[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Aceste macazuri nu erau instalate in decembrie. Privire spre capatul depoului.




Privire invers, spre Romancierilor.


Spre capat.



Ionut

Mergem inainte, spre Romancierilor, dar NU ajungem la Romancierilor. Vrem doar sa inaintam putin prin depou si apoi sa intram pe tunelul de acces in statia Valea Ialomitei. Pe drum facem niste poze. Aici, in zona de acces in depou, trebuie asezata multa, multa, multa sina...








Ionut

Tunelul de acces in statia Valea Ialomitei. Tunelul este lipit de depoul Valea Ialomitei.

Acces.


Detalii statie...







Ionut

Valea Ialomitei. Una dintre cele mai frumoase statii... poate cea mai frumoasa, alaturi de Eroilor 2 (care va avea lumina naturala).







Incercam si putina poezie vizuala. Nu prea mi-a iesit...

Ionut

Dam un "skip" statiei Romancierilor (lasam pe data viitoare) si ajungem la statia Parc Drumul Taberei. Si aici progresele sunt vizibile de la ultima vizita din decembrie. Finisajele prind contur. Avem deja panourile instalate pe pereti pe suprafete intinse. Pe jos peste tot pe unde vedeti placi OSB este pusa "gresia", piatra de pavaj. Placile sunt puse peste pentru protectie, evident.














Ionut

Coboram la nivelul peronului. Aici finisajele sunt mai in urma fata de nivelul superior, de acces, insa progresele sunt vizibile fata de decembrie.
















Ionut

^ Mi-am adus aminte! Observati ca sina este instalata aici. Sina este instalata pe aproximativ 25% din lungimea magistralei!

Revenind la statia Parc Drumul Taberei, am numarat 3 masini de tencuit. Se lucra de zor, chiar daca am nimerit fix in pauza de pranz. :) Tencuiala aici era proaspata, mi se lua pe deget. :)





Sunt doar doua spatii tehnice pe care le-am pozat. Erau multe incaperi proaspat tencuite.

Ionut

Ultimul set de la Parc. :) Divese zone, detalii...






















Ionut

Si ajungem si la finalul vizitei, ultima statie de astazi, statia Favorit! Aici lucrurile sunt foarte aproape de final. Muncitorii aici au cam facut curat. :) In unele zone, statia este foarte aproape de infatisarea finala si practic mai trebuie sters doar praful...




















Ionut

Hai ca nu mai e mult. Doar asa, cam un an... :D




Ionut

Arata bine. Chiar daca unii ziceti ca e low cost, eu cred ca arata mai mult decat decent. Nici echipamentele nu sunt no-name, ba dimpotriva. Am vazut multe branduri foarte cunoscute. Pentru ce nivel are acum Romania si comparativ cu restul magistralelor, M5 este mai mult decat OK. Cel putin asta e senzatia mea de la fata locului, vazand cu ochii mei majoritatea dotarilor si finisajelor.
















Ionut

Coboram pe peron... tot Favorit, desigur. :) Statia este lata si destul de lunga. Este lata pentru ca are si "garaj" pentru trenuri. Linie separata, langa linia principala (zona peronului), pentru "parcarea" trenurilor pe timp de noapte. :)
















Ionut

Cadre diverse din statie... ne apropiem de finalul fotoreportajului.


















Ionut

Siiii... ajungem la partea mea favorita de astazi. Am intrat in spatiul DE SUB PERON pe unde sunt trase toate cablurile si tevile. Este un exemplu excelent pentru toti cei care se intreaba de ce costa atat de mult infrastructura de metrou. Pai numai cuprul din cablurile astea cat costa. :) Am mers dintr-un capat in celalalt. Imaginile vorbesc de la sine.

Pe aici am intrat.


Prima incapere imediat cum am intrat.




Inaintam...






Unde vedeti capetele de cabluri/tevi vopsite in alb, inseamna ca pe acolo nu se mai introduc alte cabluri. Adica este gata lucrarea.

Ionut

Si inaintam...


Mai departe... :)


:lol:


:lol::lol::lol:


Senzatia a fost foarte interesanta. Intri dintr-o incapere in alta. La un moment dat am ajuns pe acest hol lung. Am avut senzatia ca se continua la infinit. :)


^^ Aici sunt banii dvs.