Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

District EA

Calitate lucrare? Calitate mentenanță? Linie de 160 km/h?

Firul 1 Arad - Glogovăț, km 628 (zona depou Arad)


Firul 2 Arad - Glogovăț, km 628 (zona depou Arad)



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

@District EA pare sa fie o burare in curs pe firul 1. Adica intretinere.

Fiind magistrala principala banui ca pe acolo trece laboratorul mobil de diagnoza. Viteza in zona tocmai e ridicata de la 140 la 150 (probabil se circula mai incet pt stationarea la Arad). CFR sunt de obicei foarte conservatori la capitolul viteza, asa ca m-as mira sa faca asta daca linia nu ar fi in parametri.

Nu ma pricep la fotografie, lentile, zoom. O remarca: intre 2 stalpi de catenara sunt 50m.

District EA

La același zoom e diferență între firul 1 și firul 2, adică nu a fost același standard  de calitate, posibil din motiv că au lucrat la firul 2 un constructor specializat pe feroviar, iar pe firul 2 un alt constructor cu mai puțină experiență pe feroviar, această ipoteză am auzit-o de la un inginer de la consultanță specializat pe feroviar. După părerea mea, asta e una din problemele României, calitatea lucrărilor, calitatea factorului uman implicat în lucrări.

cristi5

Da, e clar ca firul 1 arata mai rau decat firul 2.

Exista in BAR o singura restrictie in zona, la trecerea la nivel 625+650 - 625+ 700. Deci nu la 627.

zone_rider

Oare s-au facut lucrari de mentenanta pe firul 1 si de aceea arata mai rau? (ma uit la diferenta de culoare la piatra sparta). Am observat pe Bucuresti-Ploiesti ca dupa ce se executa lucrari de mentenanta (in general inlocuire traverse), trenul incepe sa se balanseze pe portiunea respectiva. Nu stiu cei de la CFR sa utilizeze utilajele corespunzator, sau se lucreaza manual?

oc7avian

Mi se pare imposibil de judecat corect. Dacă facem zoom pe poze și evaluăm restul elementelor (stâlpi, panouri) se observă clar că prima poză are anomalii optice mult mai mari. Aproape tot e ondulat. Ba chiar și firul drept din următoarea poză pare foarte deformat în prima.

Dacă tragem o linie orizontală peste poză observăm că ambele linii ar fi deformate în aceleași puncte.

Plus că dacă e soare, căldura + zoom-ul vor cauza aberații și mai mari ale imaginii.

Singura concluzie: firul din stânga ar putea fi un pic mai rău decât cel din dreapta. În rest ne păcălesc zoom-ul, căldura din aer și senzorul aparatului foto (pixelii unei poze nu sunt captați toți fix în același moment)

motorzbh

Nu stiu ce sa zic, dar e sina cam serpuita pe acolo. Sina in sine nu linia.
Sunt inca la Arad. Daca am timp o sa pun o filmare din loco.

Ovii Stîngaciu

Radna cap X , pozele sunt de la un prieten bun care e pasionat feroviar și de infrastructură și locuiește în Conop







Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

florin74

Quote from: RobertH on September 20, 2022, 06:31:48 PMStadiu luna august 2022

Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    97.50% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        97.20% (financiar 84.83%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          74.20% (financiar 62.01%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    78.85% (financiar 72.22%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      65.70% (financiar 58.36%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            52.65% (financiar 52.05%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :        15.11% (financiar  13.76%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor:                      10.50% (financiar 10.18%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  30.45% (financiar 33.19%)

Stadiu luna septembrie 2022

Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    97.80% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        97.20% (financiar 84.83%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          75.40% (financiar 64.81%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    79.05% (financiar 74.70%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      66.80% (financiar 61.46%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            57.52% (financiar 55.02%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :        16.01% (financiar  13.65%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor:                      11% (financiar 10.58%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  32.89% (financiar 44.27%)

cristi5

Din pacate "arro vagh" si-a sters clipurile de pe youtube.
https://www.youtube.com/channel/UCmfnPbvUBDbJpFlVB-CS7ag/videos

Multe din ele sunt puse aici pe topic, fiind pe Simeria-Arad...
(vestea proasta vine de la @Ovii Stîngaciu  )

montaniardul

@cristi5 lucrarile la gara din Deva sunt oprite de iarna trecuta ... Se spunea ca trebuie sa se faca o noua expertiza la cladire din cauza faptului ca este foarte degradata ...mai bine o daramau. Mai sunt ceva noutati in ceea ce priveste reluarea lucrarilor la gara?


cristi5

@montaniardul nu stiu nimic (in API vorbim mult mai mult de cale decat de cladiri), dar in general, din cate am vazut, daca se ajunge la expertiza pe FIDIC rosu la CFR (dar nu numai) nu e de bine. Probabil expertiza va prevedea reproiectare, pe care cineva de la beneficiar trebuie sa si-o asume... Si asta dureaza. Vedem si pe cale, la podul Sighisoara, probabil acelasi lucru am vazut pe varianta Coslariu cand nu se intampla nimic cu anii, etc.

rocklee

nu prea sunt pasionat de cf ...dar am facut un fotoreportaj din spatele blocului....GARA DIN SIMERIA ...(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader. :o  ;)