Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

claudiu84

Am uitat sa vin cu feedback pentru drumul Timisoara-Padis.

Am mers incolo pe ruta Timisoara-Arad-Zimandu Nou-Santana-Pancota-Ineu-Belfir-Pocola-Padis.

Prima parte Timisoara-Arad-Zimandu Nou foarte buna.
Partea Zimandu Nou-Santana-Pancota acceptabila, putin denivelat pe alocuri si piatra cubica prin Santana.
Dupa Seleus pana la iesirea din Bocsig drumul foarte bun.
Dupa ce intri pe DJ 792 spre Belfir drum acceptabil, de la Belfir-Polcola cam peticit drumu, dar merge(prima data cand merg pe el), poate ca zona asta e frumoasa cum zice adigsm, dar noaptea cum am fost io nu prea vezi multe.
De la Pocola-Sudrigiu semafoare cum zicea toata lumea.
Drumu Sudrigiu-Padis foarte bun, excelent.
Alta masina a mers pe ruta Tm-Ciumegiu-Belfir-Pocola-Padis, drumul Ciumeghiu-Belfir destul de rau, nu mi-au recomandat la intoarcere.

M-am intors pe ruta Sudrigiu-Stei-Varfurile-Chisineu Cris-Timisoara, mai lung, dar venind pe zi partea cu semafoare(Sudrigiu-Stei) si cu Cristioru de Jos-Varfurile unde se lucreaza a fost ok. De la Varfurile-Timisoara drum foarte bun.





demetzeu

Buna ziua
Stie cineva care este calitatea drumului intre Zalau si Dej, iar mai apoi Dej-Bistrita ?
Nu am circulat de o vesnicie pe acest traseu si nu prea am in formatii
Alternativa ar fi pe Cluj, dar abaterea este mare
Multumesc anticipat

SILVIUFG

Daca te uiti la ultimul update al hartii vei vedea traseul cu albastru. Cred ca daca erau probleme sesiza cineva. Vorbim totusi de drumuri nationale. Asa ca.... Da-i bataie si drum bun!!!

horatiu.cosma

Am fost de curand de la Zalau la Satu-Mare si drumul e excelent,vorba aia,"ca-n palma". Mi se pare ca ar trebui sa fie la acelasi nivel(albastru) ca si Zalau-Cluj, pe unele portiuni mi se pare chiar mai bun decat acesta din urma.

SILVIUFG

Si eu am facut intreg traseul Cluj-Zalau-Satu Mare. Nu stiu ce sa spun.... Si mie mi s-a parut ft bun drumul de la Zalau la SM. Dar e ,,parerea nespecialistului". Din avion nu sunt mari diferente de calitate intre cele 2 segmente de drum. Cred ca segmentul Cluj-Zalau a fost reabilitat mai curand. O singura mentiune am pe Zalau - SM. Daca prinzi trenul ,,ai sfeclit-o". Anul asta am avut noroc si nu l-am prins. Dar acu 2 ani am prins acelasi tren de 2 ori. Prima data la Bocsa Salaj si a doua oara la Sarmasag. Nu exagerez!! Am stat de fiecare data aprox. 10 min. Nu inteleg de ce se activeaza barierele la trecerile de cale ferata asa devreme.

horatiu.cosma

Pe ideea ca daca ramai blocat pe sine,sa ai timp sa iesi, oricum, ca drum european national etc,nu ar trebui ca intersectiile cu calea ferata sa fie supratraversate sau subtraversate?

dragos76

Zona are semnalizare feroviara de inceput de secol 20, asa ca barierele sunt manuale, operate de un agent feroviar, nu automate. Cred ca protocolul e asa de idiot ca ele trebuie lasate atunci cand trenul pleaca din segmentul/statia precedenta.

Archi

@horatiu.cosma

Din cate stiu Zalau - Satu Mare a fost reabilitat cu ceva timp in urma (minim 10 ani nu mai stiu). Poate erau altele standardele atunci.

north

Quote from: horatiu.cosma on September 17, 2014, 03:48:29 PM
oricum, ca drum european national etc,nu ar trebui ca intersectiile cu calea ferata sa fie supratraversate sau subtraversate?
Quote from: Archi on September 17, 2014, 06:09:31 PM
@horatiu.cosma
Din cate stiu Zalau - Satu Mare a fost reabilitat cu ceva timp in urma (minim 10 ani nu mai stiu). Poate erau altele standardele atunci.

Păi avem barieră pe ditamai E60 Ploieşti - Comarnic... pe E60 Sighişoara - Târgu Mureş, pe E578 Sf. Gheorghe - Miercurea Ciuc, pe E578 Reghin - Sărăţel (tocmai ce-a fost reabilitat), pe... pe... pe... toate linii active (ce-i drept, cu puţine perechi de trenuri pe zi).
Apoi avem stop (Crucea Sf. Andrei) pe E576 Cluj - Dej unde în fiecare zi cca. 10.000 vehicule opresc de-a-n p[ix]ulea la stop la intrarea-n Dej la o cale ferată unde trece un tren o dată la un secol (am auzit de la un prieten că cunoaşte pe cineva căruia i-ar fi spus un şofer de TIR, demult, în parcarea Mol-ului din apropiere, că ar fi văzut cu ochii săi cum o locomotivă ar fi efectuat într-o seară manevre pe acea linie... da' mie-mi cam sună a legendă urbană).

Cea mai tare fază am văzut-o cu ochii mei pe 13A între Sovata şi Praid unde un tren automotor (de la Regiotrans) s-a apropiat de trecere, a oprit, s-a dat jos un nenea cu fanion din el, a semnalizat la maşini să oprească, apoi trenul a trecut, nenea s-a urcat în el după şi toată lumea şi-a continuat mersul. Nu-i o idee rea până la urmă, nu?

Iată şi imaginea din streetview de acolo:

Conform a ce ştiu eu din Codul Rutier, tu, şofer, nu trebuie să dai prioritate trenului aici. Sau?  :troll:
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

alecu26

faza cu datul jos din tren a mecanicului...parca chiar pentru a pune bariera era si pe Bv-Zarnesti.

Iar chestia cu trecerea la nivel se stabileste functie de perechile de trenuri...

Iar linia de la Dej merge la Ocna...si fi sigur ca mai ales in perioada de iarna...sunt trenuri acolo...si nu numai atunci.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Cluj-Satu Mare e facut acu vreo 12 ani,dar in timpu asta nu a fost nevoie de reabilitari,atat de bine l-au facut.Parca au tras ceva straturi de griblura intre timp,dar oricum poti face testul paharului cu apa pe drum daca vrei, nu o sa te dezamageasca

north

Cluj - Satu Mare a fost făcut aproape cu 15 ani în urmă. Şi este un exemplu de drum reabilitat şi ţinut în stare cvasiperfectă prin intervenţii de întreţinere proactive (deci nu reactive... ).
Cu alte cuvinte, regionala nu a precupeţit (speculez - din informaţiilor mele - că datorită intervenţiei factorilor de influenţă UDMR, dar nu vreau să îmi iau scatoalce pentru politizare, dar oricum cinste lor sau ceva... pentru că pe DN 1 Cluj - Oradea nu la fel au stat lucrurile, în special pe tronsonul din Bihor) să aplice tratamente şi chiar covoare unde a fost cazul, şi astfel drumul a ţinut şi - dacă va fi cazul, i.e. în ipoteza amânării cu o jumătate de generaţie a construcţiei tronsonului SdB - Nădăşel - va mai ţine o bună bucată de vreme.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

neobluenet

La intrare in Dej a fost anul trecut un accident, o masina a fost lovita de tren. E caz tipic de ghinion si prostie, ca pe-acolo trec cateva trenuri pe an.

adigsm

Cluj-Satu Mare e facut acum 12 sau 15 ani. E bine intretinut pentru ca traficul greu este foarte mic in comparatie cu alte zone din tara. In alta ordine de idei deja au inceput cateva cratere sa apara, ceea ce e foarte nasol. Mergi pe un drum foarte bun, dar dintr-o data iti apare un crater cu raza de 30 cm si hop sa-l ocolesti, la 110 km/h. Noroc ca e drumul destul de lat.

rizelgeorgel

Salut! Am gasit o rubrica asemanatoare si pe forumul construim Romania, si aici fiind mai activ am vrut sa va transmit si niste modificari vazute de mine in teren: Dupa cateva drumuri facute in ultimele 10 zile, ce insumeaza 1700 de km, as avea cateva noutati obiective asupra actualizarii starii drumurilor de pe harta prezentata mai sus. Astfel, pe traseul Oradea - Gilau - Alba iulia - Sebes - Fagaras - Sercaia - Zarnesti, situatia este exact ca pe harta. Trebuie sa specific faptul ca, din dorinta de a nu trece pe urcarea Piatra Craiului, am ales ocolirea de 10 km pe traseul Alesd - Vadu Crisului - Bratca - intersectie Bulz - Bucea, drum netrecut pe harta, de categoria galben spre verde, cu curbe si urcari line, necirculat, cu anumite portiuni perfecte, fara benzi delimitate, dar cu lipsa de asfalt intre Bratca si Bulz pe 4-5 km (putem trece rosu). S-a lucrat mult, se va asfalta si aceasta distanta, dar deocamdata este doar drum de piatra, foarte rau. Va fi o alternativa excelenta pentru masini mici pentru incepatorii care nu doresc sa urce Piatra Craiului. Pe distanta Zarnesti - Tohanu nou - Bran - Rucar - Dragoslavele, drumul este chiar de verde. GPS-ul mi-a aratat de la Dragoslavele spre Targoviste ruta DJ 725 (netrecut pe harta), care scurteaza distanta pana la Stoenesti cu aproximativ 8 km. Drumul este galben, cu o portiune de aproximativ 5 km care este NEASFALTATA, complet rosu, rupi masina daca nu ai 4x4, am mers cu 10 km/h. Stoenesti - Targoviste este galben spre verde chiar. Din nefericire Targoviste - intersectie Tartasesti nu mai este albastru in nici un caz, ci verde spre galben (deocamdata verde), caci pe lungi portiuni marginile sunt rupte, crapate si pline de gauri, si sunt si gropi destule. De la Tartasesti la Bucuresti este albastru, ca in harta. Apoi, de la Gaesti la Pitesti (pe soseaua veche) drumul nu este galben ci verde, este un drum foarte bun, fara gropi si fara denivelari de nici un fel, singura inoportunitate fiind faptul ca treci doar prin localitati cu viteza 50. Distanta Gaesti - Tartasesti nu am parcurs-o.
Ieri am mers la Zoo la Nyiregyhaza, pe o ruta interesanta: Oradea - Diosig (Str Livezilor) - Vama Sacueni, drumul prin Diosig este galben (cu mici portiuni verzi sa zicem) este un drum ingust pe care pot trece 2 masini mici cu 20 km/h una pe langa alta fara sa se atinga, dar este complet necirculat, si exista alveole unde sa te retragi daca vine vreun autobuz-ceva, din Diosig sunt 10 km pe acest drum ce continua Str Livezilor prin camp, care iese direct la Vama (inca 2 km stanga la capatul drumului). Dupa vama, prima localitate este Letavertes (in locul localitatii Makad, ce nu exista in acel loc in realitate), se desparte un drum spre nord care trece prin Vamospercs (oras pe ruta Debrecen - Valea lui Mihai), apoi se continua spre Nyiracsad, apoi spre nord-vest spre Nyiradonyi - Nagykallo - Nyiregyhaza. Este un drum foarte pitoresc, de aceeasi lungime cu celelalte spre Nyiregyhaza, calitatea este galben cu cateva portiuni de verde. Este aproape necirculat, intalnind mai putin de 50 de masini pe parcursul a 100 km. La intors, am venit pe E573 (4) pana la intersectia Hajduhadhaz, de unde am continuat pe E573, dar de la acea intersectie drumul este complet galben! E573 se continua in Debrecen cu un bulevard mare pe care mergi drept, iar dupa aeroportul Debrecen ne-am despartit de drumul spre Berettyoujfalu spre stanga (est), spre Hosszupalyi (intersectie cu drumul Sarand - Letavertes) - Pocsaj - Nagykereki - Biharkeresztes (drum complet galben) - Bors - Oradea. Distanta e cu 5 km mai scurta, dar de asemenea drumul este foarte liber si necirculat. Va multumesc pentru atentie.    Poze aici: http://www.construim-romania.ro/showthread.php?tid=4&page=5