Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vancouver

^ da, si in Germania apare in vreo 3 locuri cunoscute de mine situatia asta si mereu am emotii cand trec pe acolo. E pur si simplu criminal. In cel mai nefericit caz ai camion dreapta, camion stanga si esti intre ele, dar banda ta dispare, iar cele 2 camioane te vor stâlci... cel putin asta e impresia. Mai ales prima data intr-o situatie de genul asta faci chiar cu inima. Asa ceva sub nici o forma nu trebuie copiat. Din fericire nu am auzit pana acum de accident in aceste puncte.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

germanul2012

Quote from: survola on July 26, 2021, 12:03:35 AM
Dar când pleacă TIR-urile din benzinărie, cum este? Tot așa, au nevoie de 2 benzi la încadrarea pe autostradă? Măcar aici pleacă de la 80-90 km/h, nu de la 0.

         Ca să răspund totuși:
     Dacă se face comparația între o ieșire dintr-o benzinărie și conexiunea între doua autostrăzi conncluzionând că ar fi cam aceiași Mărie, atunci eu nu mai zic doar, NO COMMENT!

     Apoi, dacă tot se dau unele exemple de conexiuni de autostrăzi aiurea prin Ungaria de exemplu, de ce nu ați dat exemplul conexiunii dintre M3 și M35 care deși nu este deloc o conexiune aglomerata, ba chiar din contră, este foarte bine proiectată și executată, ca să nu mai zic că este asemănătoare tare cu conexiunea A10-A1 pe direcția Sibiu. De ce să luăm noi exemplele de construcții proaste în locul celor bine realizate?

                               Vă doresc drumuri bune și fără evenimente!

florinalba

#25982
^
Conexiunile altora sunt aiurea , ""ale mele sunt mai bune"". Luati de aici.
Exemplele altora sunt proaste , ""ale mele sunt bine realizate"". Luati de aici.
E la oferta. Platesti doua, primesti una.
:gj: :gj: :gj:

Deutschländer

^^^

Da, arat olandezii dorinta de mutarea traficului pe bicicleta si transport public. :)

Inteleg strategia lor, ca in orase devin intersectiile mai neprevazute si nestructurate... sa lasa soferul mai moala cu acceleratia.
Dar nu cred ca aceasta strategie merge prea bine pe autostrada.


In rest, eu nu cred ca problema e numarul benzilor. Cred ca volumul de trafic e prea mic. Din experienta mea merge cam orice varianta, e doar vorba de trafic. La un anumit volume e totusi nevoie de 2 benzi care intre in autostrada.
Singura problema pe care vad eu, cum a fost scris si mai devreme, este latimea benzii. Unde inca ma intreb unde a trecut asta si cine a aprobat-o.
Clar e, cand ai doua camioane/autobuza acolo, distractia se termina.

cristi5

La Sebes traficul care incapea in 2 giratii (franare la 30 km/h care perturba fluxul de trafic) cu 1 banda pe sens se muta in 4 bretele de viteza, fara obstacole, cu 2 benzi pe sens. Prin urmare va fi lejer pe acele bretele, multi ani de acum incolo.

Probleme de siguranta la intrarea celor doua benzi pe autostrada existenta poate ca vor fi dar la traficul de acum, ma indoiesc.

Eu cred ca o problema mai mare de siguranta este lipsa spatiului de urgenta pe bretele lungi si curbate.

alin2pas

Probabil după câteva accidente în zonă vor lua măsura limitării pe A1 la 80 - 90 km/h, pentru a permite celor de pe banda 1 de pe A1 să treacă benevol pe banda 2 pentru a lăsa loc celor care intră de pe A10. Probabil va fi suficient până expiră garanția lucrării și vor putea face modificări ulterior. Înainte de expirarea garanției, singurele modificări posibile ar fi obligarea celor de pe B1 de pe A1 să treacă pe B2 în zonă (să devină obligație și să nu fie lăsat să facă benevol acest lucru) sau introdus ,,fermoarul" în codul rutier.
Giratoriile funcționau și ca un mijloc de reglare a volumului de trafic, deoarece nu permiteau trecerea unor coloane lungi de autovehicule. În cazul în care apăreau aceste coloane, se făcea ,,dop" la intrarea în giratorii și apăreau coloanele de mașini binecunoscute, iar trecerea prin giratoriu se făcea individual sau în grupuri foarte mici de autovehicule care nu aveau probleme să se încadreze în traficul de pe A1. Acum va fi posibil să vină chiar și coloane de mai mult de 10 mașini de pe A10 să intre pe A1 spre Sibiu, ceea ce va face ca ,,dopul" să se mute în zona cu probleme. Cine va trece de pe A10 pe A1 spre Sibiu va trebui să fie foarte atent să nu-i vină mașini pe B1 (greu de văzut, fiind în unghiul mort al oglinzilor) și să se descurce fără să frâneze brusc în caz de nevoie, pentru că riscul de a fi lovit din spate de alt vehicul care trebuie la rândul lui să accelereze cu șoferul uitându-se mai mult în oglinzi e foarte mare.

prd.marius

Asta cu trecutul de pe B1 pe B2 (mai ales obligatoriu) ar fi o mare prostie. Fermoar pe autostrada? Nici vorba.
Cand tu mergi pe B2 cu 130km/h si cel de pe B1 se baga cu 80 in fata ta, ca sa il lase pe altul de pe banda de accelerare sa intre pe A, nu prea o sa-ti placa.
Daca se va limita la 80km/h, atunci e o mare prostie iarasi, pui limite pe A unde au fost proiectate la 130km/h.
Eu sunt de acord ca pentru moment e ok, dar numai replica asta confirma faptul ca nu e o proiectare tocmai buna a intersectiei dintre doua Autostrazi. Unde nici macar banda aia de accelerare (doar una) nu are latimea din normativ.

voicul

Limitara la 80 pe A1 la intersectie cu A10?
Asa sa limitam la fiecare iesire din spatiile de iesire. Ai zice ca acolo nu sunt volume, dar sa mergi sambata dimineata pe A2 sa vezi ce inseamna parcari extra pline.

Eu tot sper ca cineva sa faca pe bretea intrare din B2 in B1.
In rest o sa fie acolo OK (chit ca se putea face mai bine).

Sa nu uitam ca asa am avut foarte multe accidente pe forum aici din cauza modificarii curbei, dar in realitate eu nu am auzit de nici unul.

alin2pas

Dacă așa e proiectul aprobat, nu prea ai ce face înainte să expire garanția. Dacă vor fi accidente, se vor lua măsuri punctuale, cu limitare de viteză, prezența poliției frecvent cu radarul (sau camere fixe) și asta e. Nu avem decât să umplem frigiderele celor care au aprobat proiectul. Oricum, nu aș vrea să merg prin zonă cu 130 km/h pe B2, să am TIR-uri pe B1 și să vrea să intre alte TIR-uri de pe A10. Riscul să rămâi (cel puțin) fără oglinzi e foarte mare.

rt25

#25989
Eu personal cred ca nu trecerea de la 2 benzi la 1 banda va fi o problema ci chiar mentiunea de la care s-a reaprins discutia. Banda de accelerare pe A1 e stramta.

In Bucuresti exista un astfel de loc, si e oribil. La urcare pe Pasajul Barasar dinspre Calea Grivitei ai o pseudo-banda de incadrare foarte ingusta. Asa ca am invatat ca pe pasaj sa merg doar pe B2, pentru ca cei care vor sa intre pe pasaj intra si cu un sfert de masina pe B1, mai ales ca nu ai vizibilitate (https://www.google.ro/maps/@44.4503421,26.0689274,3a,75y,198.03h,80.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5uRwCJyOtdToyEcndjHwDA!2e0!7i13312!8i6656).

Asa si aici, vei intra cu 100km/h ca tot romanul (pe bretea limita e 80km/h oricum) si eventual te vei grabi sa te bagi in fata tirului si te vei trezi pe o banda destul de stramta brusc si fara timp de asigurare asa ca mult vor ciupi din Banda 1 de pe A1 de frica glisierei din dreapta.

Cel mai mult ma supara, ca pentru conexiunea spre Deva s-a adaugat o mica largire la banda de urgenta pe A1, chiar nu imi imaginam vazand filmarile ca aici nu o vor face. Acolo de ce da si aici de ce nu ? Acelasi proiectant, acelasi constructor.

florinalba

#25990
Toata lumea e de acord si a inteles ca ar fi fost bune 2 benzi late si lungi pentru conectarea A10 la A1 pe sensul spre Sibiu , cum sunt facute de altfel pe sensul spre Deva si respectiv spre Alba Iulia. 
Dar daca BENEFICIARUL asta a vrut si acceptat solutia existenta, ce facem acum ? Buna, rea o sa circulam pe acolo asa cum este. Daca nu este conforma cu proiectul si normativele, beneficiarul o sa respinga lucrarea respectiva.
Uni dintre noi incercam sa explicam doar ca se poate circula in conditii ok si cu solutia existenta, cu exemple din zone cu circulatie mult mult mai intensa decat aici. Dar se pare ca ne obosim degeaba.

alecu26

Se deschide zilele astea spre directia Sibiu? Deja ar trebuii sa fie la faza de detaliu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasa_andrei

Teoretic se deschide vineri si o sa vedem atunci exact conflictul de trafic. Daca se reduce din timp la 1 banda pe sens, nu cred ca o sa avem probleme. Pentru cei care se intreaba in continuare de ce nu s-a facut, de ce nu s a lungit, avem un pod in aval care trebuia latit si el si care nu a fost prins in acest proiect. 

alexV

E ceva avans la uzura la Aktor. Si la umpluturile de la pasajul Teius.
La Pizzarotti vineri dau in trafic bretelele spre Sibiu, parca a mai fost scris pe aici.

vladioan_bv

pai si nu se putea transforma banda de urgenta din zona podului in banda de accelerare ca breteaua de iesire sa aibe 2 benzi?>