Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Fix asta voiam să întreb. În normativ au schimbat? Sau e doar o cerință din CS?

Ciprianul

Noi suntem in aceeasi ritm cu vecinii? Nu trebuie sa uitam ca ei au facut in 2 ani de la Debrecen la granita aproape 50 km si noi ne chinuim cu 5,35 km. Jalnic.....dar oricum Felicitari pt filmare si celor de la Selina
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

tonică

suntem in acelasi ritm precum ei si chiar mai descurcareti, ei muncesc, ai nostri nici nu se zaresc!  :lol:

alexandruduma

Suntem la același nivel acum, nu ritm. Și mă refeream la  procentaj fizic.

Ionut

Mai baieti, nu dati in pianist (Alex). :lol:

Legat de spatiul de servicii, mi se pare mie sau este ceva mai mare decat cele obisnuite? Avem un plan exact, final (ca stiu ca au fost modificari), cu dotarile parcarii?

horatiu.cosma

Spațiul ăla de servicii imens cred că e trecerea frontierei și cred că e la unguri. Nu îmi e foarte clar cum au reușit să păstreze soluțiile Bechtel cu pilă pe mijloc. O fi scos din caietul de sarcini obligativitatea ca PT-ul (e contract proiectare+execuție) să respecte toate normele, normative, legile etc în vigoare la momentul licitației? De ce nu au scos FIDIC Roșu atunci?

marinul

Cel din filmare, care se vede la min 5:20, este spatiul de servicii de la noi, acela care a fost mutat de la km 61 la 63. Ce se vede in a 3 a poza postata de alex e in Ungaria PTF-ul


paulmare

^ da asa e la contractele lungi si intinse si reziliate, cnair plateste materialele de pe santier care sunt depozitate si nepuse in opera si PT
si noul executant are obligatia sa foloseasca materialele si PT care a fost platit de cnair, de ies aberatii de astea

Daca tineti minte, intrarea in Bucuresti a fost la fel, i s-au predat lui Aktor grinzile din depozitul de la centura, culeile executate si proiectul, de au facut si ei pasajul ala de toata jena peste giratoriul de la Popasului
Asa ca si aici daca grinzile au fost conforme pe vremea lui Bechtel, Selina o sa construiasca folosindu-le pe alea

A zis seful de la Trameco ca slovacii s-au cam luat de cap ca trebuie sa le faca asa grele si supradimensionate - asta este din pacate

marinul

S-a mai zis, pe lotul 3 nu au existat materiale lasate de Bechtel, doar niste parapeti NJ uitati langa DN19 si aia posibil sa-i fi lasat cnair-ul acolo

paulmare

materiale ok
dar proiectul e cel vechi, bechtel ?

horatiu.cosma

Contractul e proiectare și execuție.

voicul

Pe de alta parte daca proiectezi exact ce s-a proiectat prin copy/paste reusesti sa iti reduci costurile, nu?

Cetatean

O parte din grinzi, nu știu exact care, pentru ce structura se vor face la Macon la Deva.

paulmare

uff scuze atunci
atunci are dreptate cine se intreba "ce pila mea" cauta acolo
Trebuie sa caut parca in ZF era articolul cu trameco, in care se vorbea de structuri si expertiza slovacilor la chestii mai "moderne" 

dimitrie

Proiectul de relocare a rețelei de înaltă tensiune de pe Autostrada Brașov-Târgu Mureș-Cluj-Oradea, secțiunea 2A, se află în plină desfășurare:

- S-au transportat repere din stâlp în șantier;
- Au fost turnate și decofrate mai multe borne;
- A început amplasarea la sol a stâlpilor.

Proiectul de investiții în valoare de aproximativ un milion de lei asigură condițiile de coexistentă între Linia Electrică Aeriană 220kV Iernut- Câmpia Turzii și A3 Brașov-Târgu Mureș-Cluj-Oradea.

#WeLeadthePower

https://www.facebook.com/104396450273307/posts/330426214336995/
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.