Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

qsv

Quote from: adiarc on October 04, 2016, 03:19:25 PM
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-30092016-1

au reusit sa-i prosteasca si pe acestia...cum sa iei un premiu pt folosirea inteligenta a datelor de trafic ( folosirea cu(,)cap :),a sist.VMS )...cand tu de fapt nu-l folosesti absolut deloc ?( afisarea unor propozitii de genul - Conduceti Prudent ,nu inseamna folosire.....ba mai degraba inseamna risipa inutila de curent si bani publici,plus suma investita degeaba in tot sistemul )

Ba mai mult, au luat bani, fonduri comunitare, ca sa instaleze dispozitive de masurare/numarare a traficului dar datele nu le fac publice decat contra cost.

Ar trebui sa le dea si comunitatea asta un premiu pentru opacitate si ineficienta!

yetiman

#916
Nu stiu daca ati remarcat, dar sunt noutati pe site la CNAIR.  :D
Au schimbat denumirea.
Au aparut muuulte poze de pe santiere. (deocamdata Sebes-Turda, toate loturile si podul de la Agigea) - 05.10.2016

LE: Si pentru ca nu puteau fi toate lucrurile pozitive si profesioniste, pozele sunt amestecate intre loturi.  >:(
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

Nu stiu daca are vreo legatura cu ce am scris eu mai demult, dar poate cineva a citit si s-au luat ceva masuri.

Quote from: NGC20 on September 29, 2016, 07:46:44 AM
Quote from: TibiV on September 28, 2016, 04:57:53 PM
Yupee !...

Quote
În perioada imediat următoare, ANAP va finaliza procesul de verificare a documentațiilor de atribuire, urmând ca CNADNR să publice, în maxim 3 zile, anunțurile de participare în Sistemul Electronic de Aciziții Publice (SEAP).

"Perioada imediat urmatoare" poate fi legal de pana la 10 zile lucratoare, dar in caz de neconformitati, mai poate dura.
Sa vedem daca si-au facut complet temele de data aceasta, sau vor da vina pe ANAP.

Quote from: NGC20 on October 11, 2016, 03:16:12 PM
Eu zic sa nu dam vina pe cei de la ANAP daca cei de la CNADNR nu isi fac treaba cum trebuie, desi vin cu comunicate de genul "am transmis documentatia la ANAP". Asa si? E totul conform? A verificat cineva intern documentatia inainte de a o trimite la ANAP? Sau e mai usor sa ii lasam pe cei de la ANAP sa verifice si sa ne spuna ce nu e bine, iar noi mai bine dam comunicate sa ne prefacem ca nu e nici o problema la noi? ;)

Astazi au precizat clar ca e vorba de "analiza si verificare" si ca poate dura pana la 10 zile lucratoare la ANAP.

Mai jos este evolutia comunicatelor din Septembrie incoace.

QuoteÎn data de 27.09.2016 CNADNR SA a transmis către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), spre validare
[...]
În perioada imediat următoare, ANAP va finaliza procesul de verificare a documentațiilor de atribuire

QuoteAstăzi,  03.10.2016, CNADNR SA a transmis către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) pentru verificare și validare
[...]
În perioada imediat următoare, ANAP va finaliza procesul de verificare a documentațiilor de atribuire

QuoteAstăzi,  12.10.2016, CNAIR SA a transmis către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) pentru analiză și verificarea
[...]
Termenul legal pentru finalizarea procesul de verificare a documentațiilor de atribuire de  către ANAP este de 10 zile lucrătoare

infraAdi_ro

#918
Nu stiu daca aici e potrivita aceasta stire....

"Ministrul Transporturilor, Petru Sorin Buşe, ar urma să demisioneze săptămâna viitoare pentru a candida la alegerile parlamentare din partea PNL, au declarat, joi, pentru News.ro, surse oficiale.

Petre Sorin Buşe este primul ministru tehnocrat care demisionează din executiv pentru a intra în politică.  La 5 iulie 2016, premierul Dacian Cioloș a anunțat că îl propune pe Sorin Bușe pentru funcția de ministru al Transporturilor."

http://www.stiripesurse.ro/ministrul-transporturilor-demisioneaza-din-guvern-i-se-inscrie-in-pnl-surse_1157485.html
Romania are un viitor doar daca are prezent!

GDPR


ticker


stangabriel

http://www.wall-street.ro/articol/Auto/203792/compania-de-drumuri-cumpara-un-numar-mare-de-utilaje-pentru-a-finaliza-mai-multe-proiecte.html

Homor a declarat recent, odata cu inaugurarea lotului 3 al autostrazii Sibiu-Orastie, primul finalizat de CNAIR in regie proprie, ca acest gen de proiecte trebuie multiplicate in viitor. Alt proiect pe care CNAIR s-a angajat sa le termine in regie proprie este reabilitarea tronsonului Ionesti-Varfurile de pe Drumul National 76 (DN76) Deva-Oradea, unde contractul a fost reziliat anul trecut din cauza intarzierilor.

In plus, CNAIR vrea sa termine in regie proprie un drum expres de 22 de kilometri, Agigea-23 August, paralel cu Drumul National 39 (DN39), pentru soferii care vor sa evite aglomeratia din sudul litoralului, scrie News.ro.

"Acest lucru vine din nevoia de a finaliza proiecte mai vechi sau mai noi care intr-o perioada mai scurta de timp sa satisfaca nevoia unei infrastructuri de transport de calitate. Pot sa dau cateva exemple: variantele de ocolire Suceava si Bals, DN 76, tronsonul Ionesti - Varfurile, drum expres Agigea", a spus Homor.

alecu26

Homor la care dintre cele doua entități e director? În afară de ceva nesemnificativ. ..nu cred CNIR exista sau face ceva. CNAIR. ..da....are practic 99.99% din ce făcea cnadnr acu o luna.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

danutzu_1069

Na belea!!..
Pe capul constructorilor!
Homor a cerut instalarea de camere web pe toate santierele!!
Sa vada ochiul lui cum se misca cu talent muncitorii  :lol: :lol: :lol:

Si daca nu e bine... da telefooane.

E stire proaspata de la stirile ProTv, nu cred ca a aparut pe site lor.

vancouver

Sa instaleze una si in biroul directorului CNAIR si una pe hol, in fata biroului.  :lol:
Apoi treptat si cate o camera la fiecare birou din CNAIR. Pentru inceput in birou la Goga, Basulescu si Neaga. Cu privire catre ecranul calculatorului fiecaruia.  :o
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

#926
Si cate una in curțile DRDP-urilor sau a SDN-urilor....sa vedem si noi noile achiziții,cum stam cu parapeții,daca exista stocuri de catadioptrii,etc,etc  :D


PS - este totusi o măsura buna pe care o salut.......sper sa nu fie demontate cand se blochează un santier...chiar daca nu exista progres de vizualizat....sa nu se uite
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

teocharis

poate cineva explica simplu, in 2 linii care este rolul CNIR, respectiv CNAIR?  merci.

vancouver

#928
CNIR = se ocupa de investitii mari (mai ales autostrazi noi). Va avea personal redus, ca. 200 de oameni.
CNAIR = se ocupa de tot restul, adica fostul CNADNR.

Dupa parerea o greseala. Un mod de a pune problema extrem de superficial (la nivel de cârciuma), fara o analiza A PROBLEMELOR si cu identificarea SOLUTIILOR. O insititutie separata nu poate fi in sine o solutie.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

teocharis

ok, deci CNIR va fi antreprenorul/constructorul ptr lucrarile in regie proprie iar CNAIR beneficiarul!

nu vb de un conflict de interese al statului care si centreaza si da cu capul?