Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 19 Guests are viewing this topic.

istvan78

Quote from: dr4qul4 on November 09, 2015, 04:33:34 PM
Daca s-ar opta pentru aceasta varianta, am avea o sansa enorma sa blocam tot traficul pe Valea Oltului. E de ajuns sa mearga treba prost cu 1 singur tunel (din cele 7!!!)si vom avea un blocaj continuu pe DN7
Si nu e vorba doar de tunele. Prin defileu cam tot ce nu e tunel e viaduct. Nici nu vreau sa ma gandesc la o actiune de salvare acolo in cazul unui carambol major!

stangabriel

Hai mai , ca se sperie CNADNR si nu mai face nimic. Ca tot ne consulta. Riscuri sunt multe, bine ca avem DN7 langa, de urgenta, nu este in pustiu, si poate in contract obliga constructorul sa lase in stare buna drumul tehnic, in mare parte paralel, pentru interventii.

istvan78

#25142
Nu vreau sa par prapastios, solutia 1 (cea recomandata) pare buna, doar mi-as fi dorit un tunel ceva mai lung la Salatrucu/Poiana, exact cum sugera si dr4cul4, pentru ca ar scadea si cota maxima a autostrazii cu cel putin 100m (se va apropia de 800m acolo, cu cat ma uit mai bine pe curbele de nivel din gmaps) si ar reduce si declivitatea pe partea catre VO.

AdrianB1

Quote from: dr4qul4 on November 09, 2015, 01:49:14 PM
Desi cocotata la 700 m, nu se va simti diferenta foarte mare dinspre Pitesti (unde urca lin). Singura problema va fi intre Poiana si Cornet, unde in 14 de km va cobora 250-300 m.

Asadar va fi nevoie de o a 3-a banda doar pe sensul Nord-Sud.
Ca sa eviti asta de la Poiana nu cobori direct in Cornet, ci o iei spre NW si cobori mai lin direct in Caineni.

horatiu.cosma

M-am uitat si eu la cote, si intr-adevar, de la Poiana, coborarea pana la Cainenii Mari e mult mai lina pe traseul Poiana-Pripoane-Perisani-Spinu-Cucoiu-Titesti-Boisoara-Greblesti-Cainenii Mari, decat intrarea mai rapida pe Valea Oltului, inainte de Racovita. Sunt foarte curios care e motivul pentru care toate traseele merg pe la Racovita, si nu s-a luat in considerare prima varianta. Adica daca ai un traseu care taie in doua Parcul Cozia, de ce nu ar fi propus un traseu pe aceasta varianta?

dr4qul4

varianta din SF coboara catre Cornet! Si nu coboara degeaba. Spre Caineni ai o coborare mai lina, urmata (imediat dupa Perisani) de un urcus destul de abrupt (bai l-am urcat cu a 2-a)! si mai apoi vine o alta coborare destul de mare.
Iar tunelul ar fi mult mai mare.

Eu am ajuns pe DN7D dupa Perisani doar din greseala asa ca nu am mers prea mult pe el, m-am intors si am luat-o exact pe unde este si SF-ul si imi pare varianta logica (dar nu va fi deloc usoara, cu multi m3 de piatra de excavat).
Dar cred ca avem un coleg care a parcurs exact DN7D pana la Caineni!


PS. Dupa Perisani spre Caineni avem 900+ m!!!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Sper ca proiectantii au luat in considerare ca e tunel. Ce vreau sa spun....:

In mod normal proiectezi tunelul urmarind vaile, curbele de nivel, anumite pante...curbe.,...etc...astfel incat dupa aia sa poti inscrie un profil longitudinal cat mai acceptabil.

In cazul tunelului...nu cred ca te mai intereseaza daca pantele de deasupra ta sunt mai line sau altcumva. oricum esti la cateva zeci, sute de metri dedesubpt. Atunci...când stabilesti cam pe unde va fi tunelul (pe profilul in lung) te întorci la planul de situatie....si vezi ce poti misca si acolo. Adica odata ce esti in munte, nu te mai intereseaza ce e pe deasupra. Un fel de iteratie. Daca imi amintesc bine cursul de tunel erau recomandat asa ceva:
Axul tunelului va fi orientat pe cat posibil PERPENDICULAR pe curbele de nivel din urmatoarele motive:
- asa se obtine lungimea minima
- incarcarea portalurilor de intrare si iesire este simetrica (asta e relativ invechita...ca acum poti calcula, executa orice....mult mai usor ca acu 50-100-150 de ani).

Oricum chiar si la SF, la acest nivel....deoarece costul tunelurilor este atat de important....pentru ambele variante (si 1 si 2) trebuie indesite studiile geo in zona tunelurilor. Dupa aceea, pentru varianta aleasa...trebuie indesit inca odata. Poate se gaseste o roca mult mai stabila 10 metri mai jos...sau 10 metri mai sus...sau 50 de metri la stanga sau la dreapta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

#25147
Pana la confirmarea oficială ( de la procurori ) , sunt doar vorbe....

http://www.turnulsfatului.ro/2015/11/09/cnadnr-am-formulat-plangere-penala-pentru-autostrada-inchisa-procurorii-n-am-primit-nimic/

Si , in alta ordine de idei , CNADNR a reușit sa inaugureze " la timp " ceea ce a promis , la sf.lunii Octombrie

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Autostrada+cu+benzinarii+inca+neterminate

Acum pe bune ....nu duce pe nimeni capul in compania aia de 2 lei , sa organizeze construcția de benzinării( benzinarii adevărate , nu containere ) încă din faza demarării construcției autostrăzii ( dupa ce avem si toate hârtiile , acordurile de mediu ,Autorizațiile , exproprierile , sau alte zeci de inutilități birocratice )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

^ E disperare mare si cam tarziu actioneaza.
Pentru cum s-a miscat cu lucrarile pe A1 (sa nu mai vb de A3,A4,A10) eu ii solicit demisia lui Narcis Neaga.
Incepand de azi ma apuc de numarat zilele pe care la mai are in fruntea CNADNR. (de obicei "nu stiu" sa numar mult).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ultrasbz



Quote from: dr4qul4 on November 09, 2015, 06:22:52 PM
Dar cred ca avem un coleg care a parcurs exact DN7D pana la Caineni!

Am postat acum cateva saptamani pe topicul de DN-uri o filmare de 1 ora jumate exact cu DN7D de la Curtea de Argeș la Caineni, in caz ca va ajuta sa va faceti o parere mai buna despre relief.

horatiu.cosma

Quote from: ciprebbe on November 09, 2015, 07:54:09 PM
^ E disperare mare si cam tarziu actioneaza.
Pentru cum s-a miscat cu lucrarile pe A1 (sa nu mai vb de A3,A4,A10) eu ii solicit demisia lui Narcis Neaga.
Incepand de azi ma apuc de numarat zilele pe care la mai are in fruntea CNADNR. (de obicei "nu stiu" sa numar mult).

Si daca nu si-o da el, o sa plece la pachet cu ministrii, la schimbarea guvernului provizoriu. Deci e cam clar ca "nu o sa inveti" numere mari nici de data asta :). Revenind la benzinariile de pe A1, situatia asta ma depaseste. Fiecare zi pierduta inseamna cateva mii de lei in buzunarul celor de la OMV/Petrom. Ce motive poate avea CNADNR sa nu ii lase sa dea drumul, sau si-o fi propus sa puna pe butuci chiar tot?

yetiman

Eu cred ca nu au toate avizele de functionare. Si fara ele nu-si asuma riscul. Mai ales acum.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

#25152
Zilele ii sunt numarate...el era sustinut de plagiator si acum acesta din urma a plecat....dar pe mine ma intereseaza o reforma clara , din care sa excludem politicul....sa mergem pe specialisti si termene clare stipulate in lege ( pt asta am protestat si o s-o fac incontinuare )
(scuze pt OT....ma opresc aici )

conform articolului , intradevar nu au toate hartiile....am ajuns ca pt orice lucru facem , in tara asta , hartiile sa dureze cel mai mult....lucru inacceptabil , pt ca ar trebuii sa dureze cel mai putin , de fapt....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

oare cine ne poate ajuta (frunzaverde, Vancouver) cu normative si best practice la nivel european de masuri de siguranta in tunele de autostrazi?

Adica daca propunem ceva peste 2 km....sau 3 km, sau 6 km...sa nu aruncam in aer pretul cu un al treilea tunel de siguranta, cu nu stiu ce fel de usi, de sisteme de ventilatie, lumina, finisaje...etc.

Pe Cobra care era cel mai lung tunel? depasea 3000 metri sau era imediat sub? Banuiesc ca Vinci si-au facut si ei niste calcule de genul asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

Mala Kapela din Croatia, la aproape 6km are statie proprie de pompieri, multe usi masive intre sensuri, usi de evacuare din 200 in 200m parca, etc etc.... Nu ma pricep, dar am trecut de multe ori pe acolo :)