Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

#30660
Probabil ca intrebarea mea va suna ca o moara stricata, dar nu e putin "short-sighted" sa se faca un tunel masiv la Meses fara descarcari pe ambele parti?  Nu sunt chiar SF cazurile cand se intampla accidente prin tuneluri, si ar fi util sa existe vreo metoda practica a utilajelor de urgenta sa ajunga la ele?  Pe harta API e desenata o iesire la vreo 3 km dupa tunel, dar inainte de tunel cred ca sunt mai mult de 20 de km fara nici o schita de iesire. Nu se pot face macar iesiri "half-profile" adica doar pe o parte, de exemplu la DJ108A sau DJ108R?

hvm

De cand urmaresc eu forumul (vreo 3-4 ani)cred ca au fost vreo 4-5 discutii legat de aspectul acesta, daca nu chiar mai multe, unele avand chiar si propuneri decente de legaturi...

Din pacate cei de la "butoane" nu prea au avut in vedere acest aspect....

Probabil se gandesc: ce conteaza un 20 de km dus si 20 intors pentur o masina de pompieri sau salvare? Sau cine stie, poate s-au gandit in perspectiva si anume pana e gata acest tunel salvarile si pompierii o sa vina doar pe calea aerului... sau se teleporteaza... cine stie...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

raulbogdan23

^^

@mirceaeliade o sa ai iesire in Centura Zalau cum vii dinspre HU si daca vii dinspre Cluj o sa fie la Romanasi/Poarta Salajului

dr4qul4

pentru accidente nici macar nu conteaza unde sunt nodurile. Masinile de interventie pot intra si pe accese de serviciu. Cum avem pe A3 la Ploiesti de exemplu.
La Meses, ma astept sa se poata intra prin spatiul de servicii. Dar intrebarea este de unde sa vina masinile de interventie? Cate comune au masini de pompieri? Mai degraba vor veni doar din Zalau, pe nodul cu centura, si vor intoarce exact la iesirea din tunel, daca e pe sensul spre granita.
La capetele tunelului, se lasa de obicei o gaura in parapet tocmai pentru a se putea intoarce. Si poate fac si o cale de evacuare (pietonala) la DJ108R. dar tot din Zalau vor veni :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

raulbogdan23

QuoteA fost finalizată reevaluarea ofertelor și desemnat câștigătorul pentru proiectarea și construcția secțiunii Chețani-Câmpia Turzii din Autostrada Brașov- Târgu Mureș - Cluj- Oradea.
Asocierea de constructori austrieci și germani, care a câștigat licitația cu suma de 420,34 milioane de lei (făra TVA), are la dispoziție 3 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor, după semnarea contractului.
Contractul pentru acest tronson de autostradă (cu o lungime de 15,70 km) este finanțat din fonduri europene nerambursabile.

Sursa: https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor

ijwtsh

A castigat Strabag pana la urma?

raulbogdan23

#30666
Quote from: Kimi on September 30, 2021, 04:49:35 PM1.  Asocierea DIMEX 2000 COMPANY SRL – ALPENSIDE SRL – EXPLAN SRL

2.  Asocierea DRUM ASFALT SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS SA – TRAMECO SA – DRUMURI BIHOR SA

3.  Asocierea STRABAG SRL – GEIGER TRANSILVANIA  SRL

Dupa lista aceasta de la licitatie, Strabag - Geiger ar fi castigatori.

Sper ca am facut quote la lista care trebuie.

raulbogdan23

Daca Strabag a fost acceptata aici atunci poate sa fie acceptata si pe lotul cu tunel Meses sau la licitatia asta inca nu intra eliminarea lor pe diverse motive?

jalemare

Strabag & Geiger pe Chețani- Câmpia Turzii, veste bună!

dorum

21 luni??? Ca cam prea mult... :(

GIV

o sa termine mai repede sau cel putin in termenul contractual.. nu mi se pare mult avand in vedere ca s-ar putea sa se refaca unele lucrari existente

adiarc

lotul este banal si cu structurile sus...chiar si cu o refacere integrala a terasamentului,un constructor respectabil nu are ce face intr-un sezon ( 7-8 luni daca incepe in martie )....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pentium10

lipseste podul peste Aries, oricum luam, e minim 12-14 luni de la semnare.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

mirceaeliade

#30673
De notat, cred ca saptamana trecuta pe SEAP era listata licitatia de la Chetani cu termen de evaluare financiara 5 August. Acum termenul e modificat la 9 August si apare cu deliberare pe 8 August. Nu e garantat nimic, dar sincer sper sa fie o indicatie ca ne miscam inspre a avea ce e scris pe SEAP macar ca tinta orientativa pentru angajatii de la stat pentru deciziile cerute de cei de la butoane. Si ca termen orientativ, a avut adaugata notificarea deciziei de la CNSC pe 14 Iunie. 7 saptamani pentru o decizie simpla e cam mult, dar la ce am vazut in ultimii ani de la factorii decizionali, mie personal mi se pare ca intra la categoria "tolerabil".  Oricum pacat ca nu s-a semnat cu Strabag inainte sa isi impacheteze utilajele de pe lotul adiacent deschis in Decembrie, ca atunci am fi avut o organizare de santier scurtata.
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100124860

montaniardul

#30674
@dorum cred ca au cam crescut buruienile pe terasamentele alea si este posibil sa fie nevoie sa decoperteze un pic din ele. In sfarsit, bine ca o sa fie pana la urma finalizat tronsonul ala.  :)