Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 37 Guests are viewing this topic.

zuma80

#40320
@alecu26

Multumesc de lamuriri!
In toata insiruirea se arata foarte acut haosul si dezinteresul din administratia noastra.
Iar daca noi nu cerem ostentativ (chiar agresiv) autostrazi imi este clar ca nu o sa primim.
Transilvania primeste pentru ca ei au "asul in maneca", dar restul...

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

Pentru A6!

marisRO

Corina Cretu sustine ca s-a lansat licitatia pentru loturile 1 si 5 din autostrada Sibiu-Pitesti inainte sa fie gata studiul de impact asupra mediului. ,,In ceea ce priveste pregatirea proiectului, licitatia si gestionarea, va recomand sa evitati metodele care au dus la intarzieri de proiect si depasiri de costuri in trecut, cum ar fi inceperea procedurilor de licitatie inainte ca evaluarile impactului asupra mediului (EIM) sa fie efectuate. Acesta a fost cazul pentru Lugoj-Deva, unde trebuie luate masuri suplimentare si costisitoare in vederea protejarii mediului. In pofida acestei experiente negative si in ciuda avertismentelor clare ale seviciilor Comsiei, CNAIR a optat pentru aceeasi abordare in licitatia pentru loturile 1 si 5 ale autostrazii proiectate Sibiu-Pitesti, si anume, deschiderea licitatiei, fara a astepta rezultatul impactului asupra mediului (EIM), care este obligatoriu. (...) In plus, am fost informata recent ca CNAIR intentioneaza sa lanseze, de asemenea, licitatia pentru lotul 4, fara ca evaluarea impactului asupra mediului sa fie finalizata. Prin urmare, va rog sa interveniti sa puneti capat acestei practici", spune Cretu.

Sursa: https://www.wall-street.ro/articol/Auto/231225/comisarul-europen-corina-cretu-avertizeaza-guvernul-in-privinta-fondurilor-europene-a-constructiei-de-autostrazi.html

elphax

Quest - clar e nevoie de zid de sprijin acolo, breteaua urca destul de mult chiar langa autostrada
plus scurgeri, rigole etc ca tot se vorbea despre asta - deci destul de complex

ramane de vazut daca se va lucra la aceste structuri imediat ce se sapa debleul sau se amana pentru mai tarziu cand se clarifica situatia si termenele

FRS

Mi se pare mie sau doamna comisar sta in joc de glezne?  :)

mariansb

În urmă cu 10 minute în zona fostei gropi de la Aciliu se așternea asfalt pe o ploaie torențială.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

adiarc

https://stirileprotv.ro/stiri/politic/comisarul-european-corina-cretu-scrisoare-catre-guvern-sunt-extrem-de-ingrijorata.html

"În ceea ce priveşte pregătirea proiectului, licitaţia şi gestionarea, vă recomand să evitaţi metodele care au dus la întârzieri de proiect şi depăşiri de costuri în trecut, cum ar fi începerea procedurilor de licitaţie înainte ca evaluările impactului asupra mediului (EIM) să fie efectuate. Acesta a fost cazul pentru, Lugoj-Deva, unde trebuie luate măsuri suplimentare şi costisitoare în vederea protejării mediului. În pofida acestei experienţe negative şi în ciuda avertismentelor clare ale serviciilor Comisiei, CNAIR a optat pentru aceeaşi abordare în licitaţia pentru loturile 1 şi 5 ale autostrăzii proiectate Sibiu-Piteşti, şi anume, deschiderea licitaţiei, fără a aştepta rezultatul impactului asupra mediului (EIM), care este obligatoriu. În plus, am fost informată recent că CNAIR intenţionează să lanseze, de asemenea, licitaţia pentru lotul 4, fără ca evaluarea impactului asupra mediului să fie finalizată. Prin urmare, vă rog să interveniţi şi să puneţi capăt acestei practici", scrie comisarul european.

daca si un fost membru al pcr-ului trage semnale de alarma,inseamna ca intradevar e groasa,asa cum am tot atras atentia de multi ani.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Ati pus rahatul asta de scrisoare pe vreo 3 thread-uri de vreo 5 ori! Mai căutați bine ca mai aveti locuri unde să puneți.

gdaniel

Acum daca tot e UMB-ul in vacanta si nu ne mai delectam cu progres zilnic pe LD4, putem sa punem ochii pe LD3 sa vedem ce mai coace Comsa..
Numa zic.. Poate ajunge cineva pe acolo si face poze..

flashu74

UMB au si meteorolog bun. Ploua de rupe de doua zile in zona. Oricum nu prea era vreme de lucru.

TibiV

Ridic si eu o problema.
Foarte posibil sa gresesc profund, dar, deh, "better be safe than sorry"...
Pe OSM avem aceasta harta, pe care am "explicitat" sensurile:

Filmarea API din 3 mai:

Care pe OSM inseamna asta:

Deci avem niste pasaje/poduri.

Le iau in ordinea "istorica" (rockle sa traiasca...)

Incep cu 1.
Este clar ce este...
Quote from: rocklee on April 17, 2018, 11:42:26 PM
doua structuri relativ noi



Adica "podisca" peste paraul Boholt...
Dupa nici doua saptamani lucarea este aproape gata.
Foarte larga, cat sa permita o banda pe sens, posibil si banda de urgenta...
Quote from: rocklee on April 29, 2018, 01:24:05 AM



Acum  trecem la 2...
17 aprilie...
Quote from: rocklee on April 17, 2018, 11:42:26 PM

Si 29 aprilie...
Quote from: rocklee on April 29, 2018, 01:23:14 AM
imagini de la cic...si nodul soimus 

Mi se pare pare mie sau 2 existent este prea ingust ?!?!...
Eu nu as indrazni sa bag "CIF-a" 3 prin "pasajul 2"
Parca langa 2 ar trebui sa apara si 4 cu 2 benzi ?...
Daca presupunem ca 2 are 2(doua) benzi, nu prea mai are loc sa faca stanga pe sub viaduct la mai putin de 50 km/h...
Si nici "pozitia" nu il avantajeaza in sensul asta...
Uitati un cadru de pe filmarea API, cateva secunde mai tarziu fata de primul.
Desi "2" este mult mai aproape de camera, pare mul mai ingust decat "1".


Deci...
Lipseste "4" sau nu?!?!....






Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Cred că singurul răspuns de bun simț la tot ce ai prezentat este "lipsește 4" cu observația că nu știm 100% că va fi exact acolo. Poate mai către Mureș?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciprinel

De acord cu Europiu. Lipseste 4. Acum unde va fi o sa vedem in perioada urmatoare. 2 este doar pentru sensul de intrare pe autoastrada spre Lugoj.

rusugxg

Am si eu doua nelamuriri:
1. Paraul ala ramane la locul lui? Asta inseamna ca mai trebuie niste podete.
2. Pe sub structura 2 ce va trece?
Multumesc

TibiV

1. Cred ca trebuie inca 2 sau 3 podete.
2. Pe sub 2 trece breteaua de intrare spre Lugoj. Peste 2 trece drumul local, si tocmai de aia cred ca trebuie si 4 - pentru ca drumul local sa treaca si peste bretelele de iesire dinspre Lugoj / intrare spre Orastie(Sibiu). Desigur, asta in ideea

cristi5,
pe harta ta viaductul cel mare peste DN76 este marcat ca avand capatul la nord de paraul Boholt.
Pe filmare se vede clar ca are culeea la sud de parau (deci trebuie podet peste Boholt si pentru corpul autostrazii...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#40334
Putem ajusta pasajul acum, bazat pe imagini satelitare sau filmari aeriene. Oricine poate face asta pe OSM.

Eu in principiu nu desenez trasee (ma ironiza cineva pe alt topic pentru asta, stii cum e, pe langa ca-ti bati joc de munca omului, il mai si acuzi pe nedrept). Eu "doar" fac o randare a datelor din OSM (zilnic, automat)

Ajustez, impreuna cu AlexAllex, perfidus si multi altii (unii de pe PUM altii nu) cand primim documentatie de proiect, o suprapunem peste harta (asa-numita calibrare).

In cazul Soimus, eu personal nu am introdus nicun traseu pe OSM, ci le-am randat pe cele existente. Dar pe OSM se poate vedea istoria, cine cum si ce a introdus.

Dupa click pe layers in dreapta, poti alege layer-ul "Map Data", apoi click pe orice obiect iti arata datele obiectului (tags) si acolo poti alege "history"

De exemplu

https://www.openstreetmap.org/way/253122396/history#map=16/45.9158/22.8745&layers=D

Cred ca pasajul a fost desenat asa de la inceput, acum 4 ani, nu stiu din ce sursa (poate SF)