Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

Si eu am trecut la pas podul Cernavoda cu un an inainte de a fi redeschis traficului. Are trotuar continuu cap coada si pot spune ca e foarte foarte solid, in comparatie cu trotuarul de pe podul autostrazii care deja pe mai multe portiuni este mancat de rugina/prabusit in dunare.

cristi5

Am vazut si eu ca partea laterala, vizibila din tren, a bretelelor A2 care se aliniaza cu podul    arata jalnic. Nu stiu daca am poze.

cristi5

#932
M-am uitat de curiozitate pe niste instructii CF, de exemplu asta
http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/75382

Ma tot gandesc, nu sunt totusi cam detaliate instructiile astea? Se specifica si ce trebuie sa aiba in trusa muncitorul care face X. Nu exista norme generale in domeniu (sa zicem electro de inalta tensiune, curent alternativ) care se aplica si la CF?  Pot sa inteleg ca e un document centralizator al tuturor regulilor din domeniu. Dar daca se schimba o regula generala (gen norme pt lucrul la inaltime), trebuie actualizate toate instructiile feroviare care depind de regula respectiva?

Trebuie neaparat sa spui in fiecare instructie ca omul beat nu are voie la lucru, de parca in alte domenii ar avea? Si daca tot scrii asta, de ce nu scrii cat de beat? O bere, doua? Si cum se masoara, ochiometric? se uita seful la om, si apoi il miroase? Adica daca-s reguli detaliate, sa fie pana la capat... Sau asta cu alcoolul e important dar nu chiar asa important ca restul? Si cu drogurile ce facem?

Si de ce trebuie sa fie act normativ semnat de ministru, publicat in MO? Nu poate fi regulament intern al CFR infrastructura?

Ma gandesc ca un angajat trebuie sa citeasca instructia la scoala si in prima zi de lucru, ce lectura "placuta"... Apoi la fiecare actualizare, se reciteste in sedinta de grup? Cu sau fara "track changes"? :)

dan tm

La CFR exista instructii pentru aproape orice. In general ce a scapat de norme si instructii mai depisteaza AGIFERUL cind  investigheaza cite un eveniment.

Anumite sectoare ale CFR, de exemplu miscarea si tractiunea merg lunar la scoala personalului.

andrey_tm

Doua filme cu trenuri in zone de munte:

Baile Herculane



Lunca de Sus


cristi5

#935
Pentru nostalgicii CF, material rulant CFR (inclusiv vagon restaurant), linii si gari de la inceputul anilor 70 in primele 20 min dintr-un film romanesc cu actori "clasici"... Cadre cu gari si trenuri in restul filmului...


TibiV

Cred ca la Palatul Vitoria se fumeaza chestii foarte tari.
Uite ce este la punctul 4 de la proiecte care vor primi fonduri suplimentare la rectificarea bugetara:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

 :o :o :o :o :o :o :o :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

WTF?????? Ramnicu Valcea-Vacele...parca s-a tot discutat despre aceasta fosta ruta ca nu se mai poate reface sau costa foarte mult...chiar viseaza aia de la M.T.?

GDPR

Din cand in cand o mai scot de la naftalina si o plimba putin ca pe sfintele moaste. E cumva "la pachet" cu celebrele canale Dunare-Bucuresti si Siret-Baragan.

tom_sawyer

^^Deci 170 de milioane pentru toate alea din lista.

Dar sa te tii, cica a cerut 500 de milioane numai pentru Valcea-Valcele:

QuoteIar în al doilea rând în jur de 500 de milioane de lei am cerut pentru începerea unui proiect vechi, dar foarte nou pe calea ferată, care să lege Piteştiul de Sibiu de o manieră mult mai eficientă", a spus Şova, în conferinţa de bilanţ.


pasadia

Iar la Digi tocmai a spus ca pentru acest tronson ar exista un contract cu un antreprenor semnat acum 10 ani.

tom_sawyer

^^ De fapt se pare ca e un contract incheiat cu SECOL inca din 1996, cu o tentativa de reziliere unilaterala din partea CFR anulata la ICCJ, cu penalitati de 1000 dolari/zi de intarziere a lucrarilor.

Cel putin asa zice aici:

http://ziaruldevalcea.ro/2017/04/17/gaura-neagra-a-cfr-calea-ferata-valcele-ramnicu-valcea-costa-1000-dolari-pe-zi-fara-sa-fie-functionala/

GDPR


perfidus

Astia o sa inceapa sa ceara bani si pentru proiectul de navigatie pe Olt pana la Slatina, ca tot sunt 5 din 6 baraje facute si prevazute cu ecluze. Pe vremea lui Videanu incepusera parca sa-l mai plimbe si pe asta  prin sat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Phenol

Ar fi interesant sa aflam cum sunt impartiti cei 170 milioane.