News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

north

Ingenioasă ideea cu sensul giratoriu "pe invers".
Iată o discuție: http://whereroadsmeet.8k.com/Interchange/rev-volley.htm
Teoretic dacă cele din imaginea din postul lui euromau funcționează ca rampe și nu și frontage roads atunci chiar nu are decât avantaje.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

AdrianB1

Quote from: yetiman on September 29, 2016, 08:39:29 PM
De exemplu chiar duba alba din prim plan! Trebuie sa acorde prioritate de dreapta (e si marcaj pe asfalt) la masinile care vin din spate. Le poate vedea doar in oglinda retrovizoare dreapta, care, se stie bine, nu prea arata bine distanta ("object in mirror may be closer than it looks")
Ba chiar nu are nici o problema decat daca soferul a luat permisul in judetul Arges :p Inainte de a face stanga are vizibilitate excelenta asupra traficului care vine din dreapta si se poate duce direct, fara sa se opreasca sa se uite in spate-dreapta in unghi mort. E nevoie doar de un minim de capabilitate de previzionare, nimic complicat.

vancouver

@AdrianB1: si daca vin masini continuu o perioada, asa cum se intampla in traficul real, si este obligat sa opreasca?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pasadia

Va cramponati de un detaliu minor. Asta pentru ca in acel desen acea banda pe care e duba alba e complet inutila (acea banda se "naste" cu 5 metri mai in spate si intr-o RL situation sunt destul de convins ca nu ar fi fost proiectata astfel).
In plus presupusul conflict de trafic se petrece intre 2 fluxuri ce teoretic sunt reduse:  cedeaza prioritatea masinile care intorc 180 de grade si are prioritate fluxul de masini care vin de pe drumul din dreapta si vireaza stanga.

De fapt marele (si singurul) avantaj al acestui sens giratoriu invers e ca induce petrecerea unui timp cat mai redus in el. Directiile inainte si la dreapta sunt deservite de firele inferioare sau superioare, deci acest nivel intermediar serveste doar acelor care vireaza stanga. Intr-un sens giratoriu normal acestia ar fi trebuit sa foloseasca 3/4 din lungimea cercului (270 de grade). In acest model de sens giratoriu ei mai strabat doar 1.4 din lungimea cercului (90 de grade) si astfel se reduce timpul petrecut in sens crescand (cred) fluiditatea intersectiei. In concluzie imi place ideea, pacat ca nu au aplicat-o bulgarii la acea intersectie din vestul Sofiei.

TibiV

Quote from: pasadia on September 29, 2016, 11:38:05 PM
imi place ideea, pacat ca nu au aplicat-o bulgarii la acea intersectie din vestul Sofiei.

Pai tot ce trebuie sa faca este sa schimbe indicatoarele si marcajele de pe asfalt.
Daca se apuca in seara asta, bulgarii termina pana dimineata... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

trifuhoria

Buna dimineata. Planuiesc sa parcurg duminica dimineata lotul 3 OS, cu bicicleta, dinspre Sibiu spre Sebes. Vreau sa filmez si sa fac poze pe intreg lotul. Am nevoie de acceptul constructorului?
Ma ajuta cineva cu contactele din zona? Cine mai vine la pedalat?

dumbravaandrei

Conform legii, nu ai voie sa pui piciorul pe un santier fara sa ai instruirea necesara conform ssm.
In mod normal da, iti trebuie un accept. Dar daca te urci 20m mai pe deal unde nu e santier, nu cred ca nevoie de vre-un accept.

Ionut

^^ Nu veti vedea mare lucru la groapa in acest moment. Se pregatesc de balastul stabilizat. Sa vedem exact cand vor incepe. Noi nu putem in acest moment sa va facilitam accesul si nici nu are sens sa va stresati sa mergeti pentru ca nu sunt schimbari majore de la ultima filmare cu drona. Mai mult, vedeti ca mai pun si cei din CNADNR cate-o poza sau mini-update pe Facebook.

O sa cerem acces pe santier cand vedem stabilizatul. Si probabil vom mai face si o filmare cu drona. Mai aveti putina rabdare.

Va rugam, daca mergeti pe santier, sa NU fortati accesul. Mai bine stati linistiti acasa. :)

GDPR

Dar daca cineva ajunge in zona in weekend, l-as ruga sa se uite la sfertul de con de la viaduct, sa vedem daca s-a mai facut ceva la el.

cristi5

#7299
In direct de pe pasul Brenner, un festival al infrastructurii. Scuzati calitatea pozelor (din tren). Autostrada care urca pana la 1350, sprijinita in versant:



Aici am incercat sa surprind viaductul pe care autostrada traverseaza valea (si CF...)



Berea e Ottakringer pt ca trenul Verona-Innsbruck-Muenchen e ÖBB. Asta e bine, pt ca operatorul Trenitalia e in greva...

CF e reabilitata :) se merge cam cu 90-100, multe tuneluri. Pe ultima catarare de la 1250 la Brenner s-a mers cu vreo 70.

Autostrada la Brenner vazuta dinspre Austria




Cateva viaducte




Ma opresc aici :)


Drumuri bune va doresc!

dumbravaandrei

da... nu cred ca vom pupa noi AM pentru asa ceva prin alta parte decat Valea Prahovei :)

verdiuc

Oare nu s-ar putea face podul de lipsa de la A3 tot de catre Compania de Investitii ? Ar fi tot asa, o investitie punctuala, ca la Orastie- Sibiu..

qsv

Quote from: Ionut on September 30, 2016, 09:36:02 AM
^^ Nu veti vedea mare lucru la groapa in acest moment. Se pregatesc de balastul stabilizat. Sa vedem exact cand vor incepe.

Daca e vorba de un strat stabilizat cu lianti hidraulici (ciment), conform STAS, este necesar sa se astepte 7 zile inainte de a trece la executarea stratului urmator...asadar va mai dura pana la finalizare... :(

Ionut

Vreau sa re-organizez board-ul Rutier. Am ajuns la multe thread-uri si este nevoie. Non-membrii care cauta informatie pe forum (in special presa) le vine greu sa ne urmareasca. Asa ca nu va speriati daca dispar un pic thread-urile. :lol: Sper doar sa nu le ratacesc.

vancouver

Imi permit o propunere in sensul reorganizarii:
   
- Harta benzinariilor din Romania - ultima postare 03.07.2016 (deci cu 3 luni in urma)
- Harta punctelor de control rovinieta - ultima postare 16.01.2016 !!!

Sa le scoti de la subiecte importante si sa le faci normale, ca sa nu dispara, dar sa nu mai stea la loc de cinste. Mai ales pe dispozitivele mobile se vad numai primele 6-7 subiecte pe o pagina, ca atere daca sunt deja 6 principale, cele curente se vad abia mai jos. Chiar si pe calculator, ramane mai putin spatiu pentru lista subiectelor curente.

Doar o parere.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.