Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

motorzbh

De la km 614 este proiectul 2a unde se circula încă pe instalațiile provizorii. Oricum ar trebui măcar 120Km/h. 

cristi5

Viteza trenului e sub 100 pe tot parcursul filmat, inclusiv pe Glogovat-Ghioroc unde e VS 150.

ioandorin

Parcă de la km614 până la axa st.Ghioroc (min.10:37) e limitare de viteză de 120 pe ambele duble .Se vede pe filmare începutul dinspre Ghioroc!

ioandorin

^
Probabil au pus vreuna limitată!
Cred că tr.75 a fost și ăsta mai e compus și numai dintr-un singur vagon și atunci  mergeee! Ori 1765 !

marcelbanu

km490 Termocentrale Mintia spre halta Vețel, 1 iulie 2023...

























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Geri

Quote from: oc7avian on July 03, 2023, 10:24:38 AMÎn prezent nu e mult mai roz legat de permeabilitate. Însă o mare bilă albă e de dat CFR-ului pentru că au introdus pasaje subterane în SF-ul Brașov - Predeal. Nu înseamnă că peste tot există această preocupare (Cluj, Timișoara sunt exemple notabile). Dar da, contează enorm o administrație locală interesată, pentru că pot dicta calitatea unui proiect.

Pe viitor se pot face pasaje subterane. Nu e vorba doar de interes, ci de o schimbare de mentalitate + educare a statului. Mobilitatea urbană încă e o mare necunoscută pentru autorități.

Poti, te rog, explica cum se pot face pe viitor, care ar fi pasii si institutiile care sa demareze. Si ma gandesc la un viitor mai aproapiat nu, chiar 50 de ani.
Intreb pentru ca din ce am inteles un proiect facut pe anumite fornduri nu poate fi modificat o perioada definita de timp.

Au aflat si ei ce sunt acelea pasaje subterane si au inceput sa le introduca.

Geri


Sa ne uitam un pic pe subtraversarile din schite (multumesc ca ai pus link) si pe satelit numai, fara a merge in teren.

In Anexa 2.2 – Planul si lungul opțiunii A2




Powered by API/PUM imgur uploader

Dagda

^ S-a finalizat partea de detaliere a subtraversărilor? lățimi / înălțimi / destinație ?

oc7avian

^^^ Acum e la noroc. Fie dai de cineva mai luminat la CFR, fie dai de o administrație mai preocupată.

În realitate îți trebuie niște design guidelines pe care să nu le poți evita. Adică să se analizeze permeabilitatea și să se permită doar anumite soluții, cu excepții foarte bine definite. Din păcate noi încă tratăm totul unitar, nu ca sumă de consecințe inclusiv în afara domeniului principal. Fac CF, doar aia mă interesează. Bine, a mai fost îndesat rutierul aici, dar fără atenție atribuită.

^^
2 pasaje mai sunt la cimitirele de la Micșunica, foarte importante pentru că se traversează într-o veselie. Iar în zona Selgros e și rutier dacă țin bine minte. Pentru că pasajul existent nu permite o bandă pe sens, fiind o fostă linie CF.

Nu ar trebui să fie probleme să aduci îmbunătățiri punctuale unui proiect. Nu vorbim de mutat trasee sau nu știu ce reconstrucție care ignoră proiectul proaspăt executat, ci niște banalități de investiții.

athosga

Salut,

Uitandu-ma la filmarile recente am remarcat un lucru (scuze, daca e gresit cumva): nu am vazut macaze tip X. Nici cea de genul "intersectie" si nici cel "dublu" intre linii. Stie cineva, care ar fi cauza? Sunt periculoase la viteze mari sau altceva? Mersi

motorzbh

Te referi la TDJ-uri ( traversare cu dublă jonctiune )? In general se folosesc în stații foarte mari unde nu ai spațiu. Din cauza ca au raze mici de racordare am cam început sa le scoatem din stații.
http://www.afer.ro/legislatie_nationala/Ordin%20nr.%20168%20din%202005%20-%20include%20anexele.pdf
Descriere schimbătoare si alte chestii.
Sunt destul de greu de întreținut.

Ovii Stîngaciu

Ieri , 10.07.2023 s-a închis firul 1 între Feldioara si Apața cap X. Deja cei de la Alstom demontează catenara in zona haltei Rotbav (unde locuiesc eu la parinti) . Se vor apuca de varianta provizorie care va lega varianta Feldioara 2 si Varianta Maieruș (lungime totala varianta : 3728m). Cam asa arata progresul dupa o zi ..
Acum atașez fotografiile realizate in seara asta  :D



Halta Rotbav


Până aici au demontat catenara . 


O amintire 


Spre Sighisoara 


Cam asa arata linia ferata in anul 2023... cea mai degradata secție din toată țara ...



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

cristi5

Quote from: marcelbanu on July 10, 2023, 05:28:07 PMkm490 Termocentrale Mintia spre halta Vețel, 1 iulie 2023...

in traducere: cosmarul Micia a luat sfarsit. Se construieste firul nou (firul 1) prin situl arheologic. In curand va fi legat la firul "corect" din statia Mintia, deci se poate elimina actuala inflexiune de la vest de halta Mintia. Firul 1 poate continua prin noua halta Vetel, pe noua varianta cu 3 poduri.

Multumim mult @marcelbanu !

cristi5

Quote from: Ovii Stîngaciu on July 11, 2023, 09:33:36 PMSe vor apuca de varianta provizorie care va lega varianta Feldioara 2 si Varianta Maieruș

M-am mirat ca e nevoie de o varianta provizorie acolo, firul Rotbav-Vadu Rosu (3-4km) fiind drept ca-n palma.

Dar uitandu-ma in proiect am vazut ca intre cele 2 variante definitive e o salba de 4 poduri (toate pana-n 15m lungime) si un podet.


La "situatia existenta" in memoriul tehnic de poduri proiectul descrie
- starea proasta a podului
- solutia de fundare pe firul MAV (1870) "necunoscuta"
- podul/podetul existent nu asigura debitul necesar in caz de inundatii

Din acest motiv, se inlocuieste perechea de poduri cu un pod de cale dubla.

Fiind prevazut pod de cale dubla, probabil se recurge la o varianta provizorie cu poduri temporare pe toata distanta pe cei 3-4 km (194-198)

Nu toate podurile sunt pe OSM. Cateva vazute din satelit:

https://maps.app.goo.gl/MMe568hzeBCnLUQFA?g_st=iw

https://maps.app.goo.gl/pqpMQVHwR5if68GP6?g_st=iw

https://maps.app.goo.gl/g1VPyhbZ3Pz9Kzqg8?g_st=iw

De mentionat si ca zona Rotbav-Vadu Rosu e ultimul tronson al Euroconstruct, la nord de Vadu Rosu incepe varianta Maierus, adica Aktor.


Geri