Calea ferata 401 Ilva Mica-Dej-Apahida-Cluj Napoca

Started by razvan96, February 10, 2021, 09:41:05 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

Exact la fel - 50 pe fir 1 si 30 pe fir 2, 15 pe ambele fire la tractiune dubla.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ronaldo99

Mersi de raspuns. Dar poate avem un pasionat care ne poate explica eventual de ce dupa reabilitarea lui sunt limite asa scazute? Ca teoretic l-au innoit, nu?

frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ronaldo99

Dar oare ce ar mai avea de lucru?(poate stie cineva). Lucrarea cred ca a inceput de vreo 4-5 ani. utilaje/muncitori nu am mai vazut demult pe acolo.

reed

La Livezile ,după Bistrița se instalează bariere la nivel
(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

neobluenet

E bine ca se pun bariere pentru ca acolo inainte era un STOP si era destul de dificil sa te asiguri daca mergeai spre Suceava.

Trecerea asta nu tine de linia 401, este dupa Bistrita inspre Bistrita Bargaului.

reed

Nu e topic,așa că l-am ales pe cel mai apropiat

klax187

Daca nu ma insel, sunt 3 treceri la nivel dupa Bistrita, catre Suceava. Toate au semnale luminoase montate de ceva vreme (inainte de sarbatorile pascale), dar inca nefunctionale.

Acum au inceput sa schimbe acele rosturi sau cum se numesc , pentru ca te durea sufletul cand le traversai.
Partea buna e ca se face fundatie serioasa, nu se "cosmetizeaza" doar.

mateisn

Da, sunt 3 treceri, la toate au montat semnale luminoase noi de dinainte de Crăciun, iar tot de atunci s-au format niște denivelări serioase înainte și după calea ferată. Nu am idee care e procedura până să fie funcționale semnalele noi + bariera, dar durează foarte mult

neobluenet

Am trecut pe acolo sambata si azi. S-au schimbat traversele de lemn in dreptul trecerilor de cale ferata cu unele din beton, prima dinspre Bistrita e oarecum finalizata, adica sub partile acelea cauciucate este pus balast, insa deja era tasat un element. La imbinarea cu asfaltul bineinteles ca este si o groapa, ca CFR-ul si DRDP-ul sunt de pe planete diferite si e complicat sa comunice si sa faca o lucrare cum trebuie. La urmatoarea trecere se lucra sambata, iar astazi erau puse niste blocuri de beton intre sine si piatra sparta in exterior.

cristi5

Versiunea 0 a SFului Apahida-Ilva Mica

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/apahida-ilva_mica/

Atentie, anexele se deschid si navigheaza greu (pe Mac cel putin)

ronaldo99

Salutare. Mai stiti ceva noutati despre reabilitarea acestui segment? Saptamanile trecute pareau ca lucreaza ceva la intrarea in Beclean dinspre Dej. si oare intra cu reabilitarea si spre Bistrita? Am surprins ceva lucrari intre Sintereag si h. Caila chiar azi.

qionescu1

Se lucreaza destul de intens pe sectorul Apahida-Dej. In principal terasament si traverse. Un punct de organizare e la intrarea in Jucu dinspre Gherla si am mai vazut foarte multe segmente de traverse noi in gara la Gherla. Nu de putine ori si marfare care aprovizionau au circulat pe aici. 

ronaldo99

Ar fi interesant de facut un photoshooting de la sol sa vedem cum stau baietii cu progresul. Poate cineva pasionat ne face o surpriza placuta

qionescu1

Încă un punct de organizare de șantier dacă îi pot spune așa. Este la Iclod. Mai e unul la intrare in Jucu și unul în Gherla.



Powered by API/PUM imgur uploader