre soseaua Chitilei care da direct in giratoriul de sub pod.
Apoi trecerea la nivel cu calea ferata din Chiajna va bloca seara giratoriul de la LukOil, ambele sensuri.

Okesz

Quote from: adrian rosca on August 09, 2018, 10:56:20 AM
Stati ca mai trebuie sa aplice inca un strat de hidroizolatie  :)

Aloleu !  :((

@river: in mare parte sunt de acord cu tine, dar totusi terminarea podului va ajuta mult, de ex. in primavara cand au dat drumul la trafic si pe benzile 1 ale podului, se circula mult mai bine, coda era doar de la giratoriu in sus pe rampa, nu de la Autoklass (sau uneori chiar de la Petrom Rudeni) cum este actualmente.

tom_sawyer

#1988
[176022] / 10.06.2017: "Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"
Oferte deschise in 17.04.2018: 5 oferte
Valoare estimata: 32.945.818,84 RON fara TVA

Ieri, 10.08.2018, a fost finalizat procesul de evaluare pentru ofertele depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și execuție Pasaj Mogoșoaia pe centura București peste DN1A", fiind transmise adresele de comunicare a rezultatului procedurii către toți ofertanții.

Ofertantul desemnat câștigător este SC STRABAG S.R.L., cu preţul de 32.259.665,70 Lei fără TVA.

Durata contractului cuprinde 6 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrarilor și o perioadă de garanție de 120 de luni.

CNAIR

Ionut

Aproape 100% din costul estimat
32,945,818.84 RON fara TVA    Valoare estimata
32.259.665,70 Lei fără TVA  Valoare licitata

voicul

E bine cu 10 ani garantie, dar nu pot sa nu remarc: WOW!

Ionut

Este un pasaj... Nu e mare lucru să dai 10 ani garantie...

adiarc

eu consider chiar putin 10 ani....pasajele facute in Transilvania de firme austriece acum mult timp aveau ....100 de ani garantia....chiar stiu primarii care au fost notificate dupa ce au expirat cei 100 de ani.....

10 ani e f putin si daca te uiti la lucrari finalizate relativ recent.....de ex,cand am fost la inceputul anului in Bucuresti,am constatat,deja,ca pasajul Basarab incepe sa rugineasca serios

bine...aici e vb si de intretinere care nu se face si atunci aceea garantie "expira" mai repede.

scuze de off
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

#1993
^^ Doar scurt la pasajul Basarab: din ce am vazut eu, nu pasajul in sensul de structura de rezistenta, ci niste parapeti / balustrazi sunt ruginite. Tot inadmisibil, la o astfel de lucrare in aer liber la elemente subtiri nu se poate folosi otel care este doar galvanizat sau zincat la suprafata, ci intreaga structura trebuie sa fie din inox. La elementele de rezistenta (grinzi metalice) vopseaua (in general albastra) pare sa reziste bine, ceea ce arata ca toate straturile de protectie sunt intacte.

10 ani garantie mi se pare si mie de bun simt la un pod, dar nu trebuie exagerat. Orice exagerare produce efecte contrare. Primul efect: creste pretul. Al doilea: apar tzepele, adica firme create special pentru constructia unei structuri, incaseaza banul, apoi dispar si degeaba pui garantie 20-30 de ani.

In Germania sunt 5 ani PRIN LEGE si in unele cazuri speciale (gen impermeabilitate) se exitinde la 10 ani. La poduri se da o garantie de 100 de ani numai pe REZISTENTA STRUCTURII. Iar durata de viata programata a podurilor, care trebuie luata in calcul la proiectare, este de 1.000 de ani.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Okesz

Vineri au reusit sa puna complet hidroizolatia (inclusiv pe trotuar), dupa care in weekend au luat o binemeritata pauza.
PArerea mea este ca nu mai pun un strat de hidroizolatie ci direct vine asfaltul, dar recunosc ca nu sunt specialist.
Oricum, azi si maine probabil vor mai face niste nimicuri pe acolo (daca fac), iar de miercuri pana luni iarasi vor fi in vacanta, ca tot poporu'.
Si uite cum se aproprie sfarsitul lui august, cu podul acesta neterminat.

Va aduceti amine de cum speram noi in decembrie sa puna stratul de uzura, sau macar sa completeze cu binder in locurile lipsa (iesire Chiajna).
Pai asa se va intampla si anul acesta, daca vor pune statul de uzura anul acesta, o vor face sigur la temperaturi scazute...